september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @laetitia: ook al zo lekker bezig met de voorbereidingen. Ik heb ook een lading jongenskleren bewaard. Afwachten of we ze nodig hebben.... Kom je uit het Oosten?

@ goofychick: zo jij hebt ook leuk geshopt. Ik heb een minimonkey, erg ideaal, maar zag dat de prenatal nu ook iets nieuws heeft wat me ook wel ideaal lijkt. De Stokke my carrier, heb je die ook gezien op de beurs?

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    @negenmaandenbeurs, ben er ook gister geweest, 's middags was het erg goed te doen maar na zessen werd het echt mega-druk (zal wel door de gratis avondkaarten van de KV komen) Heb ook het een en ander gekocht en ook mijn moeder heeft zich uitgeleefd. heb dan ook nog wel alles nodig voor de eerste.

Vanmiddag even wat plastic boxen halen voor de boeken en dan kan de boekenkast ook van de toekomstige babykamer af, en kan ik behang gaan scheuren...

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ChantalChannie: in het begin hebben we de website steeds bijgehouden maar toen was er ineens een stormloop van mensen die hier kwamen meekletsen (en na een tijdje weer verdwenen) dus op een gegeven moment hebben we gezegd dat ze gewoon een pb moesten sturen.... Dus iedereen die nu een pb stuurt met datgene wat ze op de site willen hebben staan, dat komt op de site ;)

Was vroeger altijd wel heel slank (woog 47,5kg toen ik zwanger raakte van de oudste) maar dat valt nu wel mee hoor. Heb vooral heel dikke bovenbenen gekregen maar ben niet ontzettend breed bij mijn buik... (heb maat 42 in broeken/rokken en 38 bij mijn bovenkleding)... maar omdat ik wel nog altijd een taille heb zie je het idd wel snel... en nu met de 7e zwangerschap al helemaal...

Hoe bedoel je precies?

Heb net de kids in bad gestopt en alweer eruit gehaald. Nu zijn ze ff lekker een zooi van de woonkamer aan het maken en ik zit nog ff op de laptop... 1e was zit er al in (hun nieuwe pyjama's die ze naar 1 ontbijt alweer helemaal vies hebben weten te maken :p)!

4. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @goofychick: de 9 maandenbeurs was leuk idd maar daarna zijn we naar de huishoudbeurs geweest. Damn wat was het daar druk. Was gauw klaar daar. Maar was leuk om een keer te doen maar zou er geen 2x meer heen gaan. Hou niet van al die verkopers die zich opdringen.

@chantalchannie: vriendlief wilde eerst gewoon wachten tot de 20 weken echo voor het geslacht. Maar ik kan niet wachten...

Wij laten de echo inderdaad bij een particulier echobureau dienen zijn daarvoor 30 euro kwijt.

@dithje: we doen het met 17 weken zodat ik zeker weet dat ze iets zien.

@laetitia: drukke dag dus vandaag

5. @ laetitia: omde je de 9mnd beurs te ver vind en boodschappen doet in duitsland ;)
    Uit het oosten van het land bedoel ik dan

Je bent al goed bezig! Ik heb mijn eerste boterham nog niet eens gegeten... slecht...
    En moet ook aardig wat was doen. En eigenlijk de badkamer en wc doen...

@ mamavangwen: oh vandaar. Ja denk dat mijn vriend het ok onzin zou vinden, al vind ik 30 euro niet duur.

Ok, eerst maar eens de gordijntes open doen en een broodje eten...

6. Laetitia

ik kom uit Kerkrade (Limburg) ;)

Ben altijd vroeg op. Moet om half 5 eruit want ik breng de krant (nog) rond (ma-za)... en tegen de tijd dat ik weer thuis ben zijn er meestal al 1 of 2 kids wakker... dus dan maar gelijk de tafel dekken en rond 7u/half 8 zitten we dan aan het ontbijt... Maar daar tegenover staat wel dat ik doorgaans om 8u al weer in mijn bedje lig....
    Maar dat is nog maar eventjes... over 5 weken (per 1 april) stop ik met werken... dus hoef nog maar 30x vroeg op te staan ;)

7. @ mamavangwen heb je trouwens ook een voorkeur dan?

8. Pfff, dat is idd vroeg zeg.... Ik snap dat je er dan ook op tijd alweer in ligt!
    Ah ja limburg, ik ken ook iemand anders hier van zp, die deed idd ook boodschappen in duitsland. Wij doen dat nl. ook vaak, tenminste toen ik nog in Enschede woonde :p

9. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Goeiemorgen,

Pff mijn ontbijt is er alweer uit dus eventjes niet de puf om op alles te reageren.

Wij hebben ook al een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. 4 april om 9.10:D, precies met 17wkn.

Gister hebben we onze housewarming gehad waar we het grote nieuws bekend hebben gemaakt. Wat een geweldig leuke reacties.
    Ik had een taart gemaakt met een ooievaar erop en de tekst grote broer erbij en bijpassende cupcakes.
    Ik zei; hier staat de taart die ik heb gemaakt. Keken ze, ja leuk! en toen aaaaah echt??? wat leuk!!! hahaha zo grappig.
    Het was een zeer geslaagde avond.
    Nu heb ik de foto van de taart op facebook gezet en de reacties beginnen al binnen te stromen:D

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk Juli!

