Iedereen met een goede echo gefeliciteerd! Weet niet wat er is met me, maar voel me zo beroerd. hoofdpijn, misselijk, niet kunnen slapen, dan warm+ dan weer koud. griep zet niet echt door, dus enorm veel rugpijn momenteel. Ook merk ik dat ik me anders beweeg, door de rugpijn. Voelde het gisteren in de bekken.. Hopelijk ben ik er snel vanaf, want dit voelt niet fijn.. @kindje voelen, ik meen hier ook al een paar dagen de kleine te voelen. Weet hoe hoog mijn bm staat (kan ik voelen, zelf kv geweest dus herken hem snel). En net onder de bm kietelt het, plopjes etc. Wimpel het weg als toeval, al merk ik het nu wel vaker op, vooral op de bank s avonds. Bij de jongste vernam ik het ook vrij vroeg, maar zo vroeg niet.. Heel irri, je krabt terug maar de kriebel blijft gewoon doorgaan.. haha Kan niet wachten op de eerste echte schopjes/stompjes.
Zieken beterschap!!!!!! Zo wagen is gekocht......en staat in de kamer.....badkamermeubel wordt nu geplaatst.....en dan is de eerste aanzet voor de verbouwing gegeven.....eindelijk onze spullen in een normale kast.....alle oude handdoeken weg en lekker mooie handdoeken kopen van het weekend.... Morgen met mijn lief eerst naar een kast voor in de keuken kijken en dan naar de 9 mnd beurs...... (vanavond ga ik met de koffie hele kleine slofjes geven met i love papa erop)
Ik dacht even flink te zijn, door met de oudste met de bus naar mijn ouders te gaan. Ben blij als ik de bus uit ben.bl Blegh, die chauffeur rijdt zo vreselijk dat ik er hondsberoerd van wordt. Bah, gaat me momenteel vies tegen vallen, bah. Zit met 1 hand voor de mond...
Ik moet wel zeggen dat we beiden heel erg met de gezondheid van de nieuwe telg bezig zijn.....je hebt al twee gezonde jongens lopen en je weet wat voor zegen dat is......
@goofy.. de gezondheid staat hier ook bovenaan.. Als met de 20 weekse echo het niet goed lijkt te zijn, breken wij ook af.. Kunnen we de 2 meiden niet aandoenn.
En nu ben ik bang... Gister, toen we het goede nieuws aan mn zwager en schoonzus gingen vertellen was hun buurmeisje daar aan het spelen. Belt net mn schoonzusje op, het buurmeisje heeft de BOF!!! Vandaag heeft het zich geopenbaard dus ze is al een week besmettelijk. Ben niet direct met dr in aanraking gekomen (als zijnde knuffel/kus oid) en ze heeft ook niet in mn gezicht gehoest/geniest. Heb net de VK al gebeld omdat de bof in het 1e trimester bijna altijd een miskraam veroorzaakt. De kans dat ik besmet raak is minimaal gezien het gebrek aan contact en het feit dat ik 2x ben ingeent. Bovendien is de incubatietijd 3 weken en dan ben ik al zo'n 12 weken. Ik hoefde me niet al te veel zorgen te maken zei ze, maar dat doe ik uiteraard toch! Morgen bel ik ook de gyneacoloog nog even op, hoe zij erover denkt. Ik wil niet dit kindje verliezen door zoiets stoms!!!
wat vervelend , morgen gewoon even de gyn bellen maar denk dat het wel mee valt hopelijk loopt het af met een zizer
mams: gewoon vertrouwen op de vrloskundige. het komt vast allemaal wel goed!! hier vandaag de 12 week echo gehad. ben 4 dagen vooruit gezet en ben nu officieel vandaag 12 week zwanger. de nieuwe uitgerekende datum is 5-9-2012. Alles was goed. Ukkie was erg beweegelijk en druk. Mijn bloeddruk was iets te hoog 80-140 hopen dat dit nog weer over gaat
Ik denk dat ik morgen de gyn bel of ik dan volgende week ook kan komen voor een extra controle...dan heb ik de komende 3 weken ( zo lang is de incubatietijd) elke week een controle...Voor mn eigen gemoedsrust.
Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt en dan zijn die extra controles wel fijn, maar net wat annie zegt het kan gewoon goed gaan. Laten we daar met zijn allen maar vanuit gaan.
Ja daar ga ik ook wel vanuit maar na wat mn vorige zwangerschap heb ik al angst genoeg zoals het is. Ik bel sowieso om het door te geven en dan overleg ik wel even met dr. Over 2 en 3 weken staat er sowieso een afspraak dus het zou er maar 1tje extra zijn.
Oh gelukkig Dat is wel een hele geruststelling. Ik heb het meisje 1x over de bol geaaid en meer ook niet. Ze heeft ook niet op me gehoest ofzo, maar ik heb gezien het verloop van mn vorige zwangerschap sowieso al erg veel angst. Dit kan ik er eigelijk niet zo goed bij hebben.
@Lieve Mams tuurlijk maak je je zorgen.....en ook al gaat het vaak ook wel goed, door je "bagage" maakt het er niet makkelijker op...lekker extra controle vragen, ze moeten dat toch wel begrijpen in jou situatie, sterkte meissie!
Bah Mams kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt. Je schrikt toch van zo'n bericht. Gelukkig heeft de vk aangegeven dat het geen kwaad kan. Gewoon de gyn bellen hoor voor je eigen gemoedsrust. Je zorgen maken is niet fijn! Knuffel meis!
Mams kan me voorstellen dat je van zo een berichtje schrikt. Gewoon inderdaad een extra controle vragen voor je gemoedsrust.
Nog drie kwartier en dan heb ik weer een echo vind het wel super spannend ondanks dat ik ergens weet dat het goed is. ook krijgen wij mijn vent zijn chromosonen onderzoek terug uit mijn onderzoek is niks gekomen hopelijk uit zijne ook niet!