Tulip; Welkom en gefeliciteerd! charmedknorrie; Bleh dat is niet fijn, helemaal niet als je huis vol zit met bezoek. Gefeliciteerd met je verjaardag. Hier ook nog altijd ontzettend beroerd.
Hey hallo, Nou ik mag mij aansluiten vorige week een test gedaan en gelijk positief Gelijk maandag een afspraak bij de vk gemaakt en deze staat geplant op 1 maart dan ben ik iets van 10wkn en 3dgn Ik ben zelf 24 jaar bijna 25 en mijn man 29 jaar. 25 september 2012 uitgerekend Je mag mij op de lijst zetten gezellig! groetjes.
@goofy, ik snap je heel goed. Ik kijk ook steeds naar mijn banner van WAUW er is dus al heel wat veranderd in me.. Heb nu die van 7 weken staan terwijl ik met eigen berekening op 8 zou komen.. mja nu gewoon lekker even wachten op die 8e week. Komt helemaal goed. liefs Melanie
Sassy, welkom en van harte gefeliciteerd. Wat gaan jullie doen deze zondag??? Ik dalijk ff met mn was aan de gang als manlief naar voetbal is en vanmiddag verjaardag van mn nichtje. En morgenochtend komt de mevrouw van mvm al!! Yeah!
@mams, hier niet zo veel. Lekker me slaapkamer een beurt geven, en manlief gaat naar zijn cluppie kijken. Straks komt een vriendin van ons die blijft eten.. Nu we het over eten hebben.. Weet een van jullie of je gewoon gesmolten Zult mag eten? Liefs Melanie
Geen idee.... krijg er al kokhalsneigingen van als ik er aan denk Wellicht weet het almachtig Google het wel
Zult is toch afval vis of vergis ik me......je mag echt heel veel wel hebben, als het maar vers is......gerookte zalm mag als het maar bij een visboer gehaald wordt. Tonijn moet je mee oppassen omdat het eeen roof vis is.....etc etc......
Oke ik heb een uitdaging......ik dacht toen ik me kleren uitzocht: dat zal ik nog wel aankunnen, dat loopt wat wijder uit naar beneden...nou schrok van wat je toch zag......heb geen zin in van die vragende blikken vertel ik het liever zelf.....gaat echt mega snel mijn buik nu bij een derde.....
@Melanie, tja soms voel ik me wel een aansteller, zijn zoveel anderen die erger dan ik heb meegemaakt, bij mij is het of tijdens de innestelingen vaak fout gegaan en nu mijn tweede mk.....maar ik vond het op een of andere manier heel confronterend om iets te verliezen....en dat was hetgeen wat ik dus elke keer op mijn banner zag.....maar gelukkig nu niet meer. Maar ja zo heeft ieder een ander gevoel........ @Mams zo naar een vriend van manlief toe, die zijn bijna uitgerekend, zij is een beetje aan huis gelegerd, dus ff afleiding geven.
GoofyChick, ik heb precies hetzelfde probleem. Sochtends is het maar een klein beetje, dan denk ik bij mezelf achjoh, daar zullen mensen wel niks van denken. Maar in de loop van de dag word het steeds meer. En savonds heb ik gewoon een echt zwanger buikje (alleen dan van darmen hahahaha) Dan denk ik ech: hoe moet ik dat nou gaan verbergen... Hihi ik had gisteravond nog een test gedaan. Was benieuwd of de KV testen nog harder kunnen knaller dan 2 gelijke strepen. Of dat het dan lichter word weer. Maar ze kunnen nog veel harder knallen hahahahaa Zo gaaf
Zult is hoofdkaas met een net woord.. Word gemaakt van het afval van een varken met het hoofdbestandsdeel de kop van het varken.. Ik vond het smeriger dan smerig, en ziet er uit als katte braaksel haha maar is zo super lekker. Liefs Mel