@rizzie welkom meid, heftig je verhaaltje.. Maar fijn dat nu alles goed zit. @mams... wat is dat nou? geen wc pot knuffelen meer.. Ahh die arme wc pot haha.. Heel goed dat je er vanaf bent. Met luchtjes merk ik ook dat ik misselijk word, mja heb tot nu toe pas 2x echt moeten overgeven..
Jeetje melanie wat een verhaal. Dat je je zo onzeker kan gaan voelen door een of andere idioot. Gelukkig weet je zeker dat dit gewoon jou bouw is en dat je hier verder niks aan kunt doen. Rizzie; Welkom en gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie al weten dat het een meisje wordt. Helemaal na 2 jongens lijkt me dat geweldig! Ik kan ook niet wachten, 4 april weten we het. Gelukkig weten jullie nu dat alles goed is, ik hoop dat het genieten nu voor jullie kan beginnen.
@Melanie, tja ik ben simpelweg uit de selectie gezet. Presteerde niet voldoende Tygho is met de buurjongen achterthuis aan het spelen..Heerlijk weertje nog buiten. De buurvrouw was een beetje heel moe..Dus heb gezegd: Doe em maar hier, kunnen de jongens samen spelen en jij ff uurtje op de bank. (en niet geheel onbelangrijk, ik kan mijn zoonlief dan vanavond lekker afgemat zn bed in mikken hahahaha)
Hoeft niet is ook afhankelijk hoe bewust jij van je lichaam bent enz, ik voelde mijn oudste ook met 13 wkn... Zo ga zo even bijlezen.....de reacties omtrent Mijn werk deden me erg goed.....thanks. ReAgeer zo even.
@rizzie welkom Ik weet dat het mijn darmen niet zijn, heb chronische darmontsteking en ken inmiddels mijn darmen wel wat betreft krampen/ploppen etc.. Weet dus niet wat het anders zou moeten zijn.
Daarom vroeg ik het ook heel voorzichtig... Ik vind het echt slecht dat er dan niet naar je geschiedenis wordt gekeken en dat men dan gewoon maar ervanuit gaat, dat je er wat aan kunt doen. Helemaal als je al van alles hebt geprobeert, maar gewoon niet aan kunt komen. Ja ik bedoelde ook te zeggen dat het niet goed is, maar het ook maar mensen zijn en emoties hebben die meespelen. Maar ik wist dus ook niet dat het al 10x was. Heb je al eens een klacht ingediend? Loop je nog bij dit ziekenhuis? Is een ander ziekenhuis een optie? Nou ja, misschien niet nodig als je nieuwe FA wel goed bevalt. Rizzie: Welkom en gefeliciteerd! Hier ook drie miskramen, maar de eerste was van vóór mijn zoontje. De andere twee van vorig jaar. Over luchtjes: Gisteren liep ik met collega's de wok & go binnen. We waren de eerste klanten, dus nog geen bakluchtjes, maar wel een hele vieze lucht. Lag niet helemaal aan mijn, want mijn collega trok ook haar neus op, maar ik kon er echt niet tegen en moest buiten gaan staan voor frisse lucht! Toen voorzichtig weer naar binnen gegaan, deur open laten staan en in de frisse luchtstroom van buiten blijven staan. Toen ging het wel. Het eten was trouwens errug lekker! Op kantoor ook... Bureau tegenover me kreeg bezoek van een shag-rokende collega, dus naast hem aan het bureau ging zitten. Ging bijna over mijn nek van de vieze shag-lucht! Verder merk ik wel dat ik dingen makkelijker ruikt, maar niet dat ik er misselijk van word (behalve de twee bovengenoemde dingen).
Dat heb je slim bekeken mams Helaas vanochtend weer moeten spugen, heerlijk als je nog niks gegeten hebt, bleh! Vandaag moet ik me toch echt eventjes bij elkaar rapen om een beetje te gaan poetsen. Dadelijk gaan we eerst eventjes lekker naar het bos, daar is ook een kinderboerderij bij. Fijne zondag allemaal.
lekker oven naar het bos. Ik kan morgen de dokter weer eens bellen, denk dat ik weer een schimmelinfectie heb. Voor de zwangerschap niet gehad en nu al voor de tweede keer
Hier ook erg gevoelig voor schimmels, ook buiten de zwangerschap al. Maar nu lijkt het steeds niet door te zetten. Af en toe echte witte vloed, en een beetje jeuk en dan de volgende dag nergens meer last van.
