september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hahah ik wil wel eerst weten of we roze mogen shoppen of blauw ... vind de meiden lijn van de hema hellemaal leuk ... maar daar moeten we toch nog even voor wachten

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

manlief wil wachten tot 16 weken... zeker omdat we bij zw. 5 een goede echo hadden bij 6 weken... de maandag hadden we echo en hartje klopte en beebje was goede grootte enzo... en de vrijdag gingen we terug (ik was er niet gerust op) en toen was het alsnog mis gegaan....

Melindy... heb het aangepast!

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hier doe ik denk ik niet mee met mvm. Bij mijn vorige zwangerschap had ik me opgegeven en toen belde ze mij toen ik aan het werk was. Vroeg of ze later terug wilde bellen. Dit hebben ze nooit gedaan. Dat vond ik erg raar!

Wat ik hierboven al schreef geen bloed meer! En verder ook geen kwaaltjes!!

4. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Ik ben al wel wat aan het kijken, naar dat komt ook omdat een goede vriendin nu ongeveer 5maand ver is.

Wel moeten we spoedig nadenken over de babykamer, gezien wij... ehh niet echt ruimte in het huis hebben op dit moment. We zullen moeten verbouwen, of in elk geval onze studeer/werkkamer opofferen. En ik zie mezelf over enkele maanden toch niet echt verbouwen

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

wij zijn verhuisd toen we zwanger waren van de 1e... woonden in een studio met 1 slaapkamer, dus was echt nodig.... we verhuisden naar een huurwoning met 3 slaapkamers waarbij de 3e slaapkamer zo klein was dat die als klerenkast/computerruimte gebruikt werd... dus toen de 2e kwam sliep die met de 1e in een kamer en zijn we snel op zoek gegaan naar een groter huisje. Nu wonen we in een huisje met 5 slaapkamers dus dat moet groot genoeg zijn (hoewel manlief nu loopt te klagen dat hij geen werkkamer over heeft... dus wil graag nog een extra kamer gaan creëren als we in het voorjaar/zomer het dak gaan vernieuwen.... dus dat komt allemaal wel weer goed... hihi

ga nu weer naar onder toe want de kids zijn erg druk dus manlief kan niet zo goed werken... tot later!

6. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Kom me ook even melden :) Ik ga voor de zekerheid nog een test doen maar zoals het er nu uit ziet ben ik 9 september uitgerekend. Mijn man is de zevende jarig dus kan nog wel eens op dezelfde dag worden :) Ik ga zometeen ook de vk bellen voor een afspraak. Ik heb verder geen kwaaltjes gelukkig. Vorige keer had ik alleen pijn in mijn borsten maar nu dat ook niet. Dat zal wel komen omdat ik nog steeds bv geef aan mijn zoontje. Ik ben trouwens een december 2010 mama. Zoo spannend weer. Mijn man vond het trouwens wel erg gek omdat ons zoontje nu opeens minder aandacht gaat krijgen :s Hij had de neiging om hem 's nachts te wekken om te knuffelen :p

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    gisteren avond heerlijk in bed lopen fantaseren over baby namen ..... maar poeh ... mijn vriend is niet de makkelijk voor een meisje waren we er al uit bij de vorige miskraam maar voor een jongen is het echt een hel ..... alles wat hij mooie vind vind ik niet en andersom het zelfde!

jullie al babynamen ideeen

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik zie wat bekende namen!!!!!!!!!!!!! woehoeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

gefeliciteerd dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Dankjewel! En jij bent alweer bijna 13 weken! .. Wat is dat snel gegaan!

10. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo heb net de VK gebeld. Heb 1 februari mijn intake. 2 weken later zal de echo volgen maar daar moet ik na intake pas maken. Ga weer lekker bij dezelfde VK.

Kwaaltjes heb ik niet. Alleen heel veel puistjes en een vol gevoel.

Mvm die ik niet aan mee. Moet het zelf wegbrengen.

Hier willen we graag weten wat het word. Heb een voorgevoel dat het een jongetje word. Bij Gwenn had ik het ook goed dus mij benieuwen.

Verder hebben wij al ruimte gemaakt in huis. Eind november is het 2e dakkapel op zolder erop gegaan. En tussen kerst en nieuwjaar heeft mijn vader de zolder in 2en gesplitst. 1 kamertje word dus voor Gwenn en ben al druk bezig met de ideeën voor haar kamer. De babykamer blijft hetzelfde, deze is neutraal met muurschilderingen erop.

Hier gaan wij wel de combinatietest doen. Niet vanwege mijn leeftijd maar vanwege mijn schoonzusje. Zij heeft het syndroom van dubowitz. Daar is dus een van de kenmerken een verdikte nekplooi.

