september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Thnx voor de felicitaties....

Hij heeft me op 3000m hoogte gevraagd mat een geweldig uitzicht over de alpen in het zonnetje, superleuk. En niet te vergeten heeft hij voor de vakantie mijn vader nog even om mijn hand gevraagd. Ben zo blij (was ik natuurlijk ook al). Nog geen datum in gedachte, zal wel volgend jaar worden. We willen in het kasteeltje bij ons in het dorp trouwen dus even kijken hoe en wat enzo, we gaan waarschijnlijk wel trouwen als ons kleintje er al is.

2. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    gefeliciteerd kersje!
    de voorbereidingen zijn bijna leuker dan de dag zelf :p (neh valt ook wel mee hoor).
    wij hebben vorig jaar november in elk geval een top dag gehad! mooi weer ook gelukkig.

@mel: mooie echo! daar wordt je inderdaad blij van en natuurlijk wil die showen.

hier: alles goed. zenuwachtig voor morgen, voor de echo. zal alles wel goed zijn daar binnen? wat zal de eerste indruk zijn van de praktijk? ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen...

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Melindy, spannend morgen.. Heel veel plezier gewenst en ik duim voor je!

Liefs Melanie

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij zijn 10-05-10 getrouwd. Ook een heerlijke dag gehad.
    En aangezien we toch alles al verkeerdom doen, heb ik hem ten huwelijk gevraagd :D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ga lekker douchen en naar bed na een uurtje zumba!
    Slaap lekker meiden!

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Als ik geen helder bloed meer verlies gewoon de 10 anders ga ik weer bellen en eis ij een echo. En jij hoe is t nu

hier niet getrouwd...

Slaap lekker

7. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Kersje GEFELICITEERD!!!! Wat een leuk nieuws zeg. Heb het meteen maar eventjes hardop gelezen voor mijn vriend haha. Veel plezier met de voorbereidingen, lijkt me zo leuk:D

Litlledreamer; gelukkig geen bloed meer gezien, hoe is de nacht gegaan?

Melindy; Veel plezier vandaag met de echo!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He wij de 15-5-2008......mijn dinnie gaat 9 mei trouwen en vandaag trouwjurken passen.....kreeg gisteren helemaal de kriebels, de eerste keer dat je een jurk aan hebt....voelde me zoooo prinses!!!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kersje gefeliciteerd meid........hoe romantisch in de sneeuw!!!!

Hier zelf alweer 5 jaar geleden ten huwelijk gevraagd, ook in de sneeuw met wintersport......

Hij viel ergens op een plek waar we kort daarvoor een foto hadden gemaakt.....en toen zei hij kom laten we een foto maken......ehhhh die hebben we al lief.....nee nog eentje, nou toen zei hij, nu ik toch op mijn knieeen zit......was een mooi vervolg van de geweldige klauterpartij die we hebben moeten nemen om uit onze relatiedip te komen......en in april testte ik toen positief en trouwde dus toen ik 5 wkn zwanger was (niemand begreep waarom ik zo veel huilde op mijn bruiloft hahahaha)

Nog meer mooie verhalen???

10. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kersje: gefeliciteerd wat leuk!!!

En al die verhalen ervan wat leuk. Krijg ook al helemaal kriebels. Hier helaasniet getrouwd maar een geregistreerd partnerschap (vanwege het huis toenertijd).

We willen ooit nog wel trouwen. Maar gaat een heel groot probleem worden. Vriendlief wil groots en ik klein...

En hem te vragen hoef ik niet te doen hij wil het ouderwets doen. Dus ik wacht maar weer af....

Hier trouwes vriendlief wel leren kennen op de wintersport in gerlos in de apreskibar

@littledreamer: positief nieuws dat je niks meer verliest.

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @mams, je bent getrouwd op de dag dat ik van de jongste beviel, grappig.

