Fijn dat je echo weer goed was MamavanGwenn. Wat raar dat de overdracht niet goed is gegaan. Gelukkig mocht je wel door en werd je niet weggestuurd. Moet vanmiddag om 15.20 uur bij de vk zijn. Gaan ze proberen om hartje te luisteren. Heb voor mijzelf wel het standpunt ingenomen dat als dat niet lukt ik wel doorverwezen wil worden voor een echo. Laat mij niet wegsturen met onzekerheid.
Hahahahaha ik lig hier (op m'n werk) helemaal dubbel om de gyn verhalen Ze zullen zich wel afvragen.. MamavanGwenn: Waarvoor loop jij bij de gyn ? Wel fijn dat je toch terecht kon, weet je zeker dat je niet alsnog een verwijsbrief moet halen ? Hier dreigden ze ermee dat je dan achteraf de rekening krijgt Zal niet goedkoop zijn.
nu al het hartje luisteren is wel erg vroeg , ik was precies 11 weken zwanger toen ik bij de vk kwam en toen vroeg ik ook of ze het hartje wilde luisteren en ze zij dat het mischien nog te vroeg was na lang zoeken is het bij mijn wel gelukt .... maar 10 weken is denk ik toch echt nog wel te vroeg! en wat nou als ze hem niet vind , wanneer kan je dan voor de echo ? vind eht zelf niet zo handige set maar goed
Ik weet het niet Missymaaike. Vorige week hebben ze ook geprobeerd hartje te luisteren en niet gelukt. Ben dus bewust van het feit dat het weer niet lukt. Hoop dat ik dan door kan naar het zkh voor echo. Maar goed dat weet ik dus niet
waar ik zo bang voor ben is dat ze het weer niet vinden en je pas na het weekend een echo kan laten maken en je dan heeeeeel veel zorgen gaat krijgen .
Blij dat de nare verhalen toch nog een goede wending hebben gekregen...... Lig ook echt in een deuk om de gyn verhalen.... Dithje ik hoop dat ze het hartje voor je kunnen vinden zodat je het kan horen, lijkt me een geweldig geluid!
Snap wat je bedoelt. Dat is ook mijn angst. Maar om nu helemaal niets te doen en af te wachten tot de echo dinsdag zie ik ook niet zitten.
Is er een groot verschil tussen nederland en belgië? Hoe gaat het dan bij jullie? @missymaaike: goed meid, geniet volgende week maar lekker van de echo, haha wel grappig, je vriend wist het nog goed haha @kwebbel: ja amaai niet, de gyn zei tegen mij: "ah dat ziet er goed uit hoor" waarop ik reageerde "ben je zeker want ik zie niets hoor" . Bij mij was het een interne echo @mamavangwen: super dat je een spartelend beebje gezien hebt @samantha: welkom hier, leuk uitgerekend op m'n vriend z'n verjaardag super die gyn verhalen, eens goed kunnen lachen
neej dat snap ik , krijg je de echo in het ziekenhuis want die hebben altijd wel wat plekjes open voor bv als iemand bloed verlies heeft. dus dat zou je morgen in overleg met je vk nog kunnen proberen , of je vk laten bellen als ze het hartje niet kunnen vinden. is overigs niet heel raar dat ze het nog niet kunnen vinden kindje heeft nu nog een heerlijk groot zwembad , wij hadden geluk dat hij net even langs kwam zwemmen heeft je vk wel al gevoeld of ze je baarmoeder kon voelen ?
Hahah achja me vriend en ik maken daar gewoon grappen over! en gelukkig kunnen wij daar samen goed mee om gaan. zo moest hij bv zaad inleveren en was daar over in gesprek met zijn vrouwelijke huisarts en die vroeg weet je hoe je het moet doen , dus mijn vriend dacht dat ze bedoelde met het potje enzo maar neej hoor ze ging hem hellemaal uit leggen hoe hij klaar moest komen Hahah, waarop mijn vriend zei oooooh dat is de rede dat we nog niet zwanger zijn ! heb hem daar ook heel lang mee geplaagd als hij weer naar die arts gaat zo van wat zou je vandaag weer is leren
Baarmoeder heeft ze wel gevoeld vorige keer Missymaaike. De vk's in onze praktijk maken zelf geen echo's. Komt extern persoon voor. Dus ik neem aan dat bij dit soort gevallen je door kunt naar zkh.
mamavanGwenn, wat raar dat de overdracht niet goed is gegaan. Dithje, kun je jezelf nog een beetje rustig houden??
oke dus der is wel een kans dat ze het nu wel kan horen ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen hopelijk zwemt hij of zei net voorbij en laat hij of zei ze mama horen dat alles goed is en anders is het alvast een eigenwijs kindje
Lastig... Ben allerlei domme programma's aan het kijken omdat ik mij niet kan concenteren. Gelukkig heeft manlief zijn lessen er weer op zitten en komt hij zo thuis. Beetje afleiding en kan hij ook mooi mee straks.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.... Kopop meid, het zit echt wel goed hoor!!! En wat fijn dat manlief zo mee kan.