Mve, ik denk dat het heel erg heeft geholpen, te weten dat Mylan een afwijking had en dus "niet goed" was. Het was niet voortbestemd. Word het verdriet niet minder van, maar het helpt te relativeren. We zijn niet weet begonnen met anticonceptie. Hebben gezegd dat de natuur ons weer een kindje gunt als de tijd rijp is. En we hopen dat de tijd nu echt rijp is. En dit wondertje mag blijven.
@goofychick; Ik ben ook al eens aan het kijken. Had 2 weken terug voor 15.- een leuke broek bij de h&m gekocht in de uitverkoop. Die kon ik natuurlijk niet laten hangen. Ik kan nog maar 1 broek van mijn gewone kleding aan dus ik moet ook echt snel gaan shoppen. Niet dat ik dit erg vind natuurlijk. Mve81; Wat fijn dat je nu geen last hebt van misselijkheid/ overgeven. Dan hadden de hormonen je bij je vorige zwangerschap echt goed te pakken. Ik had de vorige zwangerschap nergens last van en nu kan ik al bijna een week niks van de misselijkheid, voel me zo beroerd dat ik af en toe het idee heb dat ik ieder moment om kan kiepen. hannamom en mams; Pff kan me voorstellen dat jullie zwangerschap een hoop angst met zich mee brengt. Een miskraam is erg (spreek uit ervaring) maar dit is niet te vergelijken met het verliezen van je kindje. Is denk ik de grootste nachtmerrie wat iemand zich bedenken kan. Mijn nicht is ook haar kindje verloren met bijna 25 wkn. Echt vreselijk, wat een verdriet. Eventjes een extra Knuffel voor jullie!
@goofychick & mve81: ben al blij dat m'n bloed nog eens getrokken wordt obv hcg zie je ook al iets, en voor mij maakt het niet echt uit of ik nu een week vroeger voor de echo mag komen of niet, dan wacht ik liever tot 7+ weken, zo ben ik zeker dat alles al zichtbaar is
Respect! Wat ontzettend mooi verwoord. Vind het zo knap hoe jullie ermee omgaan en erin staan. Bijna geen woorden voor. Krijg er kippenvel van... Knuffel!
Ik ben er van overtuigd dat het deze keer wel goed zal gaan. Mylan zal over zijn broertje of zusje waken. En ik snap dat het je helpt te relativeren. Ondanks dat het verdriet er niet minder om is, vind ik het knap van je dat je er zo over denkt! Dikke knuffel!
Dat is waar.....ze kunnen aan je bloed heel veel zien en daarbij komt dat je gelijk hebt met die echo.....hier daarom ook op 7wkn 3 dgn laten zetten, het mocht eerder maar toen zei ik ook dat de kans wel groter was dat we later iig alles zouden zien hoewel ik met 6wk4dgn een hartje zag en hoorde ..... @Juli10 ik sluit me helemaal bij je verhaal aan, een miskraam is k** maar een kindje verliezen op die termijnen is iid niet te vergelijken.....respect voor hannamom en mams.
Dithje en mve ,dank jullie wel. We gaan er mee om zoals het voor ons goed voelt. Soms ben ik erg verdrietig nog. Vooral als ik bedenk dat ik morgen 36 weken zwanger had moeten zijn. Maar het bied troost dat ik er morgen dan alweer 5 zwanger BEN.
Kan me voorstellen. Maar probeer wel te genieten van deze zwangerschap he! ik ga nu eerst even douche, misschien tot zo nog!
Hi lieve allemaal hier! Als eerst jullie allemaal even van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zou mezelf ook graag willen melden hier, oke, ik weet nog niet of ik een actieve schrijfster zal worden, maar af en toe meelezen zegmaar of wat reageren, zou ik wel willen gaan proberen, als dat mag natuurlijk gezien jullie al even schrijven hier ! Weet alleen niet of ik hier moet zijn, want zag ook een 'gesplitst' topic? Wij weten sinds ongeveer 1.5 week dat ik weer zwanger ben, maar hadden nog geen idee hoe ver we waren. Vandaag zijn we bij de gynaecoloog geweest voor de 'eerste' controle en uit de echo bleek dat ik vandaag precies 5 weken zwanger ben van ons vierde kindje. Liefs Hanneke!
Doe ik absoluut hoor!! Ik heb zo mn angsten, maar bovenal ben ik dolgelukkig (en manlief uiteraard ook) Pfff hier beroerd wakker geworden...hellooooo morning sickness! Hou het denk ik maar ff bij een kopje thee.
welkom hanneke hier al twee dagen niet meer misselijk. nouja in hele korte vlagen maar in elk geval zonder over te geven. ik begin weer te genieten ik wordt alleen gek van onze hond en de oudste kat (we hebben er twee). beiden lopen me al twee dagen te achtervolgen alsof ik ze een stuk worst voor hou. ik naar de wc, gaan ze voor/naast de deur zitten. ik ga koken, gaan ze op/bij de trap zitten. ik naar de woonkamer, hup op de bank naast/achter me. ik ga liggen, hup op vrouw haar borsten(buik ontwijken ze ). het is gewoon een race wie het eerste op mij kan liggen . ik achter de computer, hup kat voor toetsenbord en hond op mijn voeten. ik klaag wel, maar ik vind het stiekum nog wel schattig ook
even kort (nog steeds ontzettend moe... ben wel erg blij dat mijn moeder hier is en ik dus mijn rust kan pakken, dat scheelt wel) Hanneke: welkom en wat leuk dat je ook zwanger bent van de 4e! rest: zwaai zwaai!!!! Kom later weer kijken en hoop komende week weer wat actiever te kunnen worden!(zowel offline als online )
Welkom Hanneke! Zwaaaai Laetitia Wat fijn Melindy dat je nauwelijks meer misselijk bent. Hihi gekke beesten. Nog even een uurtje werken ofzo en dan heb ik heerlijk weekend. Werk op vrijdagochtend altijd thuis, dat is wel fijn.
heeeeeel herkenbaar, mijn 2 hondjes volgen me nu ook echt overal haha.. 1 van onze hondjes is nu ook loops.. mannetjelief zei tegen me is het niet leuk als jullie samen zwanger zijn hahaha.. Nou da hoeft voor mij echt niet.. Liefs Mel
Ja ik ga proberen om met zoonlief te slapen, de jongste ligt net een kwartier......zouden ze nu een zelfde ritme hebben een keer.....