CharmedKnorrie: Wauw meid, wat super dat je weer zwanger bent! Ik zie het nu pas Gefeliciteerd! En alle andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd
Jullie kletsen echt veel haha kan het niet bijhouden! Hier gister afspraak met moeders voor moeders! Ik werd ook meteen de dag van aanmelding gemaild door haar. Ze gaf me aan dat de test vanaf 500 hcg meet en dat ie nog negatief kon zijn omdat ik pas op 5 weken zit, maar nee een dikke vette streep verscheen direct! Wel fijn om te weten dat mijn hcg in ieder geval goed gestegen is! Zal vanmiddag ff foto uploaden liefs
Goedemorgen vakantie word belgië mocht het beginnen zijn we binnen 3 uur thuis. Verder weer wat roze bloedige afscheiding. Straks werken daarna urine inleveren en dan bloedprikken voor de reumatoloog maandag meiden tot later ik ga me verder klaarmaken
Goedemorgen allemaal! Wat gaat he snel hier op het forum! Ik kan het haast niet bijbenen. Ik voel me nog steeds goed, gelukkig niet misselijk. Wel alweer 0.5 kg aangekomen. hmmm.... Straks met mijn kleintjes naar de tandarts dan even langs mijn zusje (23wk zwangers) die mag het nu ook wel weten! Gisteren heb ik het ook een vriendinnetje verteld ze is verloskundige dus natuurlijk was ze enthousiast! vanmiddag met mijn zoon naar het ziekenhuis, niets ernstigs hoor, hij doet mee aan een onderzoek rondom taal en sociale ontwikkeling. Het is altijd erg leuk om de resultaten weer te zien. Manlief is weinig thuis de komende weken, bah... deze week drukke week en volgende week de hele week cursus in Leiden, dan blijft hij daar ook. Iedere dag vanuit Nijmegen naar Leiden is niet zo handig. Gisteren is de eerste man van de dakkapellen geweest. Het viel me eigenlijk best nog wel mee. We zitten nu ook nog te denken over een grote aanbouw aan de keuken. (40m2 erbij) we hebben nog ruimte in de hypotheek... maar ik vind het wel een lastige keus. De kamers op zolder moeten echt maar een grotere keuken en speelkamer is eigenlijk gewoon luxe.. fijne dag allemaal!
sorry, ik ben jullie een beetje aant verwaarlozen volgens mij... nog steeds erg moe en veel pijn aan mijn knie. Gelukkig is manlief vandaag de halve dag thuis en kan hij (voor zover zijn werkdruk dat toelaat) een beetje helpen. las wel iets over vakantie. Wij gaan in de 2e week van mei met de hele familie (mijn ouders, zusjes met aanhang en wij) een midweek naar hochsauerland (centerparcs, zag het al ergens voorbij komen). Lekker all-in. Vorig jaar zijn we daar ook geweest met mijn ouders, maar toen begon ik vanaf dat 1 een beetje bloedverlies te hebben en bleek ik dus een mk te krijgen.. dus heb me toen heel de vakantie ongemakkelijk gevoeld en hoop nu goed te kunnen genieten van de vakantie .... als ons budget het toelaat gaan we in de zomer misschien nog wel een paar dagen op vakantie in Duitsland/Oostenrijk, maar dan in de buurt bij vrienden/familie, voor het geval dat ... bij Collin heb ik trouwens in Duitsland ook in het ziekenhuis gelegen omdat de bevalling begon. Gelukkig hebben ze de bevalling kunnen remmen, maar dan op voorwaarde dat we diezelfde middag nog terug naar huis zouden gaan. (vakantie met 3 dagen moeten inkorten)... maar gelukkig is Collin daarna nog gewoon 6 weken blijven zitten ....
@Mayke: so, dus ook aan het verbouwen..... hier ook. Straks komt de dakdekker.. hier gaan we net de (kleine) dakkapellen weg laten halen en veluxramen in de kamers laten zetten als het dak wordt vernieuwd.... dit omdat de veluxramen veel meer licht in de kamer geven ipv de dakkapellen en grote dakkapellen bij ons geen voordelen opleveren. Wel wordt er nog een 3e kamer op zolder gerealiseerd (kantoortje) aan de tuinkant. Dat is nu gewoon "verloren ruimte".... als het dak vernieuwd is moeten de kamers opnieuw opgetrokken worden (ze zijn al zo goed als gesloopt) en daarna kunnen we eens kijken naar een nieuwe vloer in de woonkamer, en over 1 a 2 jaar een nieuwe keuken (incl. uitbreiding).... maar daar zit wat van geld in he... pffffff...
