met een beetje geluk wel, maar als we pech hebben en de waarde van de huizen in de buurt blijven zakken dan hopen we in ieder geval quite te spelen
Gefeliciteerd Enjoy!! Wat fijn he om dan eindelijk het kloppende hartje van jullie pinda te zien Liefs
Ja dat is natuurlijk waar...voor ons scheelt dat we in een woonwijk zitten. Onze huizenprijs kan niet gruwelijk omhoog (max rond de 160 gok ik zo) Maar we hebben een hypotheek van 125 dus ik hoop dat de huizenmarkt zich goed aantrekt de komende jaren hahaha
wij zitten ook aan de buitenrand van een woonwijk, maar omdat hier zo ontzettend veel huizen te koop staan (in het hele dorp) wil de gemeente in de loop van de komende jaren huizen gaan opkopen om die te gaan slopen (zodat het aanbod minder wordt)
Hmmm ok...weet niet of dat het probleem is. De huizenmarkt zit op slot, het is niet dat mensen niet willen kopen. Maar kunnen geen hogere hypotheek krijgen of hebben momenteel al een hypotheek die ze niet eens zouden kunnen krijgen volgens de huidige eissen. De enigen die kunnen kopen zijn de 2 verdieners die in een arbeiderswoning gaan wonen. Of van de woningbouw kopen. En dan met name mensen die gehuurd woonden want die hoeven hun eigen huis niet te verkopen. Denk dat het gewoon afwachten is tot de economie meer opkrabbelt
Hier is al jaren last van leegloop dus het proces van het opkopen van huizen is ook al een tijdje bezig hoor... Was al voordat de huizenmarkt op slot zat..
Jep. Wij zitten hier nog maar een jaar en willen nog wel een aantal jaartjes blijven zitten. Hopelijk zijn dat de huizenprijzen en de economie op de top, zodat we een leuk zakcentje aan de verkoop overhouden
Wordt net gebeld door de vk dat me bloed goed was op mijn suiker na Nu kan het zijn omdat ik vlak daarvoor had ontbeten, maar krijg nu voedingsadviezen opgestuurd en die moet ik 2a3 weken volgen en dan weer prikken maar dan nuchter. Suiker was nu 9.3 en moet beneden de 6 zijn. Balen, ze gaan mijn suiker zo i zo extra in de gaten houden vanwege familiare aanleg. Kom pas zaterdag thuis dus kan er dan ook pas mee bezig...... he bah hopen maar dat mijn suiker nuchter goed is ik heb namelijk nergens last van.
@mams, wat super dat je het al mag ophalen zo snel! @enjoylife.. GEFELICITEERD met je mooie echo meid @kersje he bah!! maar een goede suiker spiegel zit toch tussen de minimaal 4 en de 7 maximaal? Tenminste dat is wat ik tijdens mijn studie heb geleerd. @leatitia, ja hoor smac mag je gewoon eten, dat is namelijk vlees wat al bereid is geweest (volgens mij gekookt) wat ik je wel aanraad is die gelei laag eraf te schrapen. Vandaag ff klote dag gehad... Schoonbroer heeft ons flink opgelicht! Maar goed boontje komt om zijn loontje Never mess with a pregnant woman.
Melanie: bale van je schoonbroer.... Ik doe ee smac altijd met paneren en dan bakken.. En dan zo op brood eten. Weet ik wat ik morgenmiddag voor lunch ga maken...
Niet zo zorgen maken wat je wel en niet mag eten joh.....rauw vlees en rood vlees mag niet, veel kaasje wat gepasteuriseerd is mag wel, je mag gewoon brie bijvoorbeeld. Alles van vis mag je als het maar vers is.....enz enz......kijk anders bij wij jonge ouders op de site staat geloof ik een hele tabel wat wel en wat niet. Dus tuurlijk mag je SMAC.
Hey meiden even mijn banner gewijzigd ben nl een paar dagen terug gezet. Uitgerekende datum nu 4 september!