Heerlijk dat thuiswerken, kan ik eindelijk weer eens reageren op de berichten! Wat is er veel geschreven, al heb ik wel proberen mee te lezen. Hier gaat alles goed (even afkloppen). Energie is helemaal terug en ik voel me af en toe behoorlijk hyperactief zelfs. De echo was geweldig om te zien: echt ontroerend! Die kleine had het maar druk met koppeltje duiken en zwaaien. Zo mooi om te zien. De vk zei gelijk dat het niet hoefde te betekenen dat het kind later ADHD zou hebben...Ben 3 dagen vooruit gezet dus zit nu heerlijk in de 12 e week. Wat gaat het toch eigenlijk snel! Binnenkort maar eens aan het kamertje beginnen. Heel veel sterkte voor de meiden met bloedverlies! Ik duim voor jullie!!
pffffffffff ik ben toch zenuwachtig :s de gyn gaat me zo bellen met de uitslag van onze chromosonen ! 4 maanden geleden dat onderzoek gekregen vanwegens meerdere miskramen en nu krijg ik dus de uitslag hopelijk komt er niks uit !
Hallo meiden, Aangezien het erg stil is bij de eind september mama's kom ik hier ook nog even meegluren Zag dat het even spannend was gistermiddag voor 2 dames. Begrijp dat er een aantal dames een mk hebben gehad ? Hoop voor iedereen op een gezonde, prettige zwangerschap !
Thanks meis! Nu is het ook nog eens zo dat de vk's in onze praktijk zelf geen echo maken. Ben dus erg benieuwd hoe en wat...
Ja ze gaat alle dagen, maar alleen in de voormiddag. @dithje: vind het zo ambetant dat ze vinden dat er nog over gepraat moet worden, ze hadden je al lang moeten laten langskomen :x @missymaaike: sterkte voor straks, hopelijk gewoon goed nieuws. @mirjam: ik ben ook een eind september mama, maar babbel hier al sinds het begin mee, dus welkom hier
@ Missymaaike: Spannend zo'n uitslag, hopelijk is alles goed. Wat een mooie foto heb je al van jullie kleintje. @ Dithje: Ik duim met je mee, hopelijk kun je vanmiddag voor een echo gaan.
Daar liep ik bij Mylan ook tegenaan. Ik had echt fiks gebloed snachts(achteraf mn vruchtwater erbij verloren) En ik belde om 9uur en kon pas om half 12 komen. Konden ze alleen maar voelen en luisteren. Voor een echo moest ik daarna alsnog naar het ziekenhuis. Met 10 weken kunnen ze nog lang niet altijd het hartje horen, dus ik denk dat je nog wel doorgestuurd gaat worden voor een echo. Maar dat zou ik ook eissen als ze dat niet doen! Als het nou goed is daarbinnen en jij loopt vanaag,morgen,weekend en maandag compleet te stressen is dat opzich al niet goed voor je kindje. En als het niet goed is, wil je het ook gewoon weten lijkt me. (al is dat uiteraard niet het geval!!)
Dank jullie wel meiden, jullie zijn lief! Dat is precies mijn redenatie Mams. Als het niet goed is dan wil het gewoon weten. Dan weet ik waar ik aan toe ben en waar ik rekening mee kan houden. Die onzekerheid is killing
Zal eerst ook heel erg wennen zijn geweest voor jullie en ook voor haar, maar fijn dat ze het zo leuk vindt. Ze hoeft dus gelukkig nog niet hele dagen naar school, kun je zien hoe anders het hier dan weer is vergeleken bij jullie.
Dithje, gewoon even opspelen nog hoor!!! Die onzekerheid is niks en bij ons werd/wordt er gezegd, altijd bellen en het liefst langs komen. Beter 1x te veel, dan 1x te weinig.
*springt een gat in de lucht* het is allemaal goed en heb nog even een echo geregeld mag nu donderdag de 23 weer om 8.45 Hahah en die dinsdag erna mag ik weer het hartje luisteren nog een klein weekje en ik mag ons kleintje weer zien
Dithje, wat vervelend dat ze je zo lang laten wachten. Gelukkig zijn er ook voorbeelden, waaronder ik, waarbij gewoon alles goed was bij bloedverlies. Meis ik hoop dat ze snel actie ondernemen en dat alles goed is! Dikke knuffel. Mirjam, kom hier gezellig meekletsen. 't Is hier nu weer goed bij te houden. En een gezellige club! Evy, wat fijn dat ook bij jou alles goed is! Toch spannend he als ze dat echo-apparaat op je buik zetten. Missymaaike, super dat je zo'n goede uitslag had. En al snel weer even naar de kleine gluren, leuk hoor!
Missymaaike, wat heerlijk dat de uitslag goed is. En alweer snel een echo, lekker hoor!!! Mirjam, welkom hier en klets gezellig mee. Hier ga ik vanaf nu ook wat proberen iets vaker te komen, voel me nog wel heel erg moe. En regelmatig bij vlagen wat misselijk, maar doe nog niet mee aan WK wcpot knuffelen!!!
ik heb gewoon een goede gyn ( lekkerding ook Hahaha) hij belde over die uitslag , en ik zei dus van ja ik mag hopen dat het goed is want ik ben nu 11 weken zwanger , oooh zei hij dat wist ik niet ....toen zei ik dat dacht ik al want de comunicatie over die echo,s liepen niet hellemaal lekker en vind dat wel jammer , zegt hij wil je nog een echo ? ik zo van JAAAAAH dus mag nu donderdag ben dan 12 weken en 2 dagen zwanger en hij maakt dit keer ook zelf de echo