Wij laten de echo maken bij een particulier bureau Chantal.
    Hebben we vorige keer ook gedaan.
    Met mij gaat het wel weer goed. Gisteravond was echt drama. Damn wat had ik een buikpijn. Heb een partij zitten janken, zo erg dat manlief de hap wilde bellen. Uiteindelijk toch rond uur of 1 in slaap gevallen.

11. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Oh dithje wat vervelend zeg. Heb je er nu geen last meer van?

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee raar hè?

13. Laetitia

Dithje: Ik had dat van de week ook... ontzettende buikpijn... maar dan echt alsof je al een harde buik had.... maar volgens de vk kwam dat omdat ik teveel gegeten had...:):p

14. Laetitia

Oh, we hebben ook al de kinderstoel besteld.... (zie nu net die actie in mijn reclame onder in beeld staan)... bij een abonnement op Ouders van Nu kreeg je een kinderstoel erbij... en omdat we al een kinderstoel hebben van dat merk (de andere 2 kinderstoelen zijn van stokke) paste het er wel mooi bij en nu krijgen we hem goedkoper dan normaal EN met 2 jaar Ouders van Nu erbij... altijd leuk.. toch?

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi hoi..

Heb niet terug gelezen..
    Had geen mail gehad van nieuwe reacties..

Hier gaat het goed.
    Hebben van de week een kinderwagen gekocht, via mp.
    Onze eigen is uitgeleend, en is zo vies geworden dat we die niet meer willen gaan gebruiken.
    Nu een mooie 3-in-1 wandelwagen..

Ook vandaag 1 van onze jongste katten afgestaan aan mijn ouders.
    Die laten maandag 1 inslapen (ouderdom en vele kwalen), en hadden heel graag onze katertje (is broertje van hun jongste poes, en de poes die we nog hebben/houden). Wel moeilijk, maar katertje zie ik elke dag, dus maakt het wat makkelijker.
    Achja, hebben er nu nog 3.. ook mooi..

Verder slaap ik redelijk slecht, hoop dat dat snel weer als vanouds is..

Iedereen fijn weekend!

16. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    @ChantalChannie; Je vroeg hoe t met mijn echo was gegaan.. Heel goed! Ben 1 dag teruggezet (moet ik nog ff aanpassen) maar t zag er allemaal erg goed uit. Erg opgelucht dus.. Over 2 weken mogen we weer voor de termijnecho :)
    En jij bent nu op de 12 weken grens.. dat is ook wel erg fijn. Heb jij nog een echo in t verschiet?

17. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Gelukkig maar het dithje!

Springboon; Wat lief dat jullie dan 1 kat aan jullie ouders afstaan. Lijkt me inderdaad wel moeilijk, raak je toch wel aan gehecht he.

18. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    @ springboon, wat vervelend als je je kinderwagen uitleent en hem zo terugkrijgt dat je hem niet meer wil gebruiken.

Ben hier ook over die 12 weken heen, nu mag dat spugen toch echt wel minder worden. Gister met vrienden uiteten geweest en heb echt niet veel gegeten (weinig zelfs) ik denk dat er meer uitkwam als er in gegaan was.;( na nu 6 kilo te zijn afgevallen vind ik het wel mooi geweest, al ben ik allang al blij dat ik er niet misselijk bij ben.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dithje wat raar meid!!! Geen idee wat het is geweest????

Hier gister naar de beurs geweest met mn 20weken zwangere dinnetje.
    Gingen met de trein en moesten optijd weer terug omdat ik een feestje had gisteravond dus hebben alleen de 9maandenbeurs en de culinaire hoek gezien van de HHB. Maar het was erg gezellig ondanks de gigantische drukte.
    Was gisteravond echt gesloopt toen ik om 12uur eindelijk in bed lag.

Vandaag een relaxed dagje. Wou voetbal gaan kijken bij manlief maar ga niet in de regen staan.

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen!!

9-maandenbeurs, helaas dit jaar niet.
    Mijn schoonzusje gaat wel heen, dus vrowg haar of ze voor mij wou kijken, begon ze te schelden, daar gaan we expres niet overheen, wat denk je wel niet, blablabla.
    Nou dan doe je het lekker niet..
    Irriteer me steeds meer aan haar, dus de bom zal de volgende keer wel barsten.
    Ook had ze commetaar omdat wij dus 1 van de katten afgestaan hebben.
    Zijn we ineens dierenhaters die niets om hun dieren geven.
    Nouja, prima als zij dat vindt..
    Heb nog 'genoeg' (lees: 3 katten, 1 hond, 3 paarden/pony).
    En tjah, zie katje zowat elke dag, dus tjah..
    Mis hem wel, maar hij heeft het goed daar..

Oef.. als ik aan haar gezeik denk ben ik gewoon weer boos.

Hier vandaag nog niet gespuugd.
    Joepie!!!

Vanmiddag verjaardag van zwager..
    En dan helemaal niets..

Jullie nog plannen?

Deel Deze Pagina