september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Kom alleen hallo zeggen griep is niet weg te krijgen. Gelukkig alleen vanmorgen nog overgegeven. Lijkt wat beter te worden.zodra ik me goed voel kom ik op de laptop.

2. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    beterschap littledreamer!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Betrschap little............

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap Littledreamer

5. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Respect voor Hannamon en Mams, mooie gedachtes. Ik vind het knap!!! Knuffel

Mve81 Ik heb je berichtje gelezen en welkom en natuurlijk gefeliciteerd!!!

6. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    @MVE81 bedankt voor je berichtje en welkom........

Kom hier vandaag wat uurtjes te kort denk ik ben de hele dag al in de weer..... bloedprikken, huisarts, apotheek, kadootje voor schoonmoeder halen, ski's van de kleine beurt ophalen, kapper en oja ook nog even de benedenboel doorwerken en waswerken en straks nog een etentje van schoonmoeder 60 km verderop. Morgenochtend maar koffers inpakken denk, gelukkig gaan we pas in de middag weg. pffff

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    #2007 Esther1983, 27 jan 2012
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
    Hallo dames,

Mag ik me bij jullie aansluiten.... heel voorzichtig... ik ben eigenlijk 2 oktober uitgerekend maar daar zag ik geen forum van en dat ligt toch vlak bij eind september ;)

Hier na 3,5 jaar eindelijk voor het allereerst een positieve test in handen. Afgelopen woensdag zijn mijn bloedwaardes gecheckt (gebeurt standaard bij IVF) en die zijn 151 dus dat is goed. Ben nog ontzettend angstig maar probeer er toch ook een beetje van te genieten. Heb licht bloedverlies maar schijnt geen kwaad te kunnen. (al maakt het mij wel onzeker ;) ) 14 februari hebben wij onze eerste echo. Pas dan zal het echt tot me doordringen denk ik !

Liefs en allen gefeliciteerd natuurlijk!

8. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@ nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!

@ rest: hier weer lekker druk en bijna geen kwaaltjes. Nog 4 nachtjes slapen .....

9. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Welkom Ester1983 en van harte gefeliciteerd!!! jullie hebben en lange weg achter de rug als ik zo je handtekening lees. Ben niet nieuwsgierig hoor;) maar heb even je link aangeklinkt en zo te lezen wonen we niet ver bij elkaar vandaan.....

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Esther welkom, heftig.......maar hopelijk betekent het bloedverlies niks en zie je een mooi kloppend hartje de 14e.....mooie dag!!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kers geniet nog van het samen skieen.....want dat is toch anders straks met kids.......of je moet ze dan voor een week wegbrengen maar afgelopen keer miste ik de momenten wel met manlief, lekker op de piste eten.....lekker de hele dag skieen.....maar je krijgt er een hoop voor terug.

12. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Genieten doen we zeker doen!
    Volgend jaar gaat mijn moeder mee, dit jaar kon ze niet door omstandigheden dus dan heeft zij volgend jaar de oppas en kan ze mooi gaan wandelen, skien doet ze niet meer en mijn vader gaat voor geen goud mee op wintersport.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kers JALOERS.....heerlijk, in Serfaus was ook geen hoog gehalte aan oma's met kinderwagens. Oh als je een kindvriendelijk gebied zoek.....SERFAUS.....ze helpen je in de cabine met de wagen, boven een tof restaurant met speelgoed......speelsneeuwtuinen......
    Have fun!

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Dank jullie dames! Lange weg inderdaad, maar hopelijk met mooie resultaat straks ;) heerlijk skieen!! Kers waar woon jij dan?? Ook ijmuiden?? Liefs

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hoe bedoel je? Qua aantal kinderen of qua lengte van de zwangerschap?

Esther: welkom en proficiat. Natuurlijk mag je bij ons erbij komen...

Voor de rest: zwaai!!! ben nog erg moe :(

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee niet qua kinderen maar qua zwangerschap bedoel ik eigenlijk......;)

17. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Hoi dames,

Welkom en gefeliciteerd!!!

Ik heb het op mijn werk verteld(ik was zenuwachtig). Mijn teamleider reageerde heel positief gelukkig. En de bedrijfsleider kwam binnenlopen en die weet het nu ook, hij feliciteerde met zelfs met 3 zoenen. Wauw dat was een hele opluchting. Ze waardeerde het ook enorm dat ik het nu vertelde en niet vlak na mijn contractverlenging(12 weken) Ze vonden het fijn dat ik zo open was en hij garandeert dat mijn contract verlengd wordt en daarna voor onbepaalde tijd :D Jeej sprongetje in de lucht!!!

Owja en hij had al gemerkt dat ik 's ochtends vaak wat witjes binnenkwam, maar hij had zoiets als het niet gaat komt ze wel naar mij toe :)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hartogje, oh super, wat snel verteld joh.....hoewel ik het hier niet kan verstoppen totdat ik tien weken ben...

19. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@ Hartogje: fijn dat ze zo reageerden en natuurlijk nog fijner dat je contract verlengd wordt hihi

Hier weten ze het nog niet op het werk maar heb volgende maand 4 nachten en weet nu al dat ik dat niet ga trekken ... Dus denk dat ik binnenkort maar eens een gesprekje aan moet gaan.

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier op wintersport Kersje

Welkom Esther en natuurlijk gefeliciteerd!

Wat fijn Hartogje dat ze op je werk zo goed reageerden.
    En natuurlijk goed nieuws dat je contract verlengd wordt.

Pffff mijn borsten beginnen opeens te groeien :$
    Zul je zien dat ik mijn buikje kan verbergen, gaan mensen het zien doordat mijn boobs zo zijn gegroeid :cool: Maar veel vestjes aan en sjaaltjes om ofzo... :p

Deel Deze Pagina