Jullie zijn dan niet de enige twee, ik deel denk ook dezelfde mening..... @Densie, gefeliciteerd en welkom.
hahaha nou dan zijn we al met drie... Maar ohwee als we het uitspreken hahahahaha. Dithje 1 nachtje nog!!! Over 14 uurtjes lig ik te loeren hahahahaha En nu ff lekker douchen
@Mams en Dithje veel succes morgen....... Enne iedereen mag zijn mening hebben hoor.......hoewel ik het wel heeeeeeeel triest vind voor zijn kinderen....... Zo ik ga lekker mijn bedje in......
Meiden met n echo have funnnnnn!!!! Hier net weer n portie wc knuffelen gehad! Herken t wel van mijn vorige zwangerschap het misselijk zijn wordt minder maar het 's ochtends spugen wordt regelmatiger. Nou ja het wordt een soort routine zullen we maar zeggen! Hihihihi
Meiden die vandaag een echo hebben succes en veel plezier! Ons mannetje eindelijk de nacht doorgekomen zonder koorts. Nu alleen nog hoesten en een snotneus. We gaan vanmiddag naar de kindermiddag dus eventjes kijken hoelang hij het trekt. We gaan alle drie als boef verkleed hihi.
Zoooo ffkes snel een crackertje eten en dan de kleine boef naar mn vriendin brengen en naar de gyn. zenuwappig!!!!!!! hahahaha
Nog een uurtje Mams! Fijn dat je zoontje geen koorts meer heeft Juli. Veel plezier met boefje spelen Jaaa Goofychick ik mag vanmiddag. Bah Charmedknorrie pot knuffelen
ik weet dat het allemaal nog geen zekerheid is maar ik ben eindelijk bij de 12 weken. en na 2 miskramen is dit toch wel heel bijzonder. nog 2 dagen en dan krijg ik nog een echo ben benieuwd hoe de echo,s zijn gegaan van vandaag
@Maaike gefeliciteerd meid! 12 weken is toch een mijlpijl.. en ok nooit heb je zekerheid, maar dit heb je nu toch wel ff voor elkaar. @mams, als het goed is zitten ze nu in je te kijken.. Benbenieuwd meid.. geniet ervan! @dithje.. wij mogen straks meid... ZIN IN!
Tuurlijk ben je daar blij om logisch toch, zeker na wat je mee hebt gemaakt.....ik zal het na de echo lekker gaan vieren. Zo ga ik het nu ook doen, morgen echo bij de VK en donderdag naar de 9 mnd beurs met manlief, lekker even keuvelen....... Manlief is er zeker van dat het goed ziet gezien het volgende: lief ik heb zo zin in morgen, ben zo benieuwd......ik: ja ik ook, hij: ja ben heel benieuwd hoe het staat??? Ik : ehhh hoe het staat? Hij: ja het nieuwe badkamermeubel dat geplaatst wordt........DUHHH..... Hahahahaha..............