Bevallingslijst september mama's

1 september - Carlo1987 (2e kindje)
    2 september - Kwebbel (2e kindje)
    2 september - Charmedknorrie (2e kindje)
    2 september - Lwal (1e kindje)
    2 september - mamaAniek (1e kindje)
    3 september - Littledreamer (2e kindje)
    3 september - helena14 (3e kindje)
    3 september - Rosa5 (5e kindje)
    3 september - Appelpeertje (2e kindje)
    4 september - Pabbels (2e kindje)
    7 september - Laetitia (4e kindje)
    7 september - Enjoylife (1e kindje)
    8 september - Princess 25 (1e kindje)
    8 september - Hanna Mom (3de kindje, 2de geboren met 18 weken)
    9 september - Kersje (1e kindje)
    9 september - Gul83 (2e kindje)
    9 september - Loez1984 (1e kindje)
    10 september - Boulette (1e kindje)
    10 september - Mamakaatje (2e kindje)
    11 september - Mamavangwenn (2e kindje)
    12 september - Melindy (1e kindje)

Afsprakenlijst

16 januari - Littledreamer Gyn
    18 januari - Laetitia 1e echo + intake
    19 januari - helena14 intake vk
    24 januari - Kwebbel 1e echo
    24 januari - Charmedknorrie intake vk
    24 januari - Princess 25 intake vk
    25 januari - Pabbels echo
    25 januari - Kwebbel intake vk
    28 januari - Princess 25 echo
    31 januari - Enjoylife intake +echo
    1 februari - Mamavangwenn Intake vk
    1 februari - Helena echo
    6 februari - Carlo 1987 1e echo + intake

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    pfffff gewoon al 10 minuten in de wacht bij de gyn om een afspraak te kunnen maken

12. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik de vorige keer een kwartier!

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    :mad: wat een stomme balie medewerkster ze heeft me niet eens gefeliciteerd ...:mad:

maar goed 24 jan heb ik mijn echo dan zou ik 7 weken zijn of iets verder.... nu krijg ik wel de kriebels ;) gelukkig gaan hopelijk die weken snel

14. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Ik klets ook al mee in het andere mama september 2012 topic, dus ik kom hier een kijkje nemen. Ik ben 5 september uitgerekend en omdat ik verder "normaal" ben zwanger geworden mag ik de 26e voor het eerst naar de vk.

Het is mijn tweede kindje, maar het blijft allemaal erg spannend. Mijn zoontje is nu 13 maanden. Merk dat ik al een buikje krijg, dus ik denk dat het nog lastig wordt om te verbergen. Alleen mijn zusje weet het nog maar en ik weet nog niet wanneer ik het de rest ga vertellen. Ik heb een leuk shirtje besteld waarop staat "Stoer, ik word grote broer" Als de tijd rijp is, trekken we hem dat aan :)

Weinig klachten behalve een verminderde eetlust.
    Verder ga ik meedoen met moeders voor moeders. Mijn vriend en ik hebben het geluk gehad dat we 2 keer in de 1e ronde zwanger zijn geworden en dit geluk gun ik iedereen!!

@missymaaike, flauw hoor dat ze je niet feliciteerd. Daar heb je juist behoefte aan als je zo blij bent met je zwangerschap. ik zie dat je al een hele poos bezig bent. Ik hoop zo dat het goed verloopt bij je.

15. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Hallo dames,

Ik mag me hier ook melden:D

Ik Heb 30 november een miskraam gehad, ik ben dus gewoon meteen weer zwanger, wat een wonder! Ik vind het wel spannend maar ik heb er nu een goed gevoel bij.

Doordat ik geen gewone menstruatie meer heb gehad weet ik ook niet precies wanneer ik ben uitgerekend. 23 januari heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige voor een echo. Dan zal ik ongeveer 7 a 8 weken zwanger zijn.

Dit is ons 2e kindje. Onze kleine boef is bijna 1,5. Ik zag dat meerdere van jullie een kindje uit 2010 hebben, wat leuk:)

Ik hoop voor iedereen dat we een super zwangerschap zullen hebben zonder al teveel gekke kwaaltjes.

Liefs

16. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ha juli, dat je dan pas zo laat bij de vk mag komen, als je niet precies de datum weet, en omdat je al een miskraam hebt gehad. Zou je niet eerder mogen?

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ze doen vaak 7 weken omdat je dan zeker een hartje ziet ... soms komt het namelijk voor dat er bij 6 weken nog niets te zien is en dat je als moeder dan alleen maar meer zorgen gata maken

18. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames,

Hier een heel leuk gedichtje gevonden hoe wij het aan de opa's en oma's gaan vertellen.

Opa en oma,
    ik moet je iets vertellen,
    Maar je mag nog niet de hele familie bellen.
    Ik had namelijk aan de kerstman een broertje of zusje gevraagd,
    En wat blijkt: mama en papa hebben zich er dan maar aan gewaagd
    Hou dus alvast 11 september 2012 in je agenda vrij,
    Want dan krijg ik er dus een broertje of zusje bij!

Vind hem zo gaaf. 20 Jan gaan wij het aan mijn schoonouders vertellen en 29 januari aan mijn ouders

19. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Jeetje wat gaat het snel hier met de pagina's! Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames!

Heb het nieuws gisteren aan mijn moeder verteld en ze was echt heel erg blij. Het wordt haar eerste kleinkind dus ze vind het ook heel spannend. Ik moest echt duidelijk zeggen dat ze het nog niet aan andere mocht vertellen hihi.

Spannend hoor missymaaike! Zal wel een eeuwigheid gaan duren tot de 24e nu! Wij denken stiekem ook al na over namen en ik vind meisjesnamen echt veel makkelijker haha.

20. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Wat ontzettend leuk! Ik vond het zo spannend dat ik het er maar gewoon uitgefloept heb haha.

Deel Deze Pagina