september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik lees alles wel mee hoor. Maar ik ben zo moe en 's avonds zit ik vaak lekker op de bank onder fleecedekentje. Lees dan mee op tablet, maar reageren is dan toch wel moeilijk.

Verder is het bijna zover, dinsdag de echo en ik hoop dat we dan ook een kloppend hartje zien. Maar de weinige kwaaltjes die ik heb hoop ik dat dat een teken zijn dat het goed zit.

Dikke knuff voor jullie allemaal en als ik minder moe ben (heb natuurlijk nog een peuter rondlopen hier) beloof ik wel dat ik meer mee kom kletsen.

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat goed Melindy dat de echo goed is :D
    Lekker van genieten!

Deal: ik doe mee! Waar kan ik tekenen? :p

3. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Pfff al dagen niet meer geweest en moet heel veel bijlezen. Hier even een update van mij.
    Het gaat weer goed gelukkig en heb geen krampen meer. Ik heb ook geen bloedverlies gehad dus het was vast wat anders. Heb nu wel een gevoelige buik. Het lijkt wel een soort van een spierpijn, maar dan aan mijn buikvel :s . Verder ben ik erg zenuwachtig voor de echo. Nog maar drie daagjes te gaan :). Ik wil ons beebje zooo graag zien.
    Voor moeders met kids, nemen jullie je kinderen mee naar de afspraak? Zoonlief is dus nu 13 maanden. Ik wil hem eigenlijk wel graag meenemen maar weet niet of hij nog te jong is. Vooral omdat we nu natuurlijk ook de intake krijgen. Wel zal dat waarschijnlijk niet echt bijzonder zijn omdat we weer naar dezelfde vk praktijk gaan en sinds de geboorte van onze zoon niet veel is veranderd.

Nou ga nu proberen zoveel mogelijk bij te lezen. Heb er een dagtaak aan volgens mij :)

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Melindy; Gefeliciteerd met je mooie echo~!

Gul83; De eerste keer heb ik hem niet meegenomen omdat we de afspraak pas om 20.45uur hadden. Daarnaast had ik ook een inwendige echo dus daar had ik hem ook niet bij willen hebben. Hij is trouwens 1,5. Over 2 weken gaat hij gewoon mee. Ik vind het belangrijk om hem overal bij te gaan betrekken zodat hij een beetje weet wat er aan zit te komen. Ik ben zo benieuwd hoe hij het dadelijk allemaal gaat vinden.

5. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @tulip: wat een *** nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd.

@gul: hier was mijn eerste afspraak bij de VK alleen intake en toen heb ik Gwenn wel meegenomen. Zeis bijna 2 en vind het belangrijk inderdaad om haar erbij te betrekken. Mar de termijnecho en de nekplooimetingvalken op ongunstige tijden en dan zit ze bij de gastouder. Dan ga ik haar niet speciaal ophalen.
    Maar neem haar wel mee bij de pretecho's dan weet ik ook zeker dat er nog meer mensen zijn die nee gaan en haar bezig kunnen houden. Gaat zo moeilijk als je zelf op die bank ligt.

@all: hier heerlijk gister naar mijn ouders gegaan (1,5 uur rijden). En toch lekker geschaatst. Straks nog weer ff de ijzers onderbinden en dan na Gwenn haar middagdutje gaan we weer richting huis.

Maar wat is dat toch weer heerlijk schaatsen

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gewoon meenemen hoor..........hier hebben ze een apart speelhoekje voor ze......nu denk ik dat we met de intake hem niet meenemen hoewel we dan ook een echo krijgen en dat is misschien wel heel leuk voor hem........hij is in januari drie geworden dus begint wel wat meer te snappen.

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

even snel...

afspraken en kids: Ik heb tot nu toe bij de afspraken van de vk altijd de kids erbij gehad. Behalve toen ik nog werkte en de kids in naar de kdv gingen. Nu heb ik afgesproken met Thessa dat ze om de andere keer mee gaat zodat ik ook wat afspraken onder schooltijd kan plannen (dat komt manlief vaker wat makkelijker uit)

Verder gister gaan uit eten. Was best gezellig maar werd in het restaurant ontzettend moe dus zijn we weer vroeg naar huis gegaan.

Zometeen ons omkleden en dan de kids gaan ophalen. Eerst de kleinste bij mijn schoonouders en daarna gaan we naar mijn ouders. Daar blijven we eten en 's avonds nemen we alle kids weer mee naar huis!

