enjoy gefeliciteerd! Hier vanmorgen nog een beetje lichtbruine afscheiding gehad.. niet veel .. Maak me er maar niet te druk om! Even nu aan de ruim! kom later terug .. !!
Goede zo littledream het is lastig maar blijf genieten en ik denk als je de verloskundigen belt.met dit verhaal dat je wel voor een vroege echo mag komen
Ik wil niet bellen! heb voelt nog steeds goed en pin me daarop vast! Heb ook geen rood verlies gehad! T komt goed! (wat ben ik lekker positief)!!!
even snel... (mannetje is aant bellen en heeft de laptop onbeheerd achter gelaten :-D) welkom Enjoylife!!! Ik heb je al op de site bijgewerkt!!! Littledreamer: goed vasthouden aan dat positieve gevoel! Hier: vandaag naar de huisarts geweest. Moet nog een wratje laten aanstippen en heb een of ander eczeem dus heb daar medicijnen voor gehad. Gelijk maar verteld dat ik zwanger ben. Ze vond het helemaal leuk... hihi tot later!
kijk je wel even goed na of je de medicijnen mag gebruiken tijdens je zwangerschap .... heb al vaker mee gemaakt dat ze iets voorschrijven wat eigelijk niet mag
Zo, net de vk gebeld voor een afspraak! Hij staat 18 januari. Ook gelijk mijn moeder gebeld dat ik vanmiddag op de koffie kom hihi... De assistent van de vk was hartstikke aardig en zei dat ik me nergens druk over hoefde te maken. Heeft iedereen al een eerste afspraak staan?
ik heb nog geen afspraak ga morgen de gyn bellen voor mijn vroege echo en als die goed is ga ik een afspraak maken bij de vk... mits ik niet onder toezicht moet blijven van de gyn.... hoe voelt iedereen zich , allemaal al last van kwaaltjes
het valt mij op dat ik weer als 1 van de laatste mijn echo krijg. dat was bij mijn zoontje toen ook op t forum. ik ben toch ergens begin september uitgerekend, precies weet ik het nog niet. maar krijg mijn echo bij ongeveer 10 weken. toch wel jammer dat ik 1 van de laatste ben tot nu toe op het lijstje. mag ik vragen wat jullie voor beroep doen? ik zit in de ouderenzorg. ik werk 28uur als eerst verantwoordelijk verzorgende in een verzorgingshuis. ben van 32 naar 28 gegaan met 4 uurtjes ouderschapsverlof.
ik snap dat het vervelend is dat je een late echo krijgt, ik had die ook graag gehad maar door mijn verleden willen ze al mee kijken vanaf 6 weken ik doe niks .... Hahah klinkt ook lekker neej zonder een gekkebek ik kom uit de zorg maar ben 3 jaar geleden in een rolstoel beland heb dystrofie en dystonie aan mijn linker been helaas kan ik daar door niet meer werken en ben ik voledig afgekeurd
Hallo dames, Ik heb nog geen afspraak staan, belde vanmorgen, maar ze zijn dicht vandaag. Ik kom wel onder toezicht van de gyn, maar moet eerst mijn vk bellen, dan stuurt zij mij door zeg maar. Dus morgen maar even bellen. Wil toch ook wel graag een vroege echo. Hier weet de familie het nog niet, wil mijn moeder het binnenkort wel gaan vertellen, maar verder houdt ik me in ieder geval tot de eerste echo stil. Vind het toch ook wel heel spannend en ik weet niet of ik wel zou willen dat iedereen het weet wanneer het mis zou gaan. Hier voel ik me super! Nog helemaal geen kwaaltjes, ook niet erg moe. Dan kan natuurlijk nog best komen, maar geniet er nu enorm van haha. Ben lekker op internet aan het duiken voor info. Dat is ook mijn manier om te genieten haha. @Enjoylife. Oh wat leuk dat jij hier nu ook zit! Gefeliciteerd!!! @Werk. Ik werk 15 uur per week als receptioniste. Echt ideaal! Dochterlief gaat naar oma en 1 dag naar het kdv. Vind ze geweldig. Nou, ik ga weer aan het werk. Fijne middag nog zwangere dames!
@Carlo ik krijg ook pas een echo met 10-12 weken hoor. Ga einde van de week bellen voor een afspraak denk dus dat we tegelijk 1e echo hebben ongeveer. Vorige keer liep ik bij de fertiliteit dus toen kreeg ik wel al een echo met 7 weken voelt heel erg lang nu dat ik hem pas op de normale termijn krijg......terwijl dat eigenlijk een heel goed teken is eigenlijk als je hem dan pas krijgt......:-S
@ hanna mom: jij ook gefeliciteerd natuurlijk, vind het wel leuk dat er hier een aantal bekenden zijn @ beroep: werk als verpleegkundige in een Rotterdams ziekenhuis. Hier staat moeders ineens op de stoep, terwijl ik net een tukkie wilde gaan doen
Over het algemeen krijgt iedereen een echo tussen 10 a 12 weken. Maar als je bijv. een miskraam heb gehad doen ze het dus vroeger. Puur om te checken of het goed gaat. Ik vind het in ieder geval een erg prettig idee.
krijg je hem dan nog wel met 12 weken want de verzerking betaalt maar een aantal echo,s zonder medische indicatie
Bij de intake willen ze een echo doen om te kijken of de zwangerschap intact is. Dan met 12 weken krijg je je termijnecho. Dat is wat er op de site staat.