september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

mams, mooie koopjes idd. Ik moet ook nog een box, had de vorige keer 1 van iemand geleend, maar die hebben ze nu weggedaan. Maar na de verhuis...

melanie, hoe klein ben jij dan?? Ik ben 1.60 en bij de eerste was ik ook erg mager: 45 kg, maar noppies, mamalicious en prenatal zat prima hoor, maatje s.

@sneeuw, hier is ook al wat gevallen, maar nog niet genoeg om erin te duiken;)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Doosje is idd superleuk en handig.
    Eerder kreeg je zo'n kaartje waar je em dan in kon schuiven, maar dat werkte niet. Niet handig.

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Als ik maatje S aan doen valt het zo naar beneden,, ben 165 en 45kilootjes.. Maar heb geen brede heupen ofzo, daarom valt maatje 32/34 voor mij al snel af..

liefs Mel

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
  5. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik heb niet alles bij gelezen maar nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!

Hier sneeuwt het ook heerlijk, vanochtend lekker in de sneeuw gespeeld in de tuin. Helaas ligt er niet zo veel maar op het gras lag er wel genoeg. Ik hoop dat het nog flink gaat sneeuwen zodat we de slee toch nog kunnen gaan gebruiken. Ik zag een foto op facebook bij iemand waar ze aan het sleeen waren, 15min hier vandaan. Dat het maar deze kant op komt, heerlijk!

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
  7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @melanie ook lastig lijkt me idd als je zo'n klein maatje hebt. Hier juist een grotere maat 42/44 en dan is het in de winkels ook lastig zoeken, gelukkig heeft Miss etam vaak nog wel wat maar dat vind ik en weer niet altijd leuk. verder online kijken. Succes ermee

@mams klinkt als een goede koop!

Ik zag een mooie mvm test voorbij komen!
    En een echo met kloppend hartje Joehoe!

Hier was ik vannacht om kwart voor vier klaar wakker pffff dus sta nu wel een beetje op instorten heb nl alleen van 7 tot z8 nog ff geslapen. Dochterlief even naar mijn moeder gebracht en dan ga ik nu eerst even de badkamer schoonmaken en daarna ff mijn bedje in! Vanmiddag echo woehoe spannend!!!!!!

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hoi dames,

niet echt bijgelezen. Lig plat op bed. Ben vanochtend gevallen tijdens het rondbrengen van de kranten en heb nu een gekneusde knie....;)

Collin heeft vroeg geluncht dus die ligt nu in bed en ik ben met Joshua tv aant kijken op bed (of ja, zit nu nog ff aan de pc)... w88 tot Collin weer wakker wordt en dan gaan we met z'n allen weer naar beneden...

Tot later!!! (als ik vanavond de laptop weer heb zal ik teruglezen)

MvM: vind dat nieuwe doosje ook veel leuker dan die mapjes die ze eerst hadden...

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Goede echo voorbij zien komen, YES!

@charmed, oh wat een zaligheid als je op je (schoon)ouders zo kan terugvallen.....hier helaas geen of weinig backup met plezier dus bijslapen zit er niet in op mijn vrije dagen behalve op de woensdag als de boys op kdv zitten.

Hier nog aan het werk.....ik groei nu met de dag....manlief vindt het te vroeg om te vertellen als ik bijna 8 wkn ben volgende week donderdag....maar dan heb ik wel het hele team met een studiedag bijelkaar....wat zouden jullie doen?

10. tulip

tulip Niet meer actief

melanie, en i.p.v broeken, ik draag nl amper broeken lekker van die jurkjes. Bij prenatal heb je hele leuke. Die past iedereen, ze zijn super smal en rekken gewoon mee, zover als het moet. Ik vind jurkjes heerlijk

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Zo hier istie dan :

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melanie ik zou idd niet te veel broeken kopen.
    Over een paar maandjes is het voorjaar en kun je lekker jurkjes en tuniekjes aan! :)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Beautivel Ook al een mooie MvM test :)
    Van vandaag?

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    jaaa daar had ik helemaal nog niet over nagedacht.. vorig jaar maart was het gewoon echt lekker weer.. dus nog maar 2 maanden en ga dus ook helemaal niet zo veel meer kopen haha.
    Had er net 1 gevonden 90 euro.. toch best duur haha. mja net als met trouwen, zodra je er zwanger voor zet zijn de prijzen 2x zo duur. En ach mannetje betaald haha..

@Tulip, nu al in de rokjes/jurkjes lopen? heb jij het niet koud meid haha?

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ik loop ook altijd in rokken/jurken... alleen tijdens het werk heb ik een broek aan... en met een maillot/panty is het wel te doen hoor qua kou ;)

16. tulip

tulip Niet meer actief

melanie, nee hoor, een maillot van 200 denier eronder:p, ik heb volgens mij maar 3 broeken;)

Ik loop nu in een heerlijk wollen jurkje met een dikke maillot, warmer dan een spijkerbroek hoor, kan het je echt aanraden!!

beautevil, mooi hoor.

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Meiden zijn die MvM testen extra gevoelig??

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee, die hebben meer HCG nodig dan de meeste testen,

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nou over een half uurtje naar de vk toe, toch weer zenuwachtig haha.. Komt helemaal goed met onze uk.

liefs Mel

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Succes meis ! Ik om half 4 !! Komt zeker goed met onze ukkiepukkies :D xxxxxx

Deel Deze Pagina