@littledreamer: goed dat het beebje het nog steeds goed doet en hopelijk vinden ze snel waarom je zo bloed
Jullie zijn snel met naar geboortekaartjes kijken vorige zwangerschap was ik daar pas rond de 29e week mee bezig hihihihi of ik ben gewoon zo laat.
hier af en toe naar geboortekaartjes aan het kijken, maar niet mega serieus nog. Eerst de echo maar afwachten en hopen dat alles met deze kleine uk goed gaat. Heb al wel een kleine selectie, denk niet dat ik het mn kerel aan moet doen om al die geboortekaartjes door te kijken, haha! Heeft hij toch geen behoefte aan.
Hier wordt er nog naar geen geboortekaartjes gekeken en ook nog niet over namen gesproken, m'n vriend begint daar soms over en dan zeg ik hem dat ik hier liever mee wacht tot we zeker zijn dat deze keer alles goed blijft gaan
@Little wat fijn meid dat het goed zit. Dinnnie van mij bloed ook erg, staat ook onder controle gyn......dat geeft haar veel vertrouwen en rust.....want ze heeft de laatste tijd om de week een echo gehad.
Verder niet zo veel puf om te reageren, hebben net niet zo goed nieuws gehoord van mijn schoonvader. Er is prostaatkanker geconstaateerd, positieve is wel dat ze er heel vroeg bij zijn. Ze zijn erachter gekomen door een twee jaarlijkse bloed check-up. Dus ben ff met mijn hoofd ergens anders....zo dubbel.....en dan zitten wij morgen bij de echo.....in hetzelfde zkh.
@goofychick: wat naar om dat te horen, wel goed dat ze er zo vroeg bij zijn, sterkte voor jullie, probeer morgen toch een beetje te genieten van je echo, je weet, ik ging je hand vasthouden hé
even snel (heb niet alles bijgelezen)... wij hebben al naar geboortekaartje gekeken aangezien we ze normaal zelf maken en ik daar doorgaans nogal lang mee bezig ben... maar nu, met al 3 kids rondhuppelen, heb ik eigenlijk niet zo'n puf om zelf de kaartjes te maken. Daarnaast zijn het soort kaartjes die we bij de vorige bevallingen (en onze trouwkaart) gebruikt hebben niet meer te verkrijgen dus deze beeb krijgt dan sowieso een heel ander kaartje. (de kaartjes hadden een heel apart formaat)... dus hebben we besloten om ze dan maar gewoon te kopen goofychick: sterkte meis!!!
Goofychick..he jakkes Wat een rotnieuws meid. Kan me voorstellen dat je er dan niet zo bij bent met je hoofd. Was net bij een vriendin, heerlijk monchoutaartje gegeten en daarna ffkes door de McDrive een McChicken gehaald en nuggets voor de kleine man. (ik ben verslaaaaaafd aan kip momenteel hahaha) Net nog ff een soepje gegeten en heb nu een pizzatje in de oven liggen. Zo stom, eten kan ik wel...alleen koken. Oh wat is dat een hel zeg! Zal blij zijn als we een goede echo hebben gehad en we het komend weekend aan mn ouders hebben verteld. Gewoon ongegeneerd bij hun aan tafel schuiven als ik weer eens niet kan koken hahaha.
goofychick sterkte, misschien helpt het geen klap voor je gevoel nu maar vaak loopt het goed af.... littledreamer wat fijn dat je toch nog een goede echo hebt na zoiets naars.... Uhm ff een raar vraagje: Wat is angelsound??? Een bijzonder geluid bij een echo??? Hier; Vanmorgen mijn eerste echo gehad en alles gaat goed. Ben 1 dag vooruit gezet, maar dat kan met de 12 weken echo veranderen. 27 februari is de volgende echo. Dus hou het toch maar ff op 9 september. Met mijn berekeningen is niks mis De kleine bewoog heel veel, met de armpjes en beentjes zwaaien, hikje tussendoor. Zo leuk!!! En ook heel duidelijk:
Loez mooie echo! En n angelsound is een apparaatje waarmee je thuis het hartje van de baby kan luisteren.