Elly; Wauw wat een avontuur zeg. Dan gaat het voor jou een spannende en mooie tijd worden de komende maanden. Leuk zeg. Littledreamer; Is het nu weer gestopt? Maak je je veel zorgen of heb je het gevoel dat het gewoon goed zit? Leatita; Wat vervelend dat je nog zo een last van je knie hebt Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat, kun je natuurlijk niet gebruiken met 3 kindjes om je heen. Esther; Dat is een mooie knaltest zeg, gefeliciteerd!
Mooie test esther!! Ook hier aan het orienteren om te verbouwen. Hebben een ruime zolder, maar met vlizotrap dus er moet een vaste trap komen en een dakkapel van ong 2 meter. Dan maken we boven een speelkamer en was/strijkhok voor mij. Als het goed is moet dit komend voorjaar te realiseren zijn.
@ Laetitia en Mayke: succes met de verbouwingen. @ Esther: Mooie test hoor, ik heb hier ook zo'n mooie liggen. Hier ook volop aan het plassen. Wat een mooi wit laagje ligt er buiten. Al zullen we niet veel buiten zijn vandaag. Ons meisje is wat ziekjes en snotverkouden. Haar hele gezicht zat ondergeplakt vanochtend. Dadelijk maar een uitgebreid bad voor ons beiden.
Thanks dames! Verbouwingen pfff wat een gedoe altijd he en vooral wat een geld! Maar ja wel ook weer blij als het gedaan is! @ dagdroom beterschap me jullie meisje!
Dagdroom beterschap met jullie kleine. PFff hier nu al 2 dagen achter elkaar misselijk wakker geworden. En ook weer fikse maagzuur. Was vergeten hoe dat voelde maar nu weet ik het weer.....bluuuuuuh hahahahahaha
@verbouwingen: hier gelukkig al achter de rug. In november is bij ons het 2e dakkapel er op zolder opgegaan. Tussen kerst en oud/ nieuw heeftmijn vader de zolder in 2en gedeeld waardoor nu 2 kamers zijn ontstaan. 1 kamer is conputerkamer en de andere word de nieuwe kamer van mijn dochter. Van het weekend de plinten in de grondverf zetten. En dan kunnen we daarna gaan voorstrijken, behangen en verven. Daarna nog vloerbedekking uitzoeken. Maar weet al helemaal hoe mijn dochtertjes kamer eruit komt te zien. Grijs met roze en een mooie witte muurschildering. @dromen: hier ook verschrikkelijk aan het dromen maar over de meest rare dingen.
ja we moeten hier ook verbouwen voor de kleine. daarom wil ik nog even een (lang) weekendje weg voor we dat gaan doen. maar ik denk niet dat het er in zit. helaas. nouja, ik zie wel of we nog weggaan. helaas hier met vlagen nog steeds misselijk. vooral moeite met warm eten. helemaal aardappels, groenten en vlees. het enige wat ik goed kan hebben is rijst, maar om dat nu alle dagen te gaan eten is ook niet geweldig...
Melindy: en als je nou na de verbouwing een (lang) weekendje weg gaat? Of is dat ook niet te doen? We zijn nu aan het w88 op de dakdekker en hopelijk krijgen we dan te horen wanneer ze kunnen beginnen en hoe lang het gaat duren. We hadden eerst een andere (goedkopere) op het ook (die was 1000 goedkoper) maar die kan pas opleveren zodra de bouwvak begint... en dan hebben we dus niet meer genoeg tijd om de kamers nog opnieuw te maken voor de geboorte. Dus nu even kijken wat deze zegt, maar hij had al gezegd dat hij snel kon opleveren... dus nu nog ff afwachten...
dat gaat waarschijnlijk al helemaal niet lukken i.v.m. werk. de zomervakantie is dan te dichtbij en je zal verbaast zijn hoe onflexibel ze dan opeens zijn. ver voor de vakantie en daarna zijn voor ons de beste tijden om weg te gaan
Meiden herkennen jullie het als je waterige afscheiding hebt?? Is dat een zwangerschapskwaaltje??? Liefs