Tot later!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Voor de intake neem ik hem wel mee. Maar de 1e paar echo's niet.
    Aangezien die inwendig zullen zijn.
    Dat hoeft hij niet te zien.

9. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik ben net bij mijn schoonfamilie geweest. De jaardienst van mijn vriend zijn oma was geweest en daarna gingen we bij een oom van hem koffie drinken. Ik kan mijn schoonmoeder al niet uitstaan dus ik erger me al voordat ik ze zie. Mijn vriend was alleen na de kerk gegaan want dat zie ik zelf al niet zitten en al helemaal niet met ons zoontje. Nou het was een kort bezoekje want nu begonnen ze ook nog eens te roken terwijl ons zoontje daar aan het spelen was. Bah bah toen was het voor mij helemaal klaar met ze, we zijn ook meteen gegaan dus het was een snel bezoekje van een half uurtje. Mijn schoonmoeder en haar vriend weten dat ik niet wil dat er gerookt wordt bij ons zoontje en dan doen ze het toch. Getver wordt er helemaal boos van. Alsof je bij een kind van 1,5 wel weer gewoon kunt roken.

Zo dat was eventjes mijn frustratie haha.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.....hier druk.....
    Jongste lift even op bed en zo het ijs weer op en daarna naar een van mijn beste dinnie, die ik al heel lang ken......even afleiding zoeken, voordat ik het weet is het morgen en heb ik er alweer een werkdag opzitten.
    En dan dinsdag......

Ben er nog niet over uit of ik het donderdag al tegen de collega's ga vertellen. We hebben een lange vergadering tot half negen in de avond......ik trek dat never nooit niet maar mijn directrice adviseerde me stellig om er wel bij te zijn, ja ehhhh wat niet kan kan niet......mijn kaarsje gaat echt uit om half zes, en als ik overdag nou kan slapen of die dag daarna kan uitslapen prima maar de kids staan weer voor me neus. Dus als ik dan eerder weg ga begrijpen sommige het misschien als ik het wel heb vertelt.....What to do?

Oh weet iemand waar je feestelijk positiekleding kan vinden, echt gewoon mooie kleding???

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    mailtje via de site verstuurd.

13. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ben weer thuis, de was ligt alweer schoon in de kast. De vakantie kon niet beter:) Hoest nu zo ongeveer de longen uit mijn lijf maar dat gaat wel weer over.

@Tulip, wat ongelovelijk K*T sterkte.

14. chinwa

chinwa Lid

21 aug 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mag ik me hier ook aanmelden? Ben nu alweer 7 weken zwanger en we hebben onze eerste echo op 15 februari. Oja uitgerekende datum is 22 september. Intake hebben we al gehad. Dit is ons eerste kindje. In september hebben we een miskraam gehad met 8,5 week. Spannende weken dus, maar we moeten geduld hebben.

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2475 Lyanna, 5 feb 2012
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
    Kersje, welkom terug en fijn dat de vakantie zo leuk was.

Chinwa, welkom hier en klets gezellig mee!!!

Laetitia, leuke site!!!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tsja lastig Goofy wel of niet vertellen. Wij gaan het vertellen als we een goede echo hebben gehad. Die hebben we pas bij ruim 10 weken dus is wel ander verhaal dan bij jullie.

Jeetje Juli wat vervelend dat je schoonouders geen rekening houden ivm het roken. Ik zou ook weggegaan zijn hoor. Zou het echt niet leuk vinden als ze gaan roken waar L bij is.

Welkom en gefeliciteerd Chinwa!

Welkom terug Kersje. Sterkte met het hoesten.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Chinwa, welkom!!

Oooooh man wat voel ik me beroerd!
    Tis niet grappig meer.
    Zou eigelijk nu met manlief op de ijsbaan moeten staan maar ik heb hem alleen laten gaan.
    Moe, misselijk,last van de darmen,hoofdpijn...blllluuuuuuh.
    Duik zo onder de douche denk ik en dan lekker mn bed in.

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @mams, heel herkenbaar..
    Voel me al paar dagen niet lekker. Kan de hele dag wel liggen..
    Continu misselijk, moe, koud etc.

@nieuwe mama, welkom!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ah ik ben dus niet de enige....
    Pfffff Duik zo eerst maar eens onder een lekkere warme douche.

20. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    chinwa; Welkom en gefeliciteerd!

Mams; Bleh helaas heel erg herkenbaar. Voel me ook zo beroerd en moe. Zou het liefste mijn bed al in kruipen, denk ook dat ik niet veel later als mijn zoontje in bed zal liggen.

Deel Deze Pagina