september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kersje jeee wat heb je??? Beterschap! Wel genoten van de wintersport?? Altijd zo snel voorbij he!

@zwaait naar kwebbel....hoe is het met het bloedverlies?

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    #2642 kersje, 9 feb 2012
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
    @goofychick, wat ontzettend lief van je zoontje..... Ik heb waarschijnlijk kinkhoest, kan vanmiddag bellen voor uitslag van het bloedonderzoek om het zeker te weten. We hebben ontzettend genoten van de wintersport en na het huwelijksaanzoek kon het helemaal niet meer stuk, een week is idd zo voorbij.

Morgen echo en dan van het weekend aan ouders vertellen, leuk vooruitzicht dus... ik duik nu mijn bedje weer in, knap je toch het best van op he..

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    #2643 goofychick, 9 feb 2012
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
    @Kersje jee kinkhoest......hoop het niet voor je, is dat nog schadelijk voor je nu je zwanger bent. Rust maar lekker uit.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    tot 20weken bij vk en gyn en daarna alleen vk.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    thnx meiden!!
    Echo was gewoon uitwendig (heeeeeel vreemd hahaha zo vroeg al)
    Ze dacht dat ik iets minder ver was, paar daagjes ofzo(1mm groter ofzo en het apparaat had een datum kunnen prikken hahaa)
    Maar dat hoefde niet, vruchtje kon ook gewoon nog wat kleiner zijn.
    Het hartje klopte heel mooi :D Ben helemaal gerustgesteld! (voor nu dan he hahaha)

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh dat is iid vreemd dat het uitwendig gebeurd, zelf ga ik vragen of ik met 9 wkn nog een inwendige kan krijgen. Juist omdat je dan alles beter ziet.

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jaaa super goed nieuws Mams! :D

Wow mooie echo hoor Goofychick.
    En wat ontzettend schattig van je kleine man. Kan mij voorstellen dat het een smelt moment was.

Beterschap Kersje!

Ik moet vanmiddag om 15.30 naar de vk voor de intake. Heb er best zin in :) Zou ook zo graag een echo willen... Maar goed, nog even volhouden tot de 21e.

8. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mams136, wauw super dat je een kloppend hartje hebt gezien! Gefeliciteerd.

Kersje, wat naar dat je zo ziek bent! Hoop dat je snel opknapt!

Zwaait naar Goofy, ahh smelt wat een schatje die zoon van jou!!!
    Ik zit ook in het onderwijs ja, groep 5/6. Maandag ga ik het vertellen aan de kids.
    Heb een rebus gemaakt. Die mogen de kinderen oplossen, daarina staat: In de buik van juf 'Kwebbel' groeit een baby.
    Met het bloedverlies gaat het goed, zo goed als over.
    Ben nog aan t twijfelen of ik morgen ga werken, omdat ik rust moest nemen.

Laetitia, fijn dat het vannacht goed is gegaan!

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wel grappig dat er zoveel verschillen mbt inwendige en uitwendige echo's. Bij mijn zwangerschap van L heb ik nog nooit een inwendige echo gehad. De eerste echo was met 9.6 en ook gewoon uitwendig...

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bij mijn 1e echo van Tygho had ik met 10 weken nog een inwendige...heel vreemd om dan nu met bijna 7 al uitwendig te hebben.
    Het had mij niet uitgemaakt of het inwendig was gweest, ben niet zo heel preuts. Had vast mooier beeld opgeleverd.
    Maar bij de gyn wordtie over 2 weken ws wel inwendig.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kwebbel....oh leuk....ik heb het vorige keer aan de hand van een echo foto gedaan....op het digibord......daarvoor hadden we net huisje boompje beestje gekeken over de geboorte van een baby.

Straks tas inpakken en dan kids afleveren bij schoonouders even daar eten denk ik en dan door naar vergadering.....pfff......

12. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij deden ze ook beide echo's uitwendig.
    Heb wel het idee dat het echoapparaat niet heel scherp was.
    De foto's zijn best onduidelijk.
    Zal zo ff de duidelijkste erop zetten van 11+1.

13. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik hem nu op de foto zie vind ik hem toch wel duidelijk. Maar op het beeldscherm vond ik het tegenvallen. Bekijk bijlage 222055

14. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goofy, leuk eerst huisjeboompjebeestje als inleiding.
    Ik had vorige keer een plaatje van PomPom met kinderwagen, van de methode schatkist.
    Met daaronder de tekst Hoera, juf ... wordt mama. Dat stond 's morgens bij binnenkomst op het digibord.
    Succes op de vergadering!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mooie echo kwebbel!!

16. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ben er zeker van dat je een mooi beebje te zien krijgt met kloppend hartje ;)

@lyanna: super meid, ben blij voor jullie dat je een goede echo hebt gehad

@gul: wat leuk dat je al lekker veel beweging zag

@kwebbel: ja maar niet zo hevig als jij vertelt, toen ik 5w was bij ontlasting rozeverlies gehad, hoop voor jullie dat dit niets wil zeggen en dat alles gewoon nog goed is hoor.
    Misschien even bellen met je gyn of vk om onzekerheden te vermijden
    Aah zie net dat alles in orde is, héél goed. En een hele mooie echo toch hoor ;)

@laetitia: hopelijk voelt jullie kleine man zich snel beter, wat naar zeg een dubbele oorontsteking, ochotte het manneke

@goofychick: wel moeilijk zeg, je moet naar je gevoel luisteren vind ik, als je liever nog wat wacht, wacht dan maar.
    Bij vroeg een collega het me zelf, omdat ze toch zag dat ik een buikje begon te krijgen, heb maar direct gezegd dat het zo is maar ik nog wil wachten om het te vertellen tot ik weet dat alles in orde is. Weet dat ze zwijgt, heeft dit bij de zwangerschap van m'n dochter ook gedaan
    oooh zalig jij hebt een tempur bed.
    Mooie echo, hoop dit morgen ook snel te zien te krijgen :p

@charmedknorrie: wat leuk meid, bij mij word het precies steeds erger en erger, pfff

@mamakaatje: gewicht schommelt hier een beetje, hangt ook van m'n darmpjes af (wanneer ze wel of niet willen werken :p), voor de moment nog steeds op 1,5kg bijgekomen, bij m'n dochtertje was ik in totaal 16kg bijgekomen

@sylvana: welkom hier!

@mams: super dat het hartje klopt, joepie alles is goed!

ik denk dat ik het ook na m'n echo ga vertellen, als alles goed gaat tenminste, als m'n buikje zo blijft gaan, kan ik het gewoon niet meer wegstoppen, heb anders totaal geen buik dus je ziet het bij mij héél snel

Gisteren was m'n vrije dag, heel de voormiddag in de weer, dan m'n dochter van school gehaald, samen gegeten en smurfen gekeken, dochtertje bed in en ik de zetel in, om 15u30 werd ze wakker en sinds dan super misselijk geweest, kon gewoon niets met haar doen, zelfs 's avonds eten ging héél moeilijk, ben zelfs vroeger in m'n bed gekropen om van de misselijkheid af te zijn. Deze ochtend ook weer vrij misselijk, nu even iets gegeten (mandarijn en chocolade met banaan) en het gaat eventjes wat beter, pfff
    Begin toch lekker te stressen voor morgen

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie echo Kwebbel

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Even een vraagje aan de (wel afgestudeerde) juffrouwen hier. We zijn op de basisschool hier bezig met een fusie. Nu zit manlief in de groep die de denominatie moet gaan onderzoeken en een advies moet geven aan de ouders en andere leerkrachten over de nieuwe denominatie van de school. Nu moet ik weten welke "voorwaarden" (rechten/plichten) er vast zitten aan de volgende denominaties:
    - rooms-katholiek
    - neutraal christelijk
    - neutraal humanistisch

Nu heb ik in de tijd dat ik op de pabo zat ooit eens een document van een van de leerkrachten gekregen waar alle (gebruikelijke) denominaties op stonden met daarbij de hele uitleg wat de verschillende denominaties inhielden enzo. Nu ben ik dat document uiteraard weer kwijt maar in vroeg me af of jullie misschien nog zoiets toevallig in je bezit had en zou willen delen? :D

19. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Mams; Super, gefeliciteerd!

Goofy; Ohh wat lief van je zoontje.

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Lees fijne berichten over de echo's!

Hier nog steeds duizelingen, heb nu standaard dextro op zak.
    Verder gaat alles zijn gangetje.
    Ipv. De 15e, mag ik nu de 14e komen voor de termijnecho.
    Dan ook dvd mee naar huis..

Nu wachten op manlief, dan naar huis.
    Snel eten koken, dan met de hond naar de shh (sociale huishond) cursus. is hij ib dec. voor gezakt (examinator vond het ras iets, een ander ras die helemaal niet luisterde was geslaagd omdat ze dat een super ras vond..
    hond beet zelfs naar haar, onze hond was erg rustig en goed gehoorzaam dus mijn gevoel was er positief bij, tot de uitslag, en je als enige zakt.
    nu revange, en bij behalen, eindelijk de behendigheid in..

Deel Deze Pagina