Bah wat vervelend Mams dat je weer geknuffeld hebt met de pot Whahaha Melanie. Geweldig jouw stukje Geboortekaartjes: jeetje wat zijn jullie snel. Hier absoluut niet mee bezig. Wil eerst ook graag het geslacht van de baby weten... Wat goed Littledreamer dat je reumatoloog zo actief is Daar kan je tenminste wat mee. Fijn dat je onder behandeling van de gyn staat en dat je, ondanks het bloedverlies, een mooie echo hebt gezien. Jeetje wat een heftig nieuws Goofychick. Heel veel sterkte! Hihi lekker smullen hoor Mams Aaaah wat een gave echo Loez
hahaha en als ik nu terugdenk aan wat ik net allemaal heb gegeten, begin ik al te kokhalzen!! Littledreamer, wat fijn dat je echo goed was en dat het bloedverlies m.b.t de zwangerschap onschuldig is.
Littledreamer; Wat fijn om dat horen dat met jullie kindje alles goed is! Hopelijk komen ze er snel achter waar het bloeden vandaan komt want dat lijkt me toch ook wel beangstigend iedere keer. Goofychick; Dat is schrikken zeg, gelukkig zijn ze er wel vroeg bij en kunnen ze hopelijk iets voor hem betekenen. Probeer morgen wel te genieten van jullie echo. Loes; Wat een mooie echo! Wat een verschil al met mijn echo van 7 weken, geweldig om te zien. Volgende week vrijdag mag ik ook weer Jeetje jullie zijn er idd vroeg bij met de geboortekaartjes, hier ben ik nog totaal niet mee bezig. Ook wij willen eerst weten wat het gaat worden voordat we deze gaan uitzoeken. Hetzelfde geld voor kleertjes en spulletjes, dat wil ik toch wel echt gericht kopen voor een jongen of meisje. Moet ook zeggen dat ik dit bij mijn zoontje ook niet had. Ben toen ook pas los gegaan toen we wisten dat hij een jongetje was. Nu is het ook wel zo dat ik nu nog erg onzeker ben en me super beroerd voel, dan gaat je de zin om naar geboortekaartjes te kijken wel eventjes over haha.
Ik ben nu ook aan het mee doen met de kwalificatie voor het wc pot knuffelen.. Hoop dat ik er niet door heen kom haha. @loess gefeliciteerd met je mooie echo!! @littledreamer, Goed dat het goed gaat met jullie kleintje! @Goofy, wow meid dat ik schrikken, goed dat ze er zo vroeg bij zijn! @juli, Wij willen misschien niet weten wat het gaat worden.. En tja dan word het neutraal shoppen, mja hoe neutraal kun je shoppen met een babykamer haha.. Best wel heel neutraal dus. Ons kamer thema word zilver wit sterren.. Gaat super worden, over weekje of 4 zijn we klaar denk ik.. Mooi op tijd haha liefs Mel
Ben erg benieuwd Melanie naar het kamertje. Zilver met sterren klinkt wel heel gaaf! Hebben jullie ook zoveel puistjes? Ik voel mij net een puber We hebben alweer een hectische ochtend achter de rug. De auto van manlief wilde niet starten. Vind je het gek als het -16 is Dankzij de behulpzame overbuurman en een paar startkabel uiteindelijk toch gelukt, pieuw. Ik werk vanochtend thuis en vanmiddag heb ik afspraken elders. Hopelijk start de auto van manlief vanmiddag/vanavond gewoon weer... Duimen
Pffff hectiek dithje! Ik lig nog ,moet opstaan maar vrees dat ik meteen weer naar de pot kan rennen voor de volgende ronde van het wk!