September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jep..stond er gister mee op.

2. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    Ow bah mams ik hoop egt dat de ha er wat aan kan doen..
    Mss verkeerd gelegen en een spiertje gekneld of zo.

3. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Oh jakkes mams!! Zo laat.. nou maar hopen dat de tijd een beetje opschiet.

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mirjam nog gefeliciteerd met jullie kleintje!!

@mams, pff wat zijn huisartsen voortaan toch raar he.. Je belt met pijn en moet gewoon 6 dagen wachten niet normaal! Goed dat je doorzette en dat je vanmiddag mag komen. Hoop dat ze snel vinden wat het is.

Liefs

5. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bah mams dat de pijn niet te harden. Nu hopen dat het snel eind van de middag is en je naar de HA kan.

Zo hier weer een 3D pretecho gepland op 2 juni. Ben dan ruim 25 weken. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan.

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Mams dat is zeker laat! Bah

Verder even niet erug gelezen! Sorry!

Hier moest ik gister beginnen met fraxiparine spuiten. Ben niet begonnen .. ik slik ook al ascal door de ascal krijg ik al spontaan bloedend tandvlees en blauwe plekken. Laat staan dat ik nog een bloedverdunner daar bij neem. Ik heb vridag een bel afspraak met de gyn en wil het dan nog even goed over leggen! Voor me eigen geruststelling!

ik ga even ruimen tis bijna alweer half 11!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    De pijn is nu wat dragelijker na paracetamol.
    Vermoedt dat ik gewoon naar de fysio moet, maar dat mocht niet zonder dat de HA eerst had gekeken..Nou vooruit dan maar ;)

Vandaag verder maar lekker kalm aan doen...Moet met zoonlief naar de tandarts om half 4 en dan een uurtje later zelf naar de HA.

BAH! Had me deze week anders voorgesteld.

Gister nog wel ff kleintje gezocht met de angelsounds.
    Denk dat mijn placenta voor ligt want over mn hele buik vond ik alleen mn eigen hartslag. En toen ik aan de linkerzijkant een beetje ging drukken en kantelen had ik ineens de baby te pakken!

8. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ mams: hoop dat de ha je wel ff goed na kijkt!!! en dat hij/zij wat voor je kan doen. echt raar dat ze je 6 dagen wilde laten wachten. als het een ontsteking is moeten ze daar zsm wat aan doen.

@ melanie: ik heb soms ook zelfs dat mijn buik kleiner is dan de week ervoor :p maar dat zegt niet dat je bm niet groeit. straks hebben je darmen minder invloed op je buikje en gaat ie echt wel goed groeien elke week :D

@ emjay: 19 weken al wow!!!!! lekker heh de bloedneuzen! ik heb het ook zonder spray en die spray droogt de slijmvliezen nog extra uit.

@ mirjam: gefeliciteerd met je kleine boefje!!!

@ hier: voel me nog steeds niet zo goed. ff plat blijven liggen en zout eten en veel drinken. hopen dat die bloeddruk dan omhoog gaat. verveel me wel een beetje. maar zelfs als ik ga zitten word ik heel draaierig.
    gister avond ook nog een raar iets gehad hier. mijn buurvrouw wordt getreiterd (is niet helemaal goed in haar hoofd, maar doet geen vlieg kwaad). en gister stonden ze ook tegen onze achterdeur aan te schoppen om 22.30. schrok me het apelazarus. dus politie gebeld...bleek dat toen ik gister middag geklop op de deur hoorde dat ook bij de buuf was. (deuren zitten allemaal heel dicht bij elkaar appartementen zijn maar 30 m2). ze breken steeds haar stoppenkast open om de stroom eraf te halen. politie kwam wel langs, maar kon niets doen. vind het echt sneu dat mensen zulke dingen doen bij elkaar.

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @sarah Wat erg voor je buurvrouw en wat lief dat jij een oogje in het zeil houd! Hoop dat je je snel beter voelt!

@mams, snap dat je liever had gehad dat je je al wat meer uit de voeten kon maken.. En het is al zo'n rot week voor jullie! Dikke knuffel!

Kreeg net een pakketje hier geleverd.. Kwam van MvM een tas als bedankje.. Weet alleen niet of het luiertas of een gewone tas is. In ieder geval leuk dat ze je nog bedanken.

Liefs mel

10. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Mirjam; Hiep hiep hoeraa, gefeliciteerd met jullie zoontje.

Mams; Shit dat het niet vanzelf over is gegaan. Dan hoop ik dat ze meteen wat voor je kunnen betekenen straks.

sarahH; Eet maar lekker veel dropjes dan. Wat vervelend dat het zo gehorig is dat je alles van de buren mee moet krijgen.

Wij hebben vanochtend weer een mooi hartje horen kloppen:D. Ook weten we nu wat mijn zus krijg maar dat kan ik hier niet neerzetten voor meelezers( helaas:p) Ze willen het voor anderen namelijk geheim houden.

11. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ juli: kun je nagaan hoe het voor hun gaat zijn als ik hier ga bevallen hahahaha. ik ga van te voren maar even de hele flat waarschuwen denk ik ;) gelukkig gaan we over een paar maandjes verhuizen. maar ja, weet dus niet of dat voor of na de bevalling is

Mijn muppet zegt jullie ook gedag trouwens, die loopt tegen de laptop aan te schoppen :p

12. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    @ Mirjam nog gefeliciteerd met de kleine!!!

@Mams hopelijk kunnen ze je snel helpen, want die pijn is niets!

@SaraH Pas goed op jezelf meis!!

Hier helaas weer heel veel pijn dus kruip nu lekker op de bank nu ons meisje nog slaapt. Mijn schoonmoeder heeft vanmorgen even mijn huisje gedaan, ik ben zo blij met haar hulp en morgen komt mijn moeder weer!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pijn word gelukkig minder :) Maar dan moet ik niet niezen/hoesten/draaien met mn bovenlijf.
    Dus strakjes sowieso maar ff gaan.

Hoi Muppet van SarahH

14. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    *zwaait naar SarahH's muppet*

15. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Hoihoi

Leuk is dat SarahH, dat je muppet nu al naar ons zwaait. Heerlijk gevoel he. De smurf in mijn buik is vandaag ook erg actief. Ik kan me bijna niet op mijn werk concentreren. :)
    Volgens manlief heb ik vannacht een drukke nacht gehad. Veel gedraaid en gepraat. Dekens erop, eraf, erop, eraf. Haha niets van gemerkt.

Vind het balen voor jullie allemaal, maar ik ben wel blij om te zien dat ik niet de enige met pijntjes en kwaaltjes ben. Af en toe voel je je zo'n zeur. Vanavond ga ik ook lekker op de bank als de kapster is geweest.

16. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    *hoi muppet van sarah*
    oww ben zo jaloers op jullie wil ook zo graag dat getrap en gepor weer voelen hahahaha
    het enigste wat die van mij doet is draaien en na me hand kruipen zeg maar ...komt mss tog door me placenta dak t nog nie voel ...

@ sarah wij hebben dat ook in onze portiek hoor zo ontzettend gehorig als de de tel bij de buren gaat ken ik meej genieten wat er gezecht wordt enzz
    dat wordt nog wat als de kleine is geboren onze buren ken tog zo lkkr zeuren mijn kids mogen nie lopen of spelen of ze zeuren al ..

17. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hey dames, had me wel alweer op het nieuwe topic geabonneerd maar de mail-notificatie vergeten aan te zetten....:)

vanavond heb ik wel tijd om bij te kletsen... Thessa is (weer) ziek dus is erg druk vandaag en de wasmachine draait overuren (mag hem eigenlijk niet eens inruimen enzo dus mijn rug/bekken draait ook overuren)... als ik vanavond in bed lig zet ik de pc wel zo dat ik vanuit bed nog ff kan meekletsen en bijlezen.

Tot later!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Net bij de HA geweest.
    Heb een flink knoop in de spier onder mn schouderblad.
    Komt hoogstwaarschijnlijk van de spanning nu deze weken.
    Nog een poosje gehad over de vorige zwangerschap en hij heeft me op het hart gedrukt dat ik komende week afleiding moet zoeken en rustig elke dag 2x2 pcm mag hebben als ik erg veel last heb.
    Erg fijn bezoekje al met al.
    Gelukkig niks naars.

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @laetitia, beterschap voor je kleine meid!

@muppetvanSarahH, Hallo klein wondertje!!

IK BEN JALOERS!! ik wil mijn muppet ook voelen! haha.. Ach komt wel. Heb sterke buikspiertjes denk ik maar en voelen doe ik binnen nu en 3 weken vast en zeker wel :)

Net terug van een vriendin van me, die heeft zelf sinds een paar maandjes een kleine. Wat is dat toch heerlijk zeg om lekker te knuffelen met zo'n lekker klein prinsesje! Vandaag nog 5 maanden dan ben ik ook uitgerekend!! Mag ik eindelijk zelf gaan knuffelen met mijn eigen kleine beeb.
    2 tassen vol met leuke kleertjes mee gehad :D altijd leuk natuurlijk!!

20. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Bwahhh ben ff chagarijnig, dus ga niet op alles reageren.

@Mams, fijn dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad met je huisarts. Ergens ook wel logisch dat het van de spanning van deze weken kan komen. Hopelijk lukt het je op één of andere manier om er toch goed mee om te gaan.

Dadelijk naar het zwembad even de chagarijnigheid eruit zwemmen. Dochterlief werkte me vandaag een beeeeetje op de zenuwen, want ze was het er niet mee eens dat een kindje die hier ook aan het spelen was, met haar speelgoed speelde. Pffff, leg maar eens uit dat je SAMEN moet spelen en delen.

Deel Deze Pagina