is mijn 7e zwangerschap dus ben onderhand wel ervaren ja ik ben sinds vandaag al ontzettend moe, maar ligt denk ik ook aan de drukke dagen de laatste week....
zo ik kom ff van een koude kermis thuis.... dacht ff lekker te gaan spinnen... auw wat deden mijn (.)(.) pijn zeg van dat heen en weer gaan. Dus spinning gaat voorlopig de ijskast in. Ga wel weer lekker zwemmen vanaf 12 weken @juli10: ik ben ook een hobbytaarten bakster. Heb er wel over na gedacht om het met taart te vertellen. Maar mijn fam is niet zo gek op marsepeinentaarten. Maar dit gedichtje vind ik heel leuk. En dan laat ik Gwenn moei de kaart inkleuren.
Hoi dames, k ben nieuw, zal me even voorstellen! Ik ben een jonge moeder van 21 jaar, we hebben al een dochtertje van 2 jaar en we zijn nu in verwachting van een tweede! Vorige week had ik een duidelijk positieve test in mijn handen! We zijn heel erg blij, want ons dochtertje krijgt een brusje! 4 September ben ik uitgerekend!
Heb vandaag contact gehad met de verloskundige, 25 jan mag ik komen voor intake deze kan dus op de afsprakenlijst. Voor een echo moet ik nog bellen. Wij hebben al een aantal jaar een meisjesnaam die we ook nog beide leuk vinden, ook hadden we een jongensnaam maar dat vind ik niet meer leuk, vriend nog wel. Jongensnaam gaat nog wat worden, 2e en 3e naam hebben we wel al (vernoemingen) ach we hebben nog even de tijd om er over na te denken.
Hallo dames, pff het is wel wat om steeds alles door te lezen. Ik heb net het t-shirtje binnen gekregen. En dan nu nog plannen wanneer we naar opa en oma gaan Leuk dat je iedereen persoonlijk terug schrijft Leatitia, ik moet daar nog wat handigheid in krijgen haha en soms heb ik het geduld ook niet om alles te lezen. enjoy, hahaha zou toch wel de grap van de eeuw zijn. Misschien kunnen we de kansen wat verkleinen? Ik werk op de IC en jij? Zo zie je maar hoe klein de wereld kan zijn. En even over foliumzuur. Ze zeggen toch dat het zowiezo goed is om de gehele zwangerschap vitamines te blijven slikken. Ik slik nu multivitaminen voor de zwangere vrouw waar ook foliumzuur in zit. Toch raar, ik ben zwanger, maar lichamelijk merk ik nog niet erg veel. Kan gewoon niet wachten op die buik. Ik vond dat toen zo gezellig? Ben alleen benieuws hoe het nu is met een kleine dreumes erbij
Trouwens Leatitia: Wow!! wat een leuke site!! Goed gedaan! Even een kleine wijziging voor de volgende keer als je de site gaat bijwerken. Het wordt mijn tweede kindje
Ik was al op zoek naar een site voor een leuk shirtje om het de ouders te vertellen. Leuke site!!! Goeie tip!!!
Hey meiden, Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren! Whaa, het is hier zowat niet bij te houden! Denk dat we wel een jongens en meisjesnaam weten, maar dit zal misschien ook nog wel weer veranderen de komende maanden! Ik zal morgen de bevallingslijst weer even bijwerken.
Wat een leuke site. Ik heb hem ook net gevonden en gelijk in mijn favorieten gezet. Heb vandaag nog een cleur blue test gedaan en weer positief Er stond 2-3 weken zwanger. Ben ook met vitamientjes begonnen. We hebben trouwens vandaag aan schoonouders en schoonzus verteld. En net aan zusje. Vooral schoonzus en zusje zijn erg enthousiast.