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mijn man vroeg me 4 weken na de bevalling van de jongste, mij ten huwelijk.
    Was op zijn verjaardag dus fam. en vrienden erbij.
    Hij liet al een paar dagen doorschemereb dat hij een verrassing had voor me, ben die dag nog nooit zo zenuwachtig geweest, en naarmate de tijd verstreek cobtinu dingen opgezocht. Toen moment daar was alles vast gelegd op film (sta er echt op van, ja? Wat is er? ), en toen ineens zijn vraag en heb de eerste 10min. Gehuild. Zag het niet aankomen, had iets verwacht als een foto ofzo.

Het plannen ging makkelijk.
    Vervoer wist ik niets van, was een verrassing tot het moment dat hij me ophaalde. Een koets, met 4! Paarden ervoor!
    Ondanks de regenn, pijn en daardoor stijf van de morfine, een mooie dag gehad..

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Het sneeuwt hier trouwens.. blegh!
    Net al flink gestrooid om het huis heen..
    Zal wel even werken, maar bij langer doorsneeuwen ook geen effect meer.
    Moet er straks nog door ook met de auto (schoonpa zijn auto), brrr durf dat echt niet..

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Proficiat Kersje!!!!

Hier wilde mijn man een dinertje voor ons maken met kaarslicht enzo heel romantisch.. dat ik dan, als ik thuiskwam van het werken (werkte op koopavond toendertijd) de rozenblaadjes moest volgen enzo... maar ik gooide roet in het eten door met mijn fiets over de kop te gaan onderweg naar het werk en dus met gescheurde enkelbanden (aan 1 voet) thuis te komen. Gelukkig voor hem had hij nog niks klaargezet ofzo en kon hij gewoon net doen alsof er niks aan de hand was. Hij heeft me toen maar de volgende ochtend met een ontbijtje op bed verrast en mij toen ten huwelijk gevraagd...

We wilden eerst wachten met trouwen tot ik ook klaar was met school (zat net in het 1e jaar van de opleiding) maar toen we 3 maanden later zwanger waren moesten we de plannen een beetje wijzigen ;)... we zijn uiteindelijk 6 weken na de geboorte van Thessa getrouwd...

Was heel klein maar wel heel erg gezellig... hadden de bruiloft op maandagochtend (dan wisten we ook dat mensen die het niet zo "belangrijk" vonden om erbij te zijn, ook niet kwamen) en hadden voor de receptie (direct na de Mis) iedereen uitgenodigd. Na het "handjes-schudden" en taart aansnijden zijn we foto's gaan maken en daarna was een rustmomentje. Wij wilden namelijk nog graag naar mijn opa toe die toen in het ziekenhuis lag en dan hadden we ook een beetje rust, ik bedoel.. was nog niet helemaal fit, 6 weken na de bevalling ;)..
    's Avonds hadden we met de naaste familieleden en getuigen een diner en om half 10 waren we klaar. We konden Thessa gaan ophalen bij de buren van mijn ouders (die hadden tijdens het diner op haar gelet) en daarna zijn we naar huis gegaan. De volgende ochtend hebben wel lekker ontbijtje van McDonalds gehaald (ook voor mijn moeder), zijn we nog even bij mijn ouders thuis geweest en hebben we daar ontbeten en van daaruit zijn we op huwelijksreis gegaan naar de Vossemeren (centerparcs).... het was heel anders dan we bij onze verloving gedacht hadden maar het was zo gezellig!!!

