Evy, duimen draaien!! Hebben al van teveel meiden afscheid moeten nemen, dat we niet nog 1 erbij willen! Ga duimen voor een goede echo!
He bah, ziek zijn is vervelend....er zijn op het moment idd veel mensen ziek. Vandaag een smeltmoment op mijn werk.... kinderen weten het en vooral de peuters zijn er erg mee bezig. Komt er een jongetje naar me toe (vorige week 3 geworden) mag ik de baby luisteren? ik nog zeggen dat mag wel maar ik denk niet dat je hem kan horen hoor...... legt hij zijn oor op mijn buik roept hij heel hard HEEEEE jongens ik hoor de baby schoppen! zo ontzettend lief.
Hier zo naar de gyn ivm met bloedverlies. De vk is al geweest en het hartje klopt. Krijgen we ons kleintje een keer extra te zien Ben benieuwd wat de gyn er over te zeggen heeft.
ik heb me een paar weken geleden aangemeld, maar ben bewust niet actief mee gaan schrijven. Vandaag hadden we onze eerste echo en wat blijkt, geen kloppend hartje. Morgen hebben we een afspraak bij de gynaecoloog. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en hoop dat jullie allemaal een gezond babytje op de wereld zetten. Groetjes Chinwa
Kersje; Wat lief zeg, geweldig hoe die kinderen daar mee omgaan he. Mijn nichtje van 2,5 zegt steeds baby kusje geven, dan aait ze over mijn buik en zegt ze ahhh lieve baby. Zo schattig. Kwebbel; Gelukkig heeft de verloskundige het hartje al kunnen horen, wat zei de gyn? Evy; He bah wat schrikken, hoe was het in het ziekenhuis? Ik hoop dat alles goed was. Chinwa; Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte. Knuffel! Wat een nare berichtjes allemaal
Oh Evy, hoop dat het allemaal wel goed zit. Ik duim voor je, knuff!!! Rest van de meiden, hier een heel moe iemand en weinig tot geen puf voor iets anders dan mijn gezinnetje met zoontje van bijna 3 en de dagelijkse dingen. Ik lees elke dag wel mee, ik hoop dat de moeheid straks snel weer wat over gaat en ik dan zeker actief mee ga kletsen. Dikke knuff voor jullie allemaal.
Hey meiden vandaag hele dag plat gelegen. Vk vond het nog erg vroeg voor harde buuken maar zoals ik het beschreef was dat t wel. Dus nu ff twee dagen rust (niet werken en sterre gewoon naar kdv) kijken of t dan beter gaat. Maandag iig weer een afspraak staan. Kom snel weer op jullie reageren hoor! Kus!
Zo daar ben ik weer, alles goed hoor. Echo uitwending, inwendig en uitstrijkje gehad. Bloedgeprikt voor HB waarde, ook die was goed. Er was niet precies te vinden waar het bloed vandaan komt. Gelukkig is het bloedverlies weer zo goed als over. Wel heb ik gevraagd om pillen om mijn ontlasting zacht te houden. Heb dit bloedverlies namelijk beide keren na pijnlijke ontlasting. Hopen dat dit de laatste keer bloedverlies was.
Meiden bedankt weer voor het meeleven. Was dit keer niet echt bezorgt, maar wilde wel weten wat ik hier nu mee aan moet. De vk maakte zich toch wat zorgen om het ruime bloedverlies, ik zie ook erg bleek en heb er volgens mij hoofdpijn door. Charmedknorrie, wat balen dat je nu al harde buiken hebt, hopen dat de rust je goed doet. Chinwa, wat verdrietig! Heel veel sterkte met het verwerken!
Lieve meiden, Dit keer ben ik degene die ongerust is. Vanochtend licht bloedverlies Zit te wachten tot het half 9 is en ik de vk kan bellen. Heb mij inmiddels ziek gemeld op het werk. Kan en wil zo echt niet werken.