Ik heb een inwendige echo gehad met 7 wkn en had al een duidelijk en sterk hartslagje! Dus het kan zeker
@hartogje, bij een tweede of opvolgende zwangerschap staat je bmm iets open.. Dus niet helemaal afgesloten zoals bij een eerste zwangerschap. Komt omdat je al eens bevallen bent, en het dus niet volledig kan sluiten. Echter betekend dit niet dat het gout gaat hoor! Je bmm is goed afgesloten dmv de slijmprop etc. Xx
dit was ook niet met een echo weet dat het kan met de echo maar met een apperaatje waar ze alleen geluid mee kunnen horen en dat kan meestal pas vanaf 12 weken
Oh dat ken ik helemaal niet. Maar ik las net ook al bij dithje dacht ik dat de vk geen echo's doen? Bij ons wel, ook inwendig. Kleine stad Maar dan doet de vk het met zo'n ding dus?
Klopt Chantal. Met dat ding kunnen ze de hartslag van de baby horen. Meestal vanaf een week of 12, maar gelukkig vandaag ook al.
Dithje lieverd!! wat goed van het hartje!! Verder echt even geef puf om te reageren lieverd, ga nu de nachtdienst in.. En ben al zoooo moe!! Nja tot morgen! liefs Melanie
Kom zo bijlezen.....hoewel ik nog even met buurmeisje en kids naar ballorig ga. Dithje wat een goed nieuws, wat een opluchting. En hartje kan je met 6 wkn en 4 dgn al horen met inwendige echo en ik heb de jongste zelfs met mijn angelsound al met 10 wkn gehoord.....hangt zo af hoe de kleine ligt. Kom straks terug onder het genot van een bakkie.....
Goeiemorgen dames! Vandaag een vrije dag, dus even proberen te socializen Wilde vandaag een luie dag, op de bank een filmpje kijken, maar het is zo'n bende in huis!!! Eigenlijk moet ik er wel wat aan doen... De kids (van mijn vriend) komen dit weekend ook weer, dus ook daar even de kamers nalopen en stofzuigen. Hmmm... Ben benieuwd hoe ver ik ermee kom vandaag! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hier meelezen wel erg confronterend vind. Ik doe hard mijn best om angsten en negatieve gedachtes uit mijn hoofd te zetten, maar als je dan leest over de meiden waarbij het niet goed gaat.... Vreselijk. Maar wel fijn voor iedereen dat jullie elkaar zo steunen en met elkaar meeleven! Top! Ik heb woensdag positiebroeken gekocht! Ook dat vond ik eng, alsof ik het lot aan het tarten was. Maar ja, als je geen knoop meer dicht krijt en je buik doet zeer van de te strakke bovenkant vd broek, moet je toch wat. Dus 2 broeken bij de HM gekocht, 20 eurie per stuk. Nou wat een verhaal zeg.... Iemand nog leuke plannen voor dit weekend?
Chantal, als je het voor jezelf te moeilijk vindt dan is het misschien slim om even afstand te nemen....en dan wanneer je wat zekerder voelt weer meer komen, niet om je weg te jagen HELEMAAL NIET maar angst moet hierdoor niet de overhand krijgen bij je. Doe waar jij je goed bij voelt. Ik metkte het laatst ook bij mezelf.... Nu ga ik echt opruimen van de ontbijt tafel. Koffie zetten en even bijkezen en reageren.
@ Dithje: Wat fijn dat je het hartje hebt mogen horen! Hier rond de middag een echo. Ik hoop zo dat ik vanmiddag een mooie foto kan plaatsen!
Goedemorgen!! Wat ben en blijf ik moe.. niet normaal meer.. Lig weer even op bed voelde me niet lekker. Zo er maar uit, paarden naar buiten dan aan een grote kop thee en geroosterd brood. Als ik dat niet neem ben ik de hele dag van slag... Vanmiddag nog even druk, maar sleep me er wel doorheen. Woonkamer is bijna klaar, alleen de eettafel nog veranderen tot we een nieuwe hebben. Plannen voor het weekend: uitslapen, haha, zolder wat leeg maken (gaat speelkamer worden met een ballenbak), en denk dat we paar keer heen en weer gaan rijden om wat weg te brengen. Maar vooral rustig aan doen..
Hello meiden, de echo gisteren zag er goed uit ! Alles erop en eraan en het hartje klopte razendsnel... Vanavond gaan we langs mijn familie om het te vertellen... *Zo blij* Liefs beautevil
moet zeggen dat na m'n bloedverlies van woensdag ik gisteren ook een hele dag wat gevoeliger was en meer krampjes had, maar vandaag lijkt alles wat rustiger te worden en bij eindelijk nog eens normaal naar de grote toilet kunnen gaan @hartogje: blijkbaar is dit normaal wanneer je reeds een kindje gekregen hebt, bij mij is dit ook, voila dito springboon @chantalchannie: voorlopig draag ik leggings of laat ik gewoon de knop van m'n broek open en doe er een riem over aan . Moet zeggen dat ik nu op 8 weken een buikje heb zoals toen ik ong 14w/16w was van m'n dochter @dagdroom: succes met je echo vandaag @beautevil: super dat je een mooie echo had Vandaag een half dagje werken en dan om 13u45 begint de carnavalstoet op school van m'n dochtertje. Onze camera is al aan het opladen zodat ik zeker alles kan filmen, hoop dat het niet te hard regent straks, kijk er echt naar uit, oma en opa (mijn ouders) gaan ook mee.
Gefeliciteerd met je goede echo Beautevil! Succes vandaag Dagdroom Vervelend dat je zo moe bent Springboon. Ik kom over het algemeen de dag wel redelijk door. Maar als het dan eenmaal een uur of zeven is heb ik het wel gehad hoor. Wat leuk dat jullie een speelkamer op zolder gaan maken. Ik herken het wel hoor Evy. Vandaag ook nog wat lichte krampjes maar lang niet zo erg als gisteren. Voel jij je weer helemaal goed? Hoe is het met de dames die meedoen aan het wk pot knuffelen?
Vanmorgen weer bloed wezen prikken voor de suikerwaarde, nu nuchter. Heb vlak van te voren thuis ook even geprikt en hij was hier 4,1 dus dat zit wel goed.....
Hier net een echo gehad. Alles zag er goed uit, termijn klopte ook, 1 dag vooruit gezet. Het bewoog al en zwaaide met de armpjes, mooi om te zien! 5 maart hebben we nu de termijn echo.
Hey meiden, Mag ik bij jullie op een lijstje?? Ik ben na een ICSI poging zwanger van ons tweede ICSI wonder. En uitgerekend op 01-09-2012 Ik zal waarschijnlijk niet zo heel erg veel meekletsen, omdat ik elders op het forum wat actiever ben. Maar zou graag bij de september 2012 mama's horen. Liefs