september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mama hahaha tja zo dacht ik ook toen ik manlief het voor de eerste keer zag eten.. Maar mijn god wat smaakt dat goed hahaha.
    vraag het anders morgen wel even bij mijn vk na.

liefs Melanie

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hoi Dames,

Zo kocht ik van de week mini droge worstjes... kom ik thuis zegt manlief: Dat is lekker dat mag jij niet he, maar lief dat je aan me denkt.

Ik dacht oja tuurlijk rauw vleesch ! Dat was ik glad vergeten ! Dus ook geen boerenmetworst meer haha !

Ach ja zit iets in mn buik waar ik dat graag voor over heb!
    Morgen komt mvm en morgenmiddag de eerste echo ! Vind het dus ontzettend spannend!!

Aan mij is het ook goed te zien, ben van cup C naar Cup D en E gegaan. Maar net hoe de bh uitvalt ook. Mijn buik voelt steviger en ronder aan. Ook s ochtends kan ik mn gewoon normale kleding dragen maar verder op de dag heb ik toch echt een ( darmen) buik !

Nu ben ik met mijn 1.59cm ook niet groot en heb een kort bovenlichaam. Maar goed ik draag nu vaak een wijd vest dan heeft niemand het door haha !

Liefs Beautevil xxxx

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mag je geen droge worstjes?????

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
  5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    159cm en dan cup E?? Dat je rug het aan kan haha..

Hier heb ik gevonden dat ik zult mag eten, dus nu lekker naar de winkel om een vers wit brood te halen met gesmolten zult.. HEERLIJK!

6. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb de site weer even bijgewerkt.

Tulip en Sassie87 jullie staan erbij.

Hier ondertussen te druk met het kijken naar de klassieker.

Vanmorgen hier redelijk uitgeslapen. Dochter is momenteel erg onrustig door doorkomende kiezen.

Hier trouwen 1.68 cm met cup F nu.

7. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben vanochtend gezwommen en vanmiddag gaan we naar de stad, de carnaval is hier al begonnen.
    Verder is mijn man nu de laatste spullen (wasmachine, bed, koelkast,diepvries) naar de opslag aan het brengen. Nu zit ik echt in een leeg huis.

Droge worst mag gewoon hoor, van die bifi worstjes enz. bedoel je, die kun je gewoon eten.

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ja hoor mn rug kan het aan. Ze zijn voor mijn gevoel niet mega mega groot maar wel groter dan vroeger haha !

Mijn (vooral mannelijke) collega's zie ik wel steeds kijken naar mijn groter wordende voorgevel maar zolang ze alleen maar kijken en niks zeggen vind ik het goed.

Ik zie idd staan dat droge worst wel mag. Beetje raar allemaal, de ene zegt dit de ander weer dat :(. Die bifi worstjes kan idd wel die worden op een andere manier geconserveerd dan de echte droge worst, daar zit namelijk rauw vlees in. Zal het morgen nog eens vragen aan de VK, ben toch zo zenuwachtig voor die echo haha..

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hier vandaag een betere dag jippie! Gisteravond was t nog erg gezellig maar man o man wat was ik beroerd. Wel hebben we hetze visite verteld en iedereen vond t prachtig!!! Hier ook al in de zwangerschapskleding hoor en mensen kijken soms ook al naar mijn buik. Nou ja morgen is de echo en dan mag iedereen het van mij weten hihihihi ( alleen op school liever nog niet want dat vind ik voor de kindjes nog wat vroeg)

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gatver Melanie. Maaruh eet smakelijk :S

Eten: ik houd de site van het voedingscentrum in de gaten. Kreeg ik vorige zwangerschap als tip van vk.

Aaaah wat leuk Charmedknorrie dat de visite zo leuk reageerde gisteren! :) Spannend morgen de echo. Heel veel plezier en succes!

Beautivil Jij ook veel succes en plezier morgen

Ik heb vanochtend gezwommen met L :)
    Hij ligt nu lekker te slapen en ik even in de relax modus op de bank.
    Vanmiddag verder geen plannen.

11. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    hey meiden, ben hier 2,5 dagen niet geweest, was te moe pfff.
    Hoop dat ik hier niet te veel gemist heb, nog nieuwe zwangeren ?
    Ik ga m'n best doen om bij te lezen.
    Vandaag is m'n darm-buikje verdwenen. Ga morgen week 6 in en ben wat bezorgd, bij m'n mk is het toen misgelopen, dus hoop op een goede hcg waarde morgen bij m'n bloedafname. Heb zo geen voorgevoel gehad maar tja, je bent er toch altijd mee bezig hé

@goofychick: ben toch een beetje ongerust/nerveus, hoop echt dat m'n bloedwaarde morgen goed is, pfff, m'n darm-buikje is volledig verdwenen, dat maakt me dan ook weer wat onzeker

@hanneke: proficiat meid met jullie zwangerschap

@melindy: ja huisdieren weten het gewoon hé en proberen je te beschermen, dat is echt super hé

@esther: proficiat, eindelijk beloond met een positieve test

@melanie: bij m'n dochter werd ik ook bijna een week teruggezet en alles was goed hoor.

@tulip: proficiat!

@charmedknorrie: wat naar van dat spugen, maar proficiat met je verjaardag!

sympthomen: hier wel mottig en borsten wat groter, hoop zo dat het goed blijft gaan

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Droge worst mag gewoon, dat wordt gerookt en gezout......hier namelijk ook italiaanse salamie bij ons italiaanse winkeltje en dat mag ook gewoon.....niet zo gek laten maken hoor. In droge worst zit echt geen rauw vlees zoals bij filet of osseworst.

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemiddag.

Hier op bezoek bij mijn ouders, en broertje en zusje (met haar man) zijn er ook.
    Toch maar verteld.. maar pfff..
    Is toch altijd weer spannend.

Hoe is het met iedereen?
    Hier nog steeds erg duizelig..
    Donderdag de vk. Aftellen!

14. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik sta nog niet op de lijst. Ben 20 september uitgerekend :D

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat leuk dat jullie het verteld hebben Springboon
    Hoe reageerden ze?

16. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hallo allemaal

Naar maanden te hebben gelezen op dit forum (veel nuttige info) toch me eigen nu aangemeld, zodat ik me voorzichtig bij de september mama's kan aansluiten:)

ben zelf volgens de vk 21 sept. uitgerekend maar denk zelf 3 dagen eerder (ivm korte cyclus)
    maar dat zullen we over 1.5 week zien, 8 feb want dan hebben we de eerste echo:) spannend.......

veel liefs

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Welkom Lotus en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

18. tulip

tulip Niet meer actief

lotus welkom!

mamavangwenn, bedankt voor het bijwerken, ik zal de precieze uitgerekende datum nog wel doorgeven.

springboon, leuk dat je het verteld hebt, hopelijk reageren ze net zo enthousiast als bij ons...mijn zusje is een enthousiaste haker en die is al met een babydeken begonnen die bij de kinderwagen past;). Heb haar toch nog maar even benadrukt dat we nog even voorzichtig zijn, omdat je het nooit weet natuurlijk. Maar het is wel hartstikke lief natuurlijk.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Springboon leuk dat ze zo leuk reageerden.

Evy, Turlijk ben je onzeker en nerveus, als ik jou mijn handje geef geef jij die van jou dan 7 feb?

Lotus gefeliciteerd en welkom.

Eh eh .....weet even niet meer.

Net buikfoto gemaakt.....te bizar voor woorden. Zelfs als ik tegen manlief aan ga staan om even te knuffelen voel ik het al.....niet normaal.

20. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @goifychick: ik heb 4 weken terug een buikfoto gemaakt en heb nu dezelfde kleren aan als toen en schrok gewoon van mezelf vanochtend in de spiegel. Wat een buik!!!!

Gelukkig zijn ze op mijn werk op de hoogte maar moet vandaag naar de klant toe. Dat word buik inhouden.

Deel Deze Pagina