Hmmmmm vandaar....want dacht in zo weinig aantal uur zoveel sneeuw, maar het gaat nu wel hard door en wordt al wit........JAAAAAAAAA.............en straks is mijn buurmeisje als het goed is vroeg hier, dus lekker sleeen met de boys..... Hier uit Alphen aan den Rijn
Het sneeuwt ineens hard hier!!! Straks misschien even met mijn meissie voor sleeen! Manlief komt ook misschien eerder naar huis! Zelf voor ik me iets beter maar nog niet top, ben benieuwd of ze mijn hb gehalte gaan prikken! Mooie trouw verhalen, wij zijn gepartnerd maar willen zeker nog een keer trouwen, maar dat is ook een beetje wachten tot we meer spaarcentjes hebben! Hier uit Waddinxveen
ik ben een half jaar geleden ten huwelijk gevraagt in duitsland . in het hotel waar wij 2 jaar geleden samen voor het eerst een romantisch weekendje weg waren geweest! precies op de dag af heeft mijn vriend mijn mee genomen naar het zelfde hotel , en op de plek waar hij 2 jaar daarvoor mjn vertelde hoe geweldig en lief en leuk hij mijn vond heeft hij mijn twee jaar later ten huwelijk gevraagt !
Hier zijn het hele kleine vlokjes die vallen maar blijft niet liggen tot nu toe.. Is ook niet erg.. Me mannetje en ik zaten vroeger op dezelfde basisschool.. Vierden al jaren in dezelfde residentie carnaval.. En hielden elkaar wel in de gaten maar nooit met het idee er achter van wow jij bent leuk.. Tot aan dat ene jaar toe dan.. Toen was er geen houden meer aan haha. binnen 4 maanden woonden we samen.. En tja als Prins heeft hij me dus ten huwelijk gevraagd.. In 1 woord perfect.. tranen over mijn en zijn wangen.. en 300 getuige van mijn JA haha.. Heel mooie speech, bos rozen en de ring gekregen... Ik zweef er nu nog van haha. liefs Mel
Mijn man heeft geloof ik een woordenboek nodig om te begrijpen wat 'romantisch' is.. maargoed hij is verder helemaal superlief dus ik klaag niet! Zijn idee van 'ten huwelijk vragen' was als volgt: ik werkte destijds part-time als caissière, en ineens stond hij voor mijn kassa. "Wat is jouw ring-maat?" Huh, weet ik veel! Hij mijn favo ring meegenomen, nou toen wist ik wel wat ging komen. Maargoed, verder gewerkt en uiteindelijk om 6 uur richting zijn huisje want hij zou koken. Kom ik daar aan, nog in mijn werkkleding, krijg ik een tasje van de juwelier in handen gedrukt. Zit een klein doosje in het tasje, met een (LELIJKE!) ring. Dus ik zeg beleefd "oh leuk!" maar verder niks. Waarop hij vraagt "Wil je nou?" Ik: "Wat?" Hij: "Ja, trouwen natuurlijk!" Ik: "Okee!" Hahaha, niet bepaald waar ik als klein meisje van droomde, maar zolang het maar de juiste man is die het zo doet! Liever zo dan de verkeerde man op de juiste manier, toch?! Overigens heeft 'ie wel heel lief mijn ouders om mijn hand gevraagd. En inmiddels zijn we alweer dik drie jaar getrouwd!
@hartogje dan wonen we bijelkaar om de hoek bijna......wil het nog even wat door laten sneeuwen, net nieuwe slee zonde als die kapot gaat door te weinig sneeuw.
Trouwen, wij zijn niet getrouwd maar ik wil het wel heel graag. Over een paar dagen zijn we 11 jaar samen dus wordt wel eens tijd Sneeuw, hier heeft het maandag goed gesneeuwd en dinsdag met mijn kleine meid gaan sleeën voor het eerst. Nu ligt er te weinig en er valt nog geen nieuwe sneeuw.
@Diana leuk he voor het eerste sleeen met je kids.....hier weet oudste niet anders, twee jaar achter elkaar sneeuw, dit jaar op wintersport sneeuw en nu.....wij helemaal gek, hij zal wel denken uhhhh is toch normaal! @Emjay hahahahaha.......geweldig!!!! Heb je ook weer een leuk verhaal toch!!!
