september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hier bij schoonouders aan het eten.. lekker makkelijk..
    De jongste blijft daar slapen, geheel onverwachts..

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

oh, lekker toch dat de jongste blijft logeren... hier ist iig altijd feest als ze mogen logeren.. vooral als het onverwacht is...

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :)
    Wat is het toch heerlijk als je op je schoonouder/ouders terug kan vallen, hier helaas niet....slaap dus al heeeeel lang niet meer uit.

4. Laetitia

hier slaap ik ook al heel lang niet meer uit hoor...
    Als ik vind dat ik heb uitgeslapen, dan ben ik om 6u/half 7 al wakker en staan we rond een uur of 8 op uit bed :p

Maar daar tegenover staat ook wel dat we vroeg in bed liggen.

Ik ga nog ff een spelletje doen met dochterlief en dan mannetje wakker maken om naar bed te gaan (hij is onderhand op de bank in slaap gevallen)
    Tot morgen!

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja best wel lekker indd.
    Mag van manlief in het weekend altijd uitslapen.
    Wat een schat ook..
    Af en toe laat ik hem ook wel eens langer liggen, en doe ik om 7.00uur de paarden om daarna weer op bed te kruipen..

Maar als het weer wat warmer wordt vind ik het minder erg om eruit te moeten.
    Nu zijn de dekens lekker warm..

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier een heerlijke dag gehad. Lekker met de kleine man wezen schaatsen op de vijver bij mn ouders voor.
    Zit nu nog te wachten op mannetje...Die komt vanuit Duitsland gelukkig, daar valt de boel nog mee.

Vandaag wel pijn in mn buik gehad. Steken in mn baarmoeder.
    Ik hoop van het oprekken hahahaha.
    Maar word er wel onzeker van.
    Hopelijk word ik morgen weer kotsmisselijk wakker hahahaha.

Gelukkig vanmiddag bij mn moeder broodje bal gehad samen met de kleine man want koken lukt me echt niet momenteel.

Leatitia Ik ben eigelijk heel nieuwsgierig maar als je het niet wilt vertellen hoeft het niet hoor maar Saskia en Quinn...bij welke termijn ben je hun verloren?En weet je ook de reden? En je laatste miskraam, hoever was je toen??
    Dat je nog durft meid!! Jeetje...
    Als mij nog een x zou gebeuren wat met Mylan is gebeurt, zou ik denk ik niet meer durven hoor.

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik kan echt UREN / DAGEN slapen haha heerlijk.. Heb wel eens gehad dat me mannetje me riep van schat kom je ook avondeten het is half 7..
    Vooral op zondag bv doen we echt helemaal niks heerlijk zo'n pyama dag.. De zondag word straks ook echt onze familie dag .. Mannetje zelf is uiterlijk half 10 wakker altijd.. Maar gelukkig geen humeur..

Brrr het is zo ontzettend koud bah.. ik haat dit weer.. Wil het zonnetje.. Nja of in ieder geval geen vrieskou..

Liefs Mel

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mams hier hetzelfde verhaal ook steken.....dus het zal er wel weer bij horen....

Oke hier serieuse uitdaging, je ziet het steeds meer en heb al tegen manlief gezegd dat ik blijf zitten en hij maar drinken moet halen op de verjaardag van mijn schoonzus waar we nu naar toe gaan.....

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ff spammen :p
    Allereerste keer schaatsen met mn kleine boef :D

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @trouwen hier heeft mijn mannetje op 3-11-2007 mij ten huwelijk gevraagd toen was het een jaar geleden dat we elkaar weer opnieuw ontmoet hadden, waren een periode uit elkaar. Hij nam me mee naar het bouwterrein waar ons nieuwe huis toen gebouwd werd en is toen op zijn knieën gegaan met n zelfgeschreven gedicht en een hele mooie ring.......aaaaahhhhh daarna door naar mijn ouders en netjes om mijn hand gevraagd. 11 maanden daarna getrouwdnop 10-10-2008 en lekker groots feest gegeven en de hele dag was perfect met een mooi zonnetje!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo ik heb even een flink rook gordijn opgetrokken bij verjaardag van schoonzus. Wat wil je drinken? Ehhh oh heb je rose??? Vervolgens drie slokjes over de hele avond er van genomen.....aangezien ze beide aan het bij schenken waren denk ik niet dat ze het in de gaten hebben gehad dat ipmijn glas niet leeg kwam. Ook even heel duidelijk in het gezichtsveld van mijn oudste schoonzus met mijn wijnglas gezeten.....gniffel....
    Wel balen, willen het volgende week gaan vertellen en zei, het is vanaf 11 uur en oudste wil graag met papa taart aansnijden....wij willen via ee foto taart het vertellen....mooie foto van de twee boeven. Maar zegt ze, oh dat kan ook zonder ons hoor.....zucht......

