oooooooh meis toch wat oneerlijk . hierheb ik geen woorden voor . ik wil jullie heel veel sterkte wensen
Lieve Kwebbel.........ik schrok van de laatste reactie die was geplaats, dacht.....NEEEEE.............geen woorden voor, wat intens verdrietig. Wil je heel veel sterkte wensen, en neem je tijd lieve meid!
Kwebbel! NEEE meisje toch wat onzettend klote! heel veel sterkte meid! ff spammen Girls ik lees woensdag alles bij! Ik zit in de nachtdienst en daarnaast is het carnaval... Dus vanuit het werk me bedje in, slapen, douche, aankleden, eten en carnavallen... En hop dan weer naar het werk.. Dus woensdag heb ik alle tijd voor jullie! Liefs Melanie
Bedankt lieve meiden voor al jullie meeleven. Pff wat is dit heftig. Door al dat bloedverlies was het geen onbezorgde zwangerschap. Maar al die goede echo's gaven toch hoop! Gelukkig hebben wij een heerlijk mannetje waar we super van genieten en mn man en ik hebben t goed samen. We zullen het weer een plekje moeten geven en dat zal wel tijd kosten. Vanavond begraven we t kindje bij mijn ouders.
Sterkte meis, laat nog wel voor de zekerheid een echo maken of je baarmoeder helemaal schoon is..... En ja het "geluk" is dat je al een heerlijk mannetje hebt, maar je verdriet is er niet minder om maar het helpt je wel om door te gaan..... Ik brand vanavond een kaarsje voor je.
Mams getver, nog zo misselijk dus, hoop dat het gauw voorbij is voor je. Jee wat is het hier rustig of heb ik genist dat we een nieuw gedeelte zijn gestart?
goofy; Ik denk dat iedereen carnaval aan het vieren is??? Ik woon in Limburg maar doe er niet aan mee, ik moet er niet aan denken haha. Wij gaan wel dinsdagmiddag naar de kindermiddag met ons boefje, daar verheug ik me wel op. Maar we moeten eerst eventjes afwachten of onze kleine man dan weer beter is want hij heeft al vanaf dinsdagavond koorts en is behoorlijk hangerig. Zo zielig. Zelf voel ik me ook nog altijd zo beroerd dus vandaar dat ik me zo weinig heb laten zien. Ik heb vrijdag trouwens een echo gehad. Prachtig mooi om te zien hoe ons ukkie alweer gegroeid was Alles zag er goed uit. Wel ben ik 3 dagen terug gezet. Ik ben zo blij dat alles goed was! Over 4 weken pas weer terug. Helaas geen echo meer, moeten we nog 6 weken wachten tot de geslachtsbepalende echo, dat duurt nog zoooo lang.
Juli heerlijk he dat kijken, eigenlijk moeten we een deurtje in onze buik hebben dat we af en toe even kunnen kijken. Hier gelukkig woensdag termijn echo....ben er nog steeds niet helemaal gerust op.....dan dikke drie wk later nekplooi en dan 4 wkn later pretecho en dan weer 4 wkn later 20 wk.....dus ik heb wel eerede.ijke spreiding.... Hi ook geen carnaval.....schoonzus kwam nog vragen of we kwamen kijken maar zoontje is al zo bang de laatste tijd voor harde geluiden dus doe het maar even niet.
Ben het zo met je eens Goofy. Zo een luikje zou zo fijn zijn! Af en toe spieken om te kijken hoe het met frummel gaat. Super dat je weer een goede echo hebt gehad Juli! Beterschap voor je zoontje. Nog maar 2 nachtjes slapen Gisteravond de verjaardag van manlief gevierd (is vandaag jarig). Ben gebroken. Het was half 2 vannacht! Damn....
Hier geen carnaval... Dithje gefeliciteerd! Heb het vandaag op mijn heupen, ik moet en zal de toekomstige babykamer leeghalen en de zolder dus maar even volgooien daar is gelukkig nog ruimte genoeg. Bedank meteen dat ik de zonnebank maar eens op marktplaats ga zetten die is sinds de verhuizing (2jaar terug) niet meer aangeraakt..... het briefje zolder zat er nog opgeplakt...... Ik heb vandaag dus nog wat te doen, maar ach het regent dus het is er eigenlijk wel een goeie dag voor.
het is idd stil hier, inmiddels is het kamertje leeg op de boekenkast na, moeten nog maar even kijken wat we daar mee gaan doen. De zon is hier weer gaan schijnen dus zo nog maar even lekker naar buiten.
Heerlijk zo freubelen in het kamertje Kersje. Hier moet nog flink wat gesjouwd worden... Computer, bureau, boekenkasten ed moeten allemaal naar zolder. De kledingkast naar onze kamer. Op zolder moet een verwarming komen anders is het daar echt te koud om te werken. Genoeg te doen dus
Idd wel lekker om daar bezig te zijn. De boekenkast is eigenlijk te groot voor op zolder, dus vriendlief moet ook zijn boeken maar even uitzoeken en dan in dozen doen en die op zolder en de kast weg ofzo. De zolder is al kantoor (en logeerkamer) vriendlief werk ook regelmatig thuis.
Hoi hoi; Het is wel rustig geworden hier. hoef niet veel bij te lezen. Hier vanmiddag kniepertjes gebakken, al ben ik nu weer doodop. Binnenkort de zolder uitzoeken en dan alle speelgoed naar boven.
Dithje gefeliciteerd met je man!! Hier een drukke dag gehad en het is nog niet klaar. Vanmorgen naar het bos geweest, daarna bij zwager en schoonzus geweest en net naar een verjaardag. En dalijk krijgen we nog visite. Als ik vanavond in bed lig...dan denk ik dat ik meteen slaap hahahaha ben nu al gesloopt!