@Hmmm had gehoopt dat het tot vannacht door bleef sneeuwen.....zo ik ga de strijd aan met mijn oudste, wil dat hij even gaat slapen want wordt beetje onhandelbaar als hij moe is, en zo wil ik de sneeuw niet in.
haha Emjay dit vond ik super grappig Hier in belgië (brussel) geen sneeuw @goofychick: ja ze worden zo eigenwijs hé, m'n dochter begint ook meer en meer duidelijk te maken dat ze niet meer wil slapen, maar ze heeft dat dutje nog zo hard nodig
@ emJay: haha geweldig! Alles behalve romantisch dus... Ik en mijn vriend zijn dit jaar 10 jaar samen en wonen 6 jaar samen. Trouwen hoeft van mij niet, hij zou wel graag willen maar legt zich erbij neer. @goofy: je woont zo'n 30 min bij mij vandaan, maar geloof dat het inmiddels in heel Nederland sneeuwt
Enjoylife hier helaas helemaal geen vlokje sneeuw te bekennen (Limburg) Ik was al aan het hopen op een dik pak sneeuw. Het is er schijnbaar wel maar niet hier haha.
Ja maar jullie komen nog aan de beurt geloof ik. Manlief is inmiddels vanuit Rotterdam onderweg.......tot opheden kon ik niks zien op de anwb site qua files onze kant op....zou gek zijn want staat 800 km file
Hier sneeuwt het nog stevig door... maar met van die kleine ieniemienie vlokjes.. blijf lekker binnen voor de verwarming hangen hoor!
hier (limburg ) begint het nu te sneeuwen hoor, alleen nog niet veel... volgens mij kwam het vooral na het weekend nog met bakken uit de lucht... verder weinig puf.... manlief is vandaag gesteriliseerd dus heb de hele dag in het ziekenhuis rondgedwarreld (wel nog met 1 kruk) en ben nu doodop.. moest ook naar huis rijden want manlief is natuurlijk nog wat dizzy van de verdoving enzo... (is plaatselijk verdoofd maar toch heeft je hele lichaam daar last van)... ga zometeen koken en dan gaan we na het eten kijken of we nog een spelletje met Thessa kunnen gaan spelen. Morgen waarschijnlijk naar Eindhoven om mijn telefoon te laten repareren... hij laadt niet meer goed op.. en kijken of we daarna puf hebben om met Thessa uit eten te gaan. We hebben nog ergens een dinerbon liggen die langzaam ingeleverd moet worden Ohja, en toen we in de winkel waren (heb voor makkelijk eten gezorgd voor vandaag) was kids-profi-portrait daar (die maken kinderfoto's) en vroeg of Thessa foto's wilde laten maken.. nou, voor we het wisten had ze haar schoenen en sokken al uit en stond ze op het platform (ze heeft al vaker daar foto's laten maken)... dus ze vond het vandaag al helemaal geweldig! Tot later!
Pomtidomtidom ik heb mega mega mega honger.........dat is een goed teken.......en ik doe allerei rare dingen, zonet de was aangezet maar hem op inweek gezet....kortom zo kan je wachten totdat je een ons weegt.....whahaha.....doe ik nooit....... Lekker met de kids naar buiten geweest, voor mij jongste was de wind wel te koud, dus die gaf dat duidelijk aan hahahaha. Heerlijk dit weer!!!!
Haha ja de gordijnen zijn echt open Net heeft het een heeeeeeeel klein beetje gesneeuwd maar is ook alweer gestopt. Dan doe ook maar meteen lente!
laetitia; Dan is het bij jullie echt definitief het laatste kindje. Voelt dat niet raar? Hier is het waarschijnlijk ook de laatste maar moet er eigenlijk nog niet aan denken dat het definitief mijn laatste zwangerschap is. Maar jullie hebben natuurlijk ook al 3 prachtige kindjes he.
@Juli: hier is het idd definitief het laatste kindje. Maar we hebben altijd gezegd dat we graag 4 kinderen wilden dus voor mij was het al (min of meer) definitief. Zeker na de 3 mk's afgelopen jaar mag ik in mijn handjes klappen dat ik überhaupt nog zwanger ben geraakt. De datum stond al gepland voordat we wisten dat we zwanger waren.... Van de ene kant voelt het nu wel raar dat het echt definitief is, maar niet op een negatieve manier hoor. Dat zal straks wel komen als we 1 soort kleertjes gaan wegdoen enzo las trouwens net nog iets: lichtmis hebben we hier in nl ook hoor. Alleen is dat niet zo'n groot feest als in belgië. In nl wordt dat op de zondag die het dichtste bij 2 februari ligt gevierd (gecombineerd met de Blasiuszegen). Komende zondag dus (voor dit jaar).. net als driekoningen. In Duitsland (en België volgens mij ook nog) wordt dat gewoon op 6 januari gevierd hoewel dat in nl de zondag erna wordt gevierd.... Net gegeten hier. Had een iglo-maaltijdpakket (runderreepjes met noodles en allerlei groenten), voor manlief bami met satéh en voor Thessa lasagne. Lekker makkelijk (oven, magnetron en 1pansgerecht... alles binnen 20min klaar) Nu even uitbuiken en zometeen toetjes eten... heb een lekkere chocomousse gekocht en slagroom voor erbij (Roger en Thessa hebben (heel verantwoord) yoghurtjes om te eten)