12. Laetitia

Goedemorgen, daar ben ik weer.. fris en fruitig :p

Vandaag niks gepland. Alleen vanavond uit eten met z'n 3tjes. Hadden Thessa wel beloofd om vandaag wat spelletjes te spelen en met haar te gaan knutselen dus we zien verder wel wat de dag geeft.

@Mams: Saskia zijn we verloren met 12w2d. Quinn al met 7w3d (wisten al met 6w5d dat ik een mk zou krijgen) en beebje zijn we met 5w verloren (had nog geen echo gehad dus weet niet precies hoever ik daar was).

We weten trouwens niet van welk geslacht de kindjes waren (daar was het uiteraard nog te vroeg voor) maar hebben de kindjes wel een naam gegeven om het een plekje te kunnen geven. Saskia en beebje hebben we begraven. (hadden ook een hele uitvaartmis erbij (wel alleen onder ons, dus mijn ouders, de priester, Thessa en ons 2en... de jongens vonden we nog te klein ervoor).
    Quinn konden we helaas niet begraven want die moest voor onderzoek naar het ziekenhuis en bij zo'n klein babytje blijft er na het onderzoek helaas niks meer over om te begraven. Helaas werd ons dat pas verteld toen we in het ziekenhuis waren om Quinn af te geven.
    Ik weet niet of we Quinn ook hadden afgegeven als ik vantevoren wist dat we hem niet meer konden terugkrijgen.

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Pfff mijn dochter is t uitslapen verleerd sliepte voorheen tot 9 uur nu is t al drie weekenden 7 uur. Ach nou ja geloof niet dat ik echt mag klagen. Verder slaapt ze goed.

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Kom even klagen hoor... Ben sinds gisteravond opeens kots misselijk :( Blegh voel mij echt heel slecht.

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb net geknuffeld met de wc :(

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dithje, bah :( niet grappig he

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dithje heb ik het naar jou gestuurd.........????

@Charmed.......hmmmm neeeee jij mag niet klagen......hahaha....

@Lateitia.....jeeeee wat mooi dat je ze toch een naam hebt gegeven. Ik merkte dat ik met mijn mk vorige keer bij het zien van mijn banner ook nog wel ff moest slikken. Mensen doen er vaak zo makkelijk over.....ohhhhh maar 7 wkn en 12 wkn is al helemaal een mensje.

We zijn het weekend in gegaan en wat voor weekend, heerlijk dit weer!!!! Straks even de kap van de jongste van zijn kinderwagen opzoeken.......want de zomerkap zit er nog steeds op, kunnen hem nergens vinden.
    En dan dan......nog een dagje werken en dan.....

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Je mag het met alle liefde weer terug hebben hoor Goofy ;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Leatitia, oh ok. Ik ging er vanuit, nav de namen dat je iets verder was en de geslachten wist.
    Maar je bent er dus nooit achter gekomen waarom het mis is gegaan?
    Tja mensen doen er heel makkelijk over. Zien het verschil tussen een miskraam met 5 weken en 1tje met 12 weken niet.
    Tis nog maar een klompje cellen.
    Ja bij 5 weken wel, bij 12 is het een compleet minimensje met alles erop en eraan.

Toen ik Mylan verloor wensten veel mensen me sterkte met mn miskraam en dat is iets wat ik niet kon begrijpen.
    Dit was geen miskraam. Mylan was overleden, ik heb hem moeten baren...Hij had handjes met vingertjes, voetjes met teentjes...zelfs een klein piemeltje.
    Ik heb toen 1 foto openbaar gemaakt, een close-up van zn handjes.
    En schijnbaar heeft dat heel veel indruk gemaakt want daarna heeft nooit meer iemand het een miskraam genoemd.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mams....heftig hoor.......

Wil er wel bij zeggen dat het niet zo voelt hoor ....ik ben er best even van onderste boven geweest, (een klompje cellen met 5 wkn? is niet zo.....het is al echt een wormpje en je hebt al een placenta in wording en een navelstreng....maar goed ) tuurlijk is het niet te vergelijken met 12 wkn of al helemaal niet wat jij hebt meegemaakt. Maar wilde het toch even kwijt deed me beetje pijn om makkelijk over iets van 5 wkn te praten als een klompje cellen nl...verder no hard feelings hoor!

Deel Deze Pagina