@Charmed, je wilde toch weer wat kwaaltjes hebben......hahahaha.....jij arme.... Volgende week buiken vergelijken hihihihi.....zucht Jip lekker slank en wij...... @Melanie zit je man al in het pak *lol* ik zag het al helemaal voor me.
we zouden eigelijk al de 14 feb gaan vieren ( uiteten) dat we een goede echo hadden gehad en het hartje hadden gehoord , maar wwas zo misselijk dat we dat maar even hebben uitgesteld want is ook zo zonde ga je lekker eten en dan een uur later spuug je alles weer uit hahah vriend lief is hier ook zeker er van dat het goed gaat hij maakt zich er hellemaal niet druk om maar ondanks dat wij beide weten dat het goed zit ben ik wel weer zenuwachtig voor donderdag gelukkig mag ik weer vroeg 8.45 en hoef ik niet de hele dag te wachten !
@goofy, jawel haha en ik ook trouwens.. schaam schaam.. kan wel een foto uploaden.... maar dan denken jullie wtf die sporen echt niet..
wij willen natuurlijk die foto wel zien leuke foto ook voor het baby boek mama en papa bij de echo tijdens carnaval
Ben weer thuis Heerlijk naar ons frummeltje gekeken. Ben 3 daagjes vooruit gezet naar 25 september en nu dus precies 9 weken zwanger. Hebben ook het hartje mogen horen en wat is dat een heerlijk geluid!! Meteen ff spammen uiteraard
wat goed zeg heerlijk he dat geluid, ik heb het op me tel staan zo kan ik het nog terug luisteren. was het idee van de vk toen ze donderdag avond hier het hartje kwam luisteren na wat bloed verlies ben er echt zo super blij mee! kan het dus iedereen aanraden neem eht geluid op met je tel ....
ik ben hier trouwens een partij misselijk :s ik tot 10 weken maar roepen ik misselijk neej hoor en nu nu dus wel *wil mijn lichaam even heel gauw normaal doen ben 12 weken zwanger dus heb me hcg piek wel gehad dus nu mag de misselijkheid ook wel weg blijven * en straks nog een afspraak met een collega van mijn vent zijn werk voor aanpassingen hier in huis ! gelukkig is mijn vriend er bij en weten ze collega,s dat ik zwanger bent ! want veel fut heb ik niet . gelukkig net wel goed nieuws gehad mijn oudste nicht is ook weer zwanger 14 weken van haar 2 kindje dus lopen lekker een beetje gelijk op worden mijn oom en papa rond de zelfde tijd opa alleen mijn papa voor het eerst en me oom voor de 3 x
hahahahah Maaike...3 maandjes nemen ze ervoor toch?? Dan moet het met een week of 13 toch echt wel over zijn lijkt me Hier word het heeeeeeel langzaamaan ook minder...Wel misselijk, maar minder overgeven enzo. Ooooh ik ben helemaal verliefd op ons kleine prulleke!!!
Hahah nou ik ben er bang voor ik heb het pas bij 10 weken cadeau gekregen dus weet niet wat het is het lijkt vandaag ook super heftig te zijn . de wc is net schoon gemaakt door mijn huishoudelijke hulp is ook zo zonde van haar werk Hahaha maar als iemand intressen heeft in misselijkheid hier gratis af te halen en geef graag geld toe
@ mams136 een goede echo vind ik een mooie gelegenheid voor een cadeuatje alsjeblieft mijn misselijkheid
@ mams: gefeliciteerd! Wat fijn! Ik wilde iets ongelooflijks even met jullie delen, zit op mijn werk en dit mag eigenlijk echt niet, maar vond het zo bijzonder. Dacht eerst dat het niet zou kunnen en dat ik gek was, maar... Ik heb het beebje gevoeld! Eerst iets van 3 tikken, daarna een hoop gefladder en geplop en getik. Heb navraag gedaan bij vriendinnen en ook gegoogled of het uberhaupt mogelijk is zo vroeg, maar mijn vriendin had het ook bij beide zwangerschappen en ook op internet is het volop te vinden. Dus dan moet ik het toch maar geloven. Was helemaal happy en traanoogjes, gaaf he! Maar als het nu al zo druk is en zich kenbaar kan maken, belooft het wat voor de toekomst
Net terug van de echo. We hebben een prachtig kindje gezien met kloppend hartje Ben wel 4 dagen terug gezet. Uitgerekende datum is nu 17 september. Bekijk bijlage 225361
@Mams een goede echo en jij Melanie????? He mams we hebben op dezelfde dag de nekplooimeting, ik ga hier eerder bloed laten prikken zodat ik direct de uitslag heb. Ik heb net een mega goede deal bij babydump gezien......en hij is apart gezet voor mij tot en met donderdag.....tweelingwagen van Kees. Ik wil niet zo'n dure wagen omdat ik al een bugaboo heb en een maclaren buggy, maar wel iets moet hebben om alleen weg te kunnen met twee kids......en eentje op de loopfiets. Showmodel ging van 469 voor 299 weg........met nestje......