Missymaaike, dat is balen van die pijn! Is er een kans dat je weer van die pijn afkomt? Hopen dat je dan wel kunt werken! Is er ook helemaal niets anders te doen? Lijkt me idd vreselijk om jaren in je huis te zitten. Bam, goed idee! Wat vinden ze ervan in het andere topic? Vind het wel zo gezellig...! hier is het idd soms zó rustig... Bij mij doet FB het weer! Hiephoi!
Ik vind alles prima BAM. Ik heb het toen al eens voorgesteld maar daar was op het andere topic geen oren naar.. Nouja dan niet.
owww ik wil echt even zeuren... kom net thuis van werk, echt super moe, stressvolle dag en dat op een vrijdag... kom thuis.. tref ik een slagveld aan in de keuken. Echt alles vies, niks opgeruimd... man lief is in de stad en weet ik veel wanneer hij thuis komt ik kan hem niet bellen want beltegoed is op. Gvd ik wil dat ie gewoon nu thuis komt zodat hij me een bord eten kan opwarmen en al die troep kan opruimen! sirieus ik ruim de keuken elke dag, en het huis elk weekend HOE KAN er dan nu zo een troep zijn??? dat komt omdat hij gewoon niks doet. alles laat ie maar staan. hij werkt snachts en is daardoor moe overdag.. maar sirieus ik werk overdag en slaap snachts plus ik ben zwanger dus ik zie het verschil niet echt. Ben er nu echt klaar mee. twee dagen geleden nog dat ie vroeg of ie meer moest helpen. ik zei toen ja. er is sindsdien niks gebeurt. Ik bedoel hij zal het allemaal wel goed bedoelen maar hij ziet het gewoon niet. als het schoon is komt dat omdat ik het heb opgeruimd en als het een zooi is boeit het hem ook niet. arggghhh als ie gewoon elk gebruik bord in de vaatwasser doet dan is er al 80% minder werk! ik voel me nu echt vet zielig. op de bank, weet niet wanneer man thuis komt en heb de kracht niet om een bord eten op te warmen. aaaaaaaaaaaaah ik wil gewoon alleen maar huilen! maar dat lost dus ook niks op
Hoi meiden, ik klets wel al een poosje in het buikjestopic mee maar kende dit topic nog niet. Vanaf nu ga ik proberen deze ook in de gaten te houden! Nu lees ik ook nog iets over een FB pagina. Is dat voor alle septembermama's of alleen voor hier? Ben zelf 23 september uitgerekend van ons eerste kindje!
Nena, zoals we vaker hebben gezegd: klaag maar lekker op ons topic! Wij aanstaande mama's begrijpen elkaar Echt rot dat je man niet van zich laat weten! En datie er zo'n bende van maakt... waarom snappen mannen dat niet? Idd, ze praten wel maar doen niets. Ik hoop voor je dat hij gauw thuis komt en dat hij dan zelf snapt dat hij de boel moet opruimen! Ga jij maar lekker even op de bank zitten, hoor. Gewoon lekker uitrusten! Is er niet iemand in de buurt (vriendin/ouders) die even kunnen bijspringen?? Dikke knuffel!! PluizigSpook, welkom hier! Gaat alles een beetje goed met je zwangerschap? Oudere kindjes nog? Ik ben zwanger van een tweeling, 9 september uitgerekent. Onze FB pagina is van de moeders hierzo ja. Als je ook mee wilt kletsen daar (het is daar een stuk drukker) moet je een van ons even een pb'tje doen.
@ Elvinia, dank je wel! Wat leuk een tweeling! En ik zie dat je al een zoontje hebt! Wij verwachten ons eerste kindje. Op zich een goede zwangerschap. Alleen mijn bloeddruk schommelt nogal en komt daarbij ook nog wel eens boven de 90 (onderdruk), maar door het ziekenhuis wordt ik goed in de gaten gehouden, dus dat is een geruststelling. Daarnaast werk ik nu wat minder en dat heeft een gunstig effect op mijn onderdruk dus dat is mooi. Ons kindje doet het goed en dat is het allerbelangrijkste! Ik heb inmiddels nog twee topics gevonden. Septembermama's kletsen dus wat af, gezellig. Ik stuur even een PB. Een centraal plekje waar gekletst wordt is wel zo handig en leuk!
thx, nou hij heeft inmiddels gebeld. ik vroeg alleen maar:wanneer ben je er?? en dan zegt ie dat ie niet komt, dus ik helemaal uitbarsten en tranen en weet ik het. naja tot rust gekomen, zegt ie dat ie straks wel komt en snapt dat ik moe ben en wilt dat ik niks aanraak en dat ie het fixed als ie thuis is. Nou hij wil wel lief zijn hoor maar hij is gewoon niet efficieent.. pff hoe dan ook, heb toen zelf een prakkie opgewarmd want ik had nog over van gisteravond en nu zit ik dus rustig op de bank.. ik vind ook idd 1 topic een idee. ik vind FB niet handig forumen, geen idee zit liever hier. maar dan is 1 topic echt wel nodig! word gek van alle verschillende topics...
Dag meiden, 1 topic lijkt mij ook wel wat! Ik lees eigenlijk alleen maar mee met de september topics omdat ik het teveel vind om alles bij te houden. Maar denk dat dit beter gaat als er 1 topic is. Ik ben 22 september uitgerekend voor ons eerste kindje, 2de zwangerschap. de eerste zwangerschap is al snel geëindigd in een miskraam. Maar met deze gaat gelukkig alles nog goed!
Makkelijkst lijkt mij om een nieuw topic te openen en met z'n allen lekker te verhuizen! En dan de mods vragen om de andere topics te sluiten..
ja ik denk dat we gewoon maar de mods moeten vragen om alle topics behalve 1 te verwijderen... wie o wie?
Zo, druk bezig met verhuizen Is het grote nieuws van de verhuizing ook al bekend in de andere topics??
Leuk dat jullie het een goed idee vinden Het andere topic is nog rustiger als hier en is er nog niet gereageerd op mijn bericht om samen in 1 topic te gaan. Maar dan heb ik het alleen over de 2 topics van september 2012 mama's. Want er is nog een buikjes topic waar gekletst word, maar daar kijk ik nooit. Vond 2 topics wel genoeg Emjay, Ik vind het wel een idee om een nieuw topic te maken, en in de andere topics een verwijzing vermelden en dat ze op slot gaan. Zo komt iedereen (ook de geen die het even gemist heeft) toch op het goede topic uit. Hoop wel dat iedereen het er mee eens is. Maar het is zo rustig in de topics
Inderdaad Bam, ik vind het gewoon bijna saai worden hier Ja, we moeten ook weer niet té veel mensen erbij krijgen he... dan gaat ook alles door elkaar lopen.
ik pas me helemaal aan aan jullie, volg alle topics en een is wel zo makkelijk, scheelt een hoop favorieten opslaan haha
Nou bij deze is het nieuwe topic geopend! Je vindt hem hier! Dus onder zwangerschapsclubs! Verzoekje gaat naar de mods om op dit topic een slotje te plaatsen!
Wat een goed idee om er 1 topic van te maken. Ik lees wel al een tijdje mee, maar geen puf om overal te reageren. Ik ben trouwens zwanger van ons tweede kindje en 04 september uitgerekend.
Op verzoek gesloten. Er wordt verder gekletst in http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/361788-september-mamas-2012-united.html.