september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Voel me vandaag al een stuk geruster gelukkig :) Dalijk lekker koffieleuten met een vriendin.

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    joepie de echo en de uitslagen waren goed.
    het kindje loopt mooie op termijn en is flink gegroeit en lag heerlijk te trappelen in mama,s buik :)

nu dinsdag weer naar de vk ....

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Mooi zo maaike!! nu lekker genieten van alles wat nog komen gaat.
    ik zal zo blij zijn als het zomer is..! wil me kleintje nu al vasthouden haha..

4. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Melanie, nog 'heel even' wachten..
    Wij hebben het hartje gehoord met de Angelsound, dat is toch ook wel een leuk apparaatje om in huis te hebben

5. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook zin in de zomer maar meer omdat ik al bijna uit mijn winterjas knal....

Hier vandaag mijn dochtertje jarig. 2 jaar alweer. Ze heeft een mooie nieuwe fiets gekregen. De bel vind ze het leukste...

@missmaaike: fijn weer een goede echo. Nu genieten
    Ook vandaag aan de rest van de wereld bekend gemaakt dat we weer zwanger zijn doir middels van het t-shirtjes wat ik laatst liet zien. Nou mijn Facebook is ontploft zoveel reacties

Morgen lekker naar de 9 maandenbeurs.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Leuk, het algemeen bekend maken!!
    Kan niet wachten tot 11 maart!!! Dan gaan wij het ook bekend maken.
    Veel plezier op de beurs, ik ga zaterdag...ben erg benieuwd.

7. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @juli: hier ons meisje ook 5 dagen koorts gehad en nu eindelijk weer wat beter

@missymaaike: proficiat met je 12 weken ;)
    en ... heb hier genoeg misselijkheid voor mij alleen :p

@mams: heb een mooie echo zien voorbij komen, super!
    snap je ongerustheid, maar denk ook dat de kans klein is, knuf

@dithje: jaa, wat goed een mooie echo, proficiat

@melanie: super goed van je goede echo

plopjes: wel moet zeggen dat ik ook al af en toe plopjes voel, denk dan aan m'n darmen maar misschien toch het beebje ;)

@goofychick: mooie echo, dat het maar snel 7 maart is, wil ons beebje ook weer zien :p

@ikke: ook een dikke proficiat me je goede echo

@mamavangwenn: dikke proficiat met de verjaardag van je dochtertje

Vandaag gaat m'n vriend het aan z'n ouders vertellen wanneer ik thuisben van het werken. Hoop dat ze niet te nega gaan doen ;).

M'n ongerustheid is al weer heel wat minder, dit zal voor een groot deel liggen aan de laatste 3 dagen die ik goed misselijk heb ondergaan.
    Dochtertje doet het eindelijk wat beter, de koorts lijkt eindelijk gebroken na en piek op dinsdagavond van 40,1° pfff

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh ik heb ook zo'n zin in de zomer...
    Lekker met de dikke buik in het zwembadje liggen en op de loungebank.
    Lekker BBQen en alcoholvrije cocktailtjes drinken :D
    Heeeeeerlijk!!!

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Heeeeeeeeerlijk, ik kan nu ook al niet wachten :D

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    oeh ik zit over iets meer dan een maand in heeeeeerlijk warm weer :) ik ga lekker naar florida als huwelijksreis :)

en ga daar heerlijk shoppen voor de kleine en tegen de tijd dat we weer terug zijn in april is het weer hier een stuk beter hoop ik ;)

11. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

He allemaal

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost, maar lees zo nu en dan wel mee hoor.

Ik zag van gisteren een aantal goede echo's voorbij komen: gefeliciteerd!!

Ik heb dinsdag de termijnecho, ben erg benieuwd of alles goed is met de beeb. Vandaag in ieder geval een mijlpaal bereikt: 12wk!

12. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier roepen de loungebank en de tuinkeuken me ook al!!!!!!! Ik zeg laat die zon maar komen!!!!

13. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Heeft er nog iemand last van ontzettend zere tepels? het is niet te harde hier 50% van de dag doen die zo zeer. Ben er vannacht 3 keer door wakker geworden en weet niet wat ik er mee moet..... (komt in ieder geval niet door de kou)

14. mve81

mve81 Lid

25 jan 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond allemaal,

Hier even niet geweest! Een goede 3 weken niet! Ja tussendoor wel even wezen spieken, maar voor de rest geen tijd gehad! Eerste week was ik ziek, dacht even dat de zwangerschaps misselijkheid toch nog de kop op kwam steken, maar gelukkig niet, was het maar een buikgriepje.

Toen ik mezelf eindelijk wat beter voelde, werd dochterlief ziek, ook buikgriep! Ze heeft het ook een goede 5 dagen gehad, en als klap op de vuurpijl kreeg mijn man het ook nog eens! Maargoed, we zijn er nu gelukkig weer vanaf!

Hierbij natuurlijk ook mijn echo van afgelopen vrijdag! Ben er zo enorm trots op:D! Termijn klopte precies!

Hoe is het met jullie allemaal? Nog misselijk, moe, duizelig? en al wat erbij hoort? Ik moet zeggen dat ik me overdag heel energiek voel, maar 's avonds stort ik echt in. Kan en wil dan gewoon lekker bankhangen! Probeer ook wel als dochterlief 's middags wilt slapen, ik ook even lekker kan liggen. Hoef dan nog niet te slapen, maar met mijn favo blad ouders van nu erbij, rust je toch een soort uit!

En nu ga ik retteketet naar bed, want het is alweer veel te laat geworden hihi:p.

15. mve81

mve81 Lid

25 jan 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu valt het bij mij wel weer mee, maar met die vrieskou was ik onderhand bang dat ze eraf vroren zo'n pijn dat ze deden!

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hey dames, sorry dat ik jullie een beetje heb verwaarloosd... errug drukke weken achter de rug!
    Heb wel nog een mooie echo om te laten zien en ben teruggezet naar 30 augustus. Verder nog steeds erg moe en voel een verkoudheid opkomen dus prettig is anders.
    Ik kan niet meer in mijn gewone kleren. Heb mijn kast alweer volhangen met positiekleding enzo... en ga vandaag ook positieonderbroeken kopen want mijn gewone onderbroeken beginnen nu al onder aan mijn buik te jeuken....

iemand hier al last van?

Gisteren zijn we met de kinderen een dagje weg geweest naar Ballorig Venlo. Zouden eerst naar Houten gaan omdat papa op kantoor moest zijn maar dat redde hij niet dus zijn we met z'n allen naar Venlo gegaan. Groot voordeel is dat hij daar gewoon zijn werk kan doen via wifi dus dat was wel fijn.

Sorry voor het ego-berichtje en het korte berichtje... ga vanaf nu weer proberen mee te lezen en te schrijven!

knuffels!!!

17. Laetitia

nog ff de echo spammen:

18. Laetitia

en de andere echo:

19. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Wie heeft er vandaag nog meer een echo? Alvast veel succes en plezier :) Ik mag vanmiddag... erg spannend!

20. Lente en Zomer: ik kan ook niet wachten. Volgende week word de grote boom bij ons achterthuis afgetopt zodat er weer zon zal zijn straks, jeeeejjj!!! En we pakken de achtertuin ook aan in mei/ juni. Er komt een tuinhuis met overkapping etc. Dus kijk er erg naar uit!

Mve81: super echo, doet je beebje een hand stand ofzo? Hahaha!
    Laetitia: ook gefeliciteerd met je mooie echo!

Ik heb nu ook minder last van mijn borsten moet ik zeggen. Eerst waren ze zelfs pijnlijk als ik liep (bouncah :p ). Maar nu alleen nog als je er echt aan zit. Heb wel allemaal bultjes rond de tepel, zullen wel melkkliertjes zijn neem ik aan.

Wij hebben maandag de echo om 11.20 uur. Daarna moet ik nog werken dus ik ga is effe kijken of de hema nog die chocolaatjes heeft met rose of blauwe spikkels. Kon dan precies in de pauze terug en dan zet ik het op tafel en zeg dat ik wat lekkers heb meegenomen. Boodschap zullen ze dan wel doorhebben denk ik :)

Deel Deze Pagina