nee toch dithje niet jij ook al! jezus gaat goed hier zeg :S hoop dat het bij jou ook vals alarm is meid! succes liefs, mel
Oh nee Dithje, jij ook al Ik hoop dat je snel eventjes langs mag gaan om te kijken of alles goed is. Kwebbel wat fijn dat alles goed was. Nu hopen dat het de laatste keer was. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met Evy is... Nou meiden nu is het wel genoeg geweest he, nu willen we geen bloedverlies meer. Wordt nu wel heel erg veel. Wat een onzekerheid zeg.
Heb net gebeld. Moet om half 12 weer even bellen en tot die tijd even aankijken. Stopt het, wordt het meer, wordt het minder... Ga om half 12 toch echt wel zeuren om een echo hoor. Anders moet ik wachten tot dinsdag. Weet niet of ik dat trek.
@ Evy: ik hoop dat alles in orde is. @ Kwebbel: Fijn dat alles goed was, lijkt me toch altijd schrikken zoveel bloedverlies. Fijn dat ze alles gelijk hebben nagekeken. Hier wat rare vagina krampjes de afgelopen dagen. Ik denk bandenpijn al heb ik dat daar nog niet eerder gevoeld. Morgen hier weer een echo gelukkig.
Jemig, wat een maand zeg.. Veel meiden afscheid van genomen, onzekerheid en ook bloedverlies (incl. Me). Zullen we afspreken dat we vanaf week 2 Allemaal op een grote ROZE wolk gaan zitten, en er pas afkomen wanneer we bevallen vanaf week 37.. Dithje, jij ook die onzekerheid.. pffff.. duimen draaien.. Evy, hoe is het afgelopen? Kwebbel, fijn dat alles goed was. En je wat gekregen hebt.. Heb hier zelf Malox staan (poedervorm). Zoveel over, van vorig jaar toen ik morfine had, dus kan best paar zakjes missen bij belangstelling. @harde buiken, het kan wel zo vroeg. Vorige week heb ik ook 1x harde buik gehad. Herken het van de vorige zwangerschap. Heb nu voor mezelf zoveel mogelijk rust toegedeeld (kleine voordeel als je thuis zit). En de vk. En wijzelf doen er ook alles aan (rust etc) dat we geen herhaling krijgen van de vorige zw.schap. 6 weken.. bloedverlies 9 weken.. begin bekkenklachten 16 weken.. bekkeninstabiliteit + harde buiken 19 weken.. harde buiken die niet afnemen bij voll. Bedrust 28/29 weken.. weeën en geen leven voelen dus opname zh. 31 weken.. weeën, aan de weeënremmers tot week 34. 35 weken.. weeën, en ontsluiting 36 weken.. laatste controle, plan inleiden 38 weken.. ingeleid. Vanaf week 19, bed in de kamer gehad, sliep alleen mijn man sliep toen boven.. Volledige rust, mocht er alleen uit voor fysio, wc. en onder begeleiding stukje lopen ivm de spieren soepel houden. Was echt een drama, dus nu voor een rustige en makkelijke (laatste) zwangerschap..
goeiemorge meiden, sorry dat ik hier gisteren niet meer ben geraakt maar was k*tsmisselijk en niets ging nog. Allesinds de echo bij de gyn zag er goed uit, hartje klopt nog steeds, mijn termijn klopt ook nog en alles rondom het beebje zag er ook goed uit. Toch zal ik een beetje onzeker blijven tot ik m'n echo gehad heb op 12w
Oh nee toch dithje, niet jij ook al! Wat is er toch allemaal aan de hand deze maand. Straks echt aandringen op een echo meid! Evy en kwebbel, fijn dat jullie echo's goed waren.
@chinwa: wat spijtig meid, hoop dat jullie snel beloond worden met een positieve echo @kwebbel: goed dat jij het hartje hebt gehoord, ik was ook héél blij toen ik het hartje zag gisteren Ik heb het bloedverlies gehad telkens in de namiddag nadat ik in de voormiddag de bedden had verschoond, heb al tegen m'n vriend gezegd dat ik geen bedden meer verschoon @dithje: hopelijk kan je snel bij de vk terecht, duim voor je
Hoi meiden, Heb na een drukke periode vandaag weer even bijgelezen. Het wordt hier wat rustiger of niet? Maar ik val halverwege even in. @Evy. He bah! Hoe is het nu? Oh wat super dat het voor nu in ieder geval allemaal goed is! Wel heel vervelend dat je misselijk bent, maar dat maar liever he meid. @Charmedknorrie. Maar lekker op de bank hangen dan! Wel goed om jezelf en je beebje denken he. @Kwebbel. Leuk die kindjes! Maar vreselijk dat bloedverlies, het blijft allemaal toch wat onzeker nu nog he... Oh wat super dat alles goed is!!! @Dithje. O nee, jij niet ook nog zeg! Wat veel meiden met bloedverlies ineens! @Hier. Gaat alles wel goed. Misselijkheid en moeheid zijn wat aan het wegtrekken, maar ben wel erg verkouden. Daar dus wel ook weer moe van. Dochterlief ook al ziek, maar goed, hoort erbij he... Vrijdag naar de fysio omdat ik het idee heb al last van mijn bekken te krijgen, dus maar even vragen of dat zo is en om advies. Maandag termijnecho van 12 weken.
Fijn dat alles goed is Evy! Doe maar lekker rustig aan, knuffel. Spannend Hanna Mom maandag de 12-weken echo. Vervelend dat je verkouden bent. Beterschap voor de kleine!
Evy en kwebbel wat fijn dat alles goed is!!! Dithje neeeeeeee niet jij ook al hopelijk is het niks! Springboon klinkt als een heftige zwangerschap de vorige keer. Hopelijk gaat het nu beter! Alle andere meiden knuffel! En op naar mooie termijn echo's. Hier vanochtend eerst met.bde wc mogen knuffel zonder dat er wat in mijn maag zat bah das niet fijn! Dacht dat t wat beter ging met mijn buik maar na het douchen toch weer een gespannen buik. Pfffff voel me zo'n aansteller dat im thuis zit. Sorry voor mijn geklaag
Goedemorgen meiden. Evy en kwebbel, fijn dat alles goed eruit zag meiden. Knuff!!! Dithje, jij nu ook al. Hopelijk valt het mee, duim voor je. Knuff!!!
Wel leuk, m'n dochtertje gaat sinds januari naar school en morgen is het carnaval op school met een carnavalstoet, hier kijkt ze nu al heel de week naar uit. Zo erg dat ze deze ochtend, toen ik haar wakker maakte, tegen me zei: 'feestje vieren hé mama' Ook wel leuk dat de juf gisteren tegen me zei dat ze al enorm ver staat in haar taalontwikkeling, dat er een groot verschil is tussen haar en de andere kindjes van de klas, dat maakt je als ouder wel trots
Evy, dat is zeker iets om trots op te zijn. En leuk dat ze het al zo beleeft allemaal op school, terwijl ze nog zo jong zijn. Zie het ook aan ons manneke, die heeft ook zoveel plezier. Jou dochter moet nu toch al alle dagen naar school of heb ik dat nou mis?
Heb gelukkig geen bloed meer gezien maar nog wel krampen/buikpijn. Net dr assistent weer gesproken en gezegd dat ik er niet gerust op ben. Ze gaat overleggen met de vk en belt na de lunchpauze, rond 13u terug.
gewoon er op aan dringen dat je , je gezien wilt worden! want bij bloed verlies en buikpijn vind ik zeker dat ze even moeten kijken of het goed zit .