Ohja, en de buren aan de andere kant bij mijn ouders die hebben ons rondgereden. Ze zouden ons eerst in de caddilac rondrijden, maar die was in reparatie dus toen hebben ze ons met de chrystler grand voyager rondgereden.. was echt super... die auto heeft alles automatisch... echt geweldig!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    J heeft mij gevraagd op de dag dat wij 5 jaar bij elkaar waren. We waren allebei vrij 's middags. J was al thuis en ik zou rond half 1 thuis zijn. Maar ik ben nog even snel de stad in gegaan om een kaartje en een roos voor hem te halen. Kom ik thuis rond 1 uur, is hij behoorlijk geirriteerd. Snapte er niets van. Hihi hij stond stijf van de zenuwen en stond dus al een half uur op mij te wachten. Nog in de gang vroeg hij of ik met hem wilde trouwen en kreeg ik een mega bos rode rozen en een prachtige ring. Stond ik daar mijn mijn ene roos ;)
    We zijn uiteindelijk een jaar later op 30-5 getrouwd, toen waren we dus 6 jaar bij elkaar.

16. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @dagdroom: verzorg je maar goed en hebben de pannekoeken gesmaakt? Gisteren was het Lichtmis (iets Belgisch) en heeft m'n dochtertje ook pannekoeken gegeten in school, ze vond het super

@tulip: ook al, wat k*t zeg, en dat je nog tot maandag moet wachten, kon je echt niet vroeger gaan? Dikke knuffel

@zwanger83: welkom meid en proficiat met je zwangerschap

@melanie: wat een mooie echo, lekker genieten hoor

@mamavangwen: idd voor een uitwendige echo op 7 weken is die heel duidelijk, mooi hoor

@emjay: mijn gyn printte steeds alles af en ik kreeg altijd alles mee, ook werd alles opgeslagen op een harde schijf en op het einde van de zwangerschap op een dvd geschreven (bij mij liep er toen spijtig genoeg iets mis en werkte de dvd niet en was alles al verwijderd)

@kersje: dikke proficiat met jullie verloving, ik heb al gehint aan m'n vriend dat dit het laatste jaar is dat je op een ronde datum kan trouwen, zal dit jaar dan 12-12-12 zijn, maar denk niet dat er iets van zal komen :p, wij zijn 11j samen

@littledreamer: dat is al goed hé, hopelijk blijft het volledig weg
    hoor

@melindy: oh wat spannend, het zal allemaal wel goed lopen, duim voor jullie

wat een leuke verlovingsverhalen allemaal, hier zal dat er spijtig genoeg niet van komen, vriend wil niet echt trouwen, we zijn wel wettelijk samenwonend.

Vandaag voor de eerste keer maar eerst een droog koekje gegeten voor ik m'n bed uitkwam en dit hielp enorm, net wel weer misselijk aan het worden dus maar vlug een worteltje gegeten, dus nu gaat het weer een beetje.
    Verkoudheid valt mee, veel snuiten enz maar hoop dat het binnen een paar dagen over is.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh heerlijk al die verhalen......

Jaaaaa de eerste vlokken vallen hier, schijnt hier in de Randstad veel te vallen........
    Nu manlief nog op tijd binnen krijgen.

@Little wat fijn dat het gestopt is meis!!!

18. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

goofy ik vraag me af waar jij vandaag kom, hier ook eerste vlokken in randstad en ze voorspellen 3 cm per uur :D

19. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Man en dochter hebben er van gesmuld, maar ik werd zo misselijk tijdens het bakken dat ik er zelf geen meer gegeten heb.

@ Trouwen: Leuk al die trouwverhalen. Hier in augustus 2009 getrouwd. IK was zwanger en helaas kreeg ik juist die dag bloedverlies. Op onze trouwdag dus nog een spoedecho gehad waar we een kloppend hartje zagen. Dus toch op huwelijksreis vertrokken, helaas is het daar bij bijna 10 weken uiteindelijk mis gegaan. 4 weken later gelukkig weer een positieve test en dat was ons dochtertje dus.

Ik duim mee met alle meiden hier die zo in onzekerheid zitten, ik weet nog goed wat een heftige tijd dat voor ons is geweest. Dat jullie maar snel positief nieuws mogen krijgen.

20. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Evy: Een droge cracker eten helpt hier ook goed tegen de misselijkheid.

@ sneeuw: Hier gaat het als het goed is aan het einde van de middag sneeuwen, ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina