Kan hem niet uploaden maar heb wel een link (hopen dat dit wel werkt) Twitter / Gladys Schols-Valke: Mooie echo :-D http://t.co ...
Hoi meiden hier helder bloed vanmorgen naar moet t aankijken van de gynaecoloog nog steeds bloed vanmorgen en buik is gevoelig. Ik kom later reageren mooie echo zag ik langskomen
Littledreamer...nee he Het regent slecht nieuws vandaag. Meid, ik hoop echt dat jullie kleintje blijft plakken, je bent al zo ver!!!
Sorry meiden ben even niet geweest. Kan het ook moeilijk bijhouden! Vandaag ben ik ziek thuis, afgelopen maandag naar de verloskundige in het zh geweest, mijn bloed was een klein beetje aan de lage kant. Ik was gister overdag al een beetje duizelig, maar gisteravond trok ik het niet meer ben vroeg mijn bed in gegaan en heb mij vandaag ziek gemeld. Ik ben zo moe, mijn lichaam doet zeer en sta vaak te tollen op mijn benen. Heb naar de huisarts en het zh gebeld(ben daar onder controle) en die zeiden dat ik tot dinsdag kon wachten want dan heb ik een afspraak, lekker makkelijk voor mijn gevoel maja. En de assistente van de huisarts zei dat ik naar het zh moest bellen. Pfff als ik al niet moe was dan word je dat hier wel van! Sorry moest even klagen! Nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom. De mooie echo's SUPER!!!!
Littledreamer, wat naar. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Wat denkt de gyn dat het is. Maar je hebt een mooie echo gehad, dus moed blijven houden! Hartogje, vervelend dat je je zo beroerd voelt!
@littledreamer, jeetje meid wat schrikken, hoop dat het niets ernstigs is. Knuffel! pff wat een hoop slecht nieuws vandaag. Zou haast het ziekenhuis bellen om mijn echo te gaan verzetten.. Mja is het zo dan is het zo. Maar gaan we niet van uit. Liefs Mel
gisteren een echo gehad en alles was goed ukkepuk bewoog zelfs al af en toe ben geschat op ongeveer 8 week 3 dagen...
Melanie, daar bereik je toch niks mee. Gewoon van elke zwangere dag genieten en hopen dat er nog vele volgen!!
oooooh nee toch, wat naar dat je van je gyn nog niet mocht langskomen, wat zei hij/zij dat het kan zijn? @laetitia: dat is ook wel duidelijk hoor en een mooie echo @ikke: tof dat je een goede echo hebt gehad
@mams, klopt daarom ga ik me ook klaarmaken om naar het zkh te gaan. En lekker te genieten.. Pff vandaag iets teveel gegeten denk ik.. Hele tijd licht misselijkheids gevoel over me heen. Liefs Melanie
Wat een positief en negatief nieuws zeg. @ Meiden die in onzekerheid zitten: ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Ik vond dat zelf ook heel lastig om mee om te gaan, steeds niet weten welke kant het op gaat. @ Iedereen met een mooie echo: proficiat en geniet ervan. Hier begint ons meisje op te knappen, ze is nog wel erg verkouden. En hier voel ik me ook niet geweldig, ze heeft natuurlijk lekker tegen me aangehangen de afgelopen dagen en nu is mama dus ook verkouden. We gaan zo even boodschappen doen, ik wist opeens waar ik zin in heb: pannenkoeken!
hee meid, hier hetzelfde verhaal. Ben er echt helemaal naar van. Maandagmiddag mag ik voor een echo komen.
Hoi allemaal, ik ben ook zwanger, zo´n 7,5 week. as dinsdag 7-2 intake bij vk en dan donderdag 9-2 1e echo.,.. ben zo benieuwd! Hoop dat alles goed blijft gaan.. dat hoop ik voor iedereen hier! gr..