Hartogje: welkom en gefeliciteerd!!! Wat leuk, zo jong moeder.. Ik was 21 toen ik zwanger was van de 1e (maar had de 2e dan ook gelijk erachteraan... ze schelen zich 14 mnd) Krijg je niet van die rare vragen als je met je dochtertje ergens naartoe gaat ofzo? Ik had dat wel altijd, en nu nog steeds omdat ik nu met 3 rondloop Maar ik vind het geweldig! Jalou: dat persoonlijk schrijven is een gewoonte geworden. Toen ik zwanger was van de jongste had ik bi en mocht en kon ik uiteindelijk helemaal niks meer. Dus lag ik zo'n beetje de hele dag onder op bed (we hadden speciaal een bed onder neergezet) met de laptop en dan krijg je wel handigheid in het schrijven naar iedereen Ik heb ook van die mama-vitaminen (die van davitamon). Had bij de eerdere zwangerschappen gewone foliumzuur-tabletten maar die vond ik verschrikkelijk om te nemen (ik ben geen pillenslikker, heb al moeite om een paracetamol door m'n keel te krijgen) maar deze glijden heel makkelijk en heb ik ook helemaal geen last van (gelukkig) Wat een leuk shirtje trouwens! En een goede website.. ik kende hem nog niet maar hij is nu al goedkoper dan alle andere sites die ik heb gezien... Gul83: wat leuk dat iedereen enthousiast reageert.. maar hier reageren mijn zusjes ook enthousiaster dan mijn ouders.. niet dat mijn ouders minder blij zijn ofzo, maar mijn zusjes zijn wat extraverter Ik ga de site bijwerken. Over 10 minuutjes moeten alle aanpassingen zichtbaar zijn! Tot later! (vanavond waarschijnlijk pas want manlief moet vandaag weg voor het werk) p.s. Ik ga vandaag lekker helemaal nergens naartoe (en waarschijnlijk ook lekker een dagje niks doen ).. heb vanochtend de krant rondgebracht maar het was nog steeds zo ontzettend aan het waaien... echt geen weer om met kids naar buiten te gaan!
ik heb de website weer bijgewerkt. Btw, als jullie foto's hebben om op de site te zetten (positieve testen, echo's, buikjes, etc) dan moet je ze me even sturen. Op de website bij het kopje "foto's" staat het emailadres.
Ha meiden even snel een berichtje, ik moet hard werken vandaag en heb weinig tijd, maar wat is zo'n forum toch verslavend!! Erg leuke site he en een goede prijs. Ik ben ook benieuwd of ze het meteen door hebben haha. Ik had ook een clearblue test gedaan en daar stond 2-3 weken terwijl ik volgens mjn berekeningen op dat moment toch 4 weken zwanger zou moeten zijn. Raar. En en en 5 WEKEN!!!! Woehoe, nog 35 te gaan
Me2!!!! En die clearblue rekent met gemiddeldes he.. als je minimaal zoveel hcg in je lichaam hebt ben je gemiddeld zoveel weken zwanger.. maar dat kan bij iedere vrouw verschillen, dus niks om je druk om te maken
Goedemorgen dames, Ik lees wel steeds mee maar ik heb zelf weinig te melden tot nu toe. Gisteren was mijn jongste ziek, bijna 16 mnd, hoge koorts en veel huilen. Zo sneu! En je kan zo weinig doen hè, maar gelukkig vanochtend geen koorts meer en hij zit nu lekker te spelen. Dus hopen dat het nu zo blijft. over clear bleu, Onderaan de pagina staat een schema´tje. Als er staat zwanger 2-3. Bedoelen ze het aantal weken vanaf de bevruchting. Vanaf je 1e cyclusdag gerekend ben je dan 4-5 weken zwanger. Dus dan klopt het wel. Maar het is slechts een berekening op de hoogte van je hcg. Waar nog veel variatie in kan zitten per persoon.
Ha Rosa, Ik had dus beter moeten lezen. Bedankt voor je uitleg En zielig is dat een ziek kindje. Mijn zoon had 1 maand geleden de 6e ziekte met hoge koorts. Toen was het net een dood vogeltje. Gelukkig knapte hij snel op. Hoop dat jou kindje ook weer snel beter is.
Hallo allemaal zijn jullie ook zo moe? Zit op m'n werk maar stort een beetje in. Het liefst leg ik mijn hoofd op het toetsenbord..
Ja, ik ken het gevoel wel... moet zometeen met de kids naar onder voort ontbijt (manlief werkt vandaag op locatie) maar heb nog helemaal geen puf om op te staan....