Nou goofy het zit je echt eventjes niet mee he, dikke knuffel! Loez; mijn god die spoort toch echt niet dan, dat zijn geen grapjes meer. Zo een gek liet ik ook niet bij mijn kind hoor. Mams; ieeuw wordt al helemaal misselijk bij de gedachte, als ik dat allemaal zou moeten opeten zou het er ook weer uitkomen denk ik haha. Ik moet juist echt niet aan eten denken in de avond, bleeh. Ik ben ook wel benieuwd hoe de echo van mamavangwenn is gegaan?
@goofy: vanuit hier ook een dikke knuffel. Laat je niet kisten. @loez: jezus wat een verhaal van je broertjes vriend. Ik zou ook mijn kind niet bij hem laten. Hij spoort niet die idioot. @mams: fijn dat je eetlust weer terugkomt. Ik krijg gelijk trek in straciatella ijs omdat melanie net over ijs begint. all: jjjjjjaaaaaaaaaa we hebben weer een goede echo gehad. Wat was het mooi en wat een druktemakertje was het. Was aan het springen, zwemmen en koprollen. Ze heeft gemeten en kwam uit op 10 weken precies. Dus ben een dag vooruit gezet. Kom nu uit op 10 september. Ik gelijk rekenen met -14 dagen ivm de keizersnede en dan kom ik op mijn verjaardag uit!!!! Hopen dat we het toch op een andere dag kunnen plannen terzijner tijd. Hierbij nog een foto van mijn echo:
Goofy:dikke knuffel voor jou! Ga je zo nog wel ff sms'en! Loez: wwwwwooooooowwww das idd wel een bizarre reactie zeg, maar ook van je souders dat ze er zo lacherig om doen. Mamavangwenn: mooie echo!!!!! Jippie! Wij mogen morgen weer!
Mamavangwenn; Mooie echo!! Nu kan ik ook echt niet meer wachten tot vrijdag. Hier vanochtend voor de 2e keer boven de wc gehangen, blehh. Vandaag wordt het hier een lekkere luier dag.
Goedemorgen.. Wat een K begin van de dag. Had de wekker gezet op mijn tel. Blijkt die ineens een uur achter te lopen. Kom ik in de keuken, overal kattepies.. Dus snel aankleden en hop naar de slaapkamer, gaat er voor mijn neus een kat zitten. Aaargh!! 2 (van de 4) hebben vliegles gehad naar buiten. Breng ik snel de oudste naar school, en kom ik weer thuis, hebben de andere 2 katten een bloempot van de vensterbank gegooid, in, en achter/op de hondenmand. Nog meer werk... leuk begin van deze drukke dag. moet straks naar de vk. voor termijnecho. dan 2x gesprek (1x psych. , en 1x psychiater ivm. onrust). Blegh!!! Had mij deze dag toch leuker voorgesteld.
Mamavangwenn, Gefeliciteerd met de prachtige echo Ik mag straks voor de eerste echo ben zo zenuwachtig.
@ Springboom en Diana: Succes vandaag bij jullie echo! @ Mamavangwenn: wat een mooie echofoto. Hier vandaag een rustig dagje. Fijn want de rest van de week zal weer druk gaan worden.
Springboon, adem in adem uit!! En vooral blijven herhalen!!! Succes straks bij de VK!! Hier weer een beetje misselijk....niet gek na wat ik gister heb weggewerkt. Maar heb de vaatwasser al aan (wat stinkt dat zeg, gister ingepakt en vandaag nog dingetjes erbij zetten) Het konijn heeft een schoon hokje, een wasje in de droger en 1tje in de machine... Nu tijd voor ontbijt...en hopen dat et blijft liggen.
