Melanie ook bij mij klopte de meting niet helemaal, terwijl ik toch heel zeker weet wanneer mijn eisprong was en op welke dagen ik geklust heb. Bij mij zeiden ze dat het met dit termijn heel moeilijk te meten is en dat ik daarom tussen de 10-12 weken terug moet komen voor de echte termijn echo. Met dat termijn kunnen ze veel nauwkeuriger meten. Dus no worries!
Hey meiden, Heb al weer ff niet meegeschreven, maar lees elke dag ff bij. Mn zoontje is ziek geweest en die had veel aandacht nodig. Verder ben ik zelf erg moe, zeker nu ik ook 's nachts af en toe mn bed uit moet. Als ik weer meer vrije tijd heb kom ik weer meeschrijven, want ik vind het wel erg gezellig. En natuurlijk blijf ik helpen met de website bijhouden. Meiden waarbij het mis is gegaan, heel veel sterkte. Nieuwe dames welkom! Liefs Kwebbel
Klopt ook helemaal, en nogmaals het is ook niet zo dat ik me echt zorgen maak.. Maar in je achterhoofd blijf je met vragen zitten. Dan maar liever die vragen ontkrachten en nog een keer extra kijken. Liefs Melanie
Weetje wat het is, ik voel me verder prima en zo.. Maar ik zit met vragen en onduidelijkheden waarvan ik zeg, dat kan gewoon echt niet.. En ik snap echt wel dat het niet de bedoeling is om ff te gaan kijken voor de lol.. Maar in het vorige ziekenhuis zijn dingen tegen me gezegd waarvoor ik nu zelfs bij maatschappelijk werk loop.. er werd letterlijk tegen me gezegd: met jou ondergewicht is het gevaarlijk om zwanger te worden, Jij en het vruchtje kunnen overlijden tijdens de zwangerschap... Kun je begrijpen dat ik af en toe 7 kleuren stront in me broek schijt? Ik ging van een meid die heel tevreden was met zich zelf naar een meisje die dacht dat haar lichaam maar lelijk was en niets zelf kon.. FIJN ZO'N ZIEKENHUIS... En als ik naar de meeste verhalen op internet ga kijken over het terugzetten in tijd, dan zie je heel veel dat ze een week later nog een echo krijgen om te zien of het goed groeit.. En ik begrijp zelf ook echt wel dat ze het nu moeilijk kunnen meten en de termijn echo pas tussen week 10/12 zal plaatsvinden en ik me vooral daar aan moet vasthouden. Maar als ik nu wat onzekerheid/vragen kan laten wegnemen heeel graag. Stress is niet goed voor mijn ondergewicht, maar ook zeker niet voor ons kindje.. Liefs Melanie
Kan me voorstellen dat je onzeker wordt van zo'n echo Melanie. Mijn cyclus was 38 dagen en daarom heb ik gerekend vanaf mn positieve ovutest. Heb jij dat ook gedaan of heb je de eerste dag van je menstruatie gerekend?
1ste dag menstuatie.. Ik mocht van mijn arts niet meer testen of ovu testen gebruiken, het zou namelijk niet nauwkeurig zijn plus je legt je zelf dan onbedoeld veel stress op.... Ovu testen kan namelijk een fout beeld bij Clomid geven.. En tempe vond ik zo'n onhandig gedoe allemaal.. Maar daarom heb ik ook zoiets beter even check check dubbel check dan steeds maar denken HUH hoe kan dit.. En mocht het zo zijn dat de vk geen echo had toegestaan tja dan had ik moeten wachten of naar een echo bureau moeten gaan. liefs Melanie
Oke, vandaar. Dan is het in ieder geval fijn dat je snel een echo krijgt, dan kan je daarna hopelijk zonder zorgen genieten!
Ook hier mn eisprong aangehouden...14 dagen ervoor en 14 dagen erna genomen. Als ik van dag 1 was uitgegaan dan was ik nu 12 dagen langer zwanger...Dat kan nooit kloppen natuurlijk.(ei op dag 26) Ik kan me voorstellen dat je van zo'n ziekenhuis onzeker word. Maar dan nog. Je hebt een kloppend hartje gezien, houdt gewoon je eigen termijn aan en ziet het bij de volgende echo wel. Iedereen is onzeker en vraagt zich af of het wel goed zit...ongeacht de voorgeschiedenis. Maar misschien ben ik dan wel te nuchter om me bang te laten maken door wat een arts zou zeggen. Wel ontzettend gemeen dat een arts notabene je op zo'n manier bang maakt. Ach en meid, dat ondergewicht ben je zo kwijt hoor! Gewoon lekker toegeven aan je vreetbuien hahaha
@melanie.....lieverd toch.....tuurlijk maakt je dat onzeker en ik hoop echt ik hoop dat je onzekerheid wordt weggenomen maandag maar ook nu is het moeilijk opmeten, dat is nou eenmaal een feit. Maar ze zeggen wel als je twee keer een kloppend hartje hebt gezien is de kans dat het mis gaat heel klein. Knuff!!!
Oh oh ik heb me versproken gisteren tegenover mijn buurmeisje, bijna pleegkind, oppas en vriendinnetje van de kids......ze zegt het nu op mns zit te vissen.....hahahaha.......oeps.........maar iid ik heb me versproken blijkt nu, probeer het nu recht te praten.....*proest*
dank jullie wel. goofychick, dan zal het wel goed zitten toch, wanneer krijg je een echo?? melanie, hopelijk ben je er straks wat zekerder van. Tussen de 10 en 12 weken kunnen ze de termijn idd beter bepalen. Mij kunnen ze alles wijsmaken qua zwangerschapsduur, kom uit een cyclus van 86, dus had totaal geen idee hoelang ik zwanger zou zijn. Over 2 weken de termijnecho, en dan weet ik zeker wanneer ik uitgerekend ben.
de eerste keer dat ik bij de vk kwam heeft ze het vruchtzakje gemeten op 4 weken en 3 dagen. Maar toen was er verder niks te zien. 2 weken later kreeg ik een echo en toen een garnaaltje met kloppend hart en dat had ze gemeten op 6 weken en 4 dagen. Dus daar gaat ze voorlopig van uit, dan zou mn banner kloppen. Maar over 2 weken de termijnecho, bij de 1e werd ik toen 1 dag teruggezet, dus het zal niet veel schelen denk ik.
Oh dat valt dan idd nog wel mee. Maar wel super om te weten dat zo'n lange cyclus niet meteen einde verhaal betekend.
Hey meiden ff ego doen vol me zo beroerd al 3x moeten spugen vandaag dwars door de meds heen. Zo niet fijn vooral niet omdat ik vanaaf een huis vol visite heb want vier mijn 30 e verjaardag. Pfffff
charmedknorrie, nee das zeker niks. Hopelijk is het snel over. Hier weten onze ouders en broer en zus het, de reacties waren heel erg leuk. Allemaal super enthousiast.