Goeiemorgen! Ik ga vandaag proberen hier de vicieuze cirkel te doorbreken. O.a. doordat ik slecht slaap, voel ik me niet lekker (moe, futloos, geen energie). Daardoor is ongeveer het enige wat ik thuis doe, is op de bank hangen, tv kijken, boekje lezen, even in bed liggen, in bad liggen weken, etc. Hierdoor krijg ik te weinig beweging en lig ik te vaak in een non-actieve houding en daardoor krijg ik weer last van mijn rug, schouders en nek. En dat draagt dan weer bij aan het niet goed kunnen slapen, omdat ik geen fijne, ontspannen houding kan vinden... Dus straks lekker even op de fiets met de kleine. Zal allicht schelen.
@LadyXochi ik loop nu gelukkig in een ander ziekenhuis. Alleen de FA die ik nu heb, zit dus wel in het team bij het oude ziekenhuis. Daarom vind ik het ook zo apart dat hij daar over zegt dat hij het ook onzin vind. Nja hij heeft gelijk gekregen want na 4 rondes was het dus raak heerlijk gevoel haha. liefs
@dithje: is L al wat beter? @melanie: hoop dat je snel weer wat bijkomt, maar je zal nu wel wat gewicht verloren hebben door je griep hoor, wel heel naar dat ze je zo schrik hebben aangejaagd hoor @springboon: wat naar dat je je zo slecht voelt, hopelijk gaat het snel beter hoor @rizzie: welkom en blijkbaar heb je ook al wat watertjes moeten doorzwemmen, goed dat alles er nu goed uitziet hoor @ladyxochi: hier ruik ik ook veel beter dan voorheen, kom toch regelmatig luchtjes tegen die me helemaal niet liggen hoor infecties: hier niet echt gevoelig, ook meer afscheiding en soms jeuk maar nog niet dat ik denk dat er iets aan de hand is Hier gelukkig dit weekend de misselijkheid weer wat beter, wel begin ik aardig wat stress te krijgen voor m'n echo van woensdag. Gisteren lekker even met het hele gezin gaan shoppen: schoenen voor m'n vriend, handtas en portefeuille voor mij en ook een zwangerschapsjeans en topje van h&m erbij. Heeft maar een paar uurtjes geduurd maar wat was ik moe toen we thuis kwamen Straks met m'n dochtertje naar een theater van hopla bij ons in het cultureel centrum, hopelijk vind ze het leuk
Shoppen klinkt inderdaad goed! Behang afhalen minder. Ben ik blij dat we dat achter de rug hebben. Wat een vreselijk werkje, succes ermee kersje! Eigenlijk zouden we vanochtend naar het bos/kinderboerderij gaan maar ik heb toch eerst maar gepoetst. We stapten in de auto en toen begon het te regenen. Ik zeg tegen mijn zoontje; gaan we dan maar naar oma? (waar hij normaal helemaal vrolijk van wordt) Heel duidelijk; NEE KWEK! Oke we zijn niet van suiker dus toch maar eventjes gegaan. Hij heeft lekker de eendjes gevoerd en wat rond gerend. Voor ons stond er de ijskar dus dat maakte alles weer goed.
vandaag naar de babydump geweest en een cadeau pakket op gehaald ook een doppler gekocht en gelukkig het hartje kunnen vinden. eigelijk wilde ik dit niet was veelste bang dat ik voledig in de paniek zou raken als ik hem niet zou kunnen vinden , maar gelukkig heeft vriend lief het hartje heel russtig gevonden en ben ik weer gerust gesteld dat alles goed is met onze uk !
Zo behang is eraf, nu nog bedenken wat ik erop wil Fijn dat je het hartje hebt kunnen vinden. Ik ga vrijdag met m'n moeder naar babypark en de babydump, zal daar ook het pakket ophalen, is die leuk? We gaan kijken voor meubeltjes en wagen enzo zodat vriendlief alleen nog maar mee hoeft om ja te zeggen (en te betalen)
wil je weten wat er in zit? ( voor dat ik het leuk hier op het forum gooi ?) ik vond een aantal dingen wel handig