@goofychick: sterkte meid en snap je frustratie, sinds dat onze dochter er is moet ik zeggen dat mijn relatie met mijn ma wel verbeterd is, maar toen wij het vrijdag vertelde was haar 1e reactie 'oh en deze keer een jongen hé', mijn ma heeft altijd liever een jongen gehad dan een meisje, dit heb ik als kind steeds gevoelt (heb een oudere broer), dus hoop dat als het idd een jongen wordt ze m'n dochtertje hetzelfde zal behandelen Wat naar dat je directrice zo deed, knuffel meid schoonouders weten het nog niet, we weten nu al dat ze een tweede (derde voor m'n vriend) kind geen goede keuze zullen vinden. @loez: hier ook wel soms een hormoonmonster, maar vind zelf dat het nogal meevalt , af en toe zegt m'n vriend wel 'hé progesteronneke!' lol Die kleine klinkt toch een beetje gestoort hoor, in de knoop of niet. @melanie: ik begin het ook steeds moeilijker te krijgen met eten zelf, na 5 hapen wordt ik super misselijk en moet ik even stoppen met eten, hopelijk gaat dit na de 3 maanden snel over. Voor je het weet zijn de 8 dagen over en heb je een fantastisch echo, maar snap je onzekerheid wel hoor. Ik moet nu nog 3 weken wachten voor volgende echo @emjay: succes morgen met je echo, ach lekker even samen genieten toch! @mams: ga met m'n misselijkheid net zo om als jij eigenlijk en nu heb ik toch ook al een week zin in vietnamese loempia's, maar heb er geen in huis , zal er morgen eens gaan kopen @mamavangwenn: wat een mooie echo, proficiat @springboon: toch even succes straks met je echo, vanaf dan gaat het allemaal weer super lopen @diana: succes meid Hier deze ochtend bijna voor de eerste keer met m'n wc geknuffeld, bleef bij braakneigingen, pfff
Ja.. weer terug van de echo.. 1 dag terug gezet, maar vindt dat niet erg.. Dvd gekregen, en moest afspraak maken voor de 20-weekse echo. deze heb ik 19/4. Klinkt nog ver weg..
@springboom, nou jou dag begon dus erg goed, NOT.. wel fijn voor je dat de echo verder goed was.. dat maakt zo'n ochtend dan gelijk weer wat beter he haha! en idd 19-4 klinkt nog zo ver weg, maar voor je het weet krijg je weer een mooie echo te zien! @evy, ik heb normaal niet zo veel last tijdens het eten maar merk soms wel dat ik even moet stoppen idd. hier ook vanmorgen lekker met de wc pot moeten knuffelen, manlief was de deur nog maar amper uit en ik kon door rennen naar de wc. gelukkig was het na 1x braken over! liefs, mel
Fijn dat je echo goed was meid!!! Nog een week en dan hebben wij ook weer echo. Kan er alleen vandaag nog ff niet zo in geloven. Heb kramperig gevoel in mn onderbuik, een raar gevoel in mn jeweetwel... Voel me erg onzeker vandaag.
Fijn Springboon dat je echo weer goed is! Balen zo'n start van de dag... He bah Mams niet fijn dat je zo onzeker bent. Ik heb ook van die dagen er tussen zitten. Heel lastig. Nog een weekje meis, dan mogen wij. Nee toch Melanie, pot knuffelen Argh ik ben net "betrapt" door 2 collega's. Ze riepen mij net en hebben op de man af gevraagd of ik zwanger ben Kan het toch niet meer zo goed verbergen als dat ik dacht Heb maar eerlijk gezegd, wil er ook niet om liegen. Wel gevraagd of ze het stil willen houden tot de echo dinsdag.
Idd...nog een weekje!!! Is zo voorbij he....*vastklampen* Misschien ook omdat ik weer alleen ben doordeweeks en bij Mylan* was ik ook alleen toen het misging. Dat zal ook wel meespelen. Hihi BETRAPT!! Hier nog niet gelukkig...en dat hoop ik nog ff zo te houden.
@dithje ja ik moest er vanmorgen toch echt weer aan geloven, maar al met al heb ik niks te klagen, het is eigenlijk pas de 2e echte keer. wat grappig van je collega's dat ze het op merkten.. zou mij iig een goed gevoel doen! dan begint het zo 'echt' te worden haha. liefs