september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Welkom Whoppie,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik werk 32 uur, maar zit achter de computer waar ik af en toe erop kan. Moet alleen wel uitkijken dat het niet teveel wordt, anders wordt de baas achterdochtig haha

2. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Hartogje, MissCK en Whoppie, welkom!

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @Kwebbel en Jalou: thnx
    en Jalou dat heb ik ook ja. Dus ik probeer niet te vaak op zp te komen.

Ik zag trouwens dat mijn echodatum er niet tussen stond. Kan ik die er zelf bij zetten?

4. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hem gewijzigd in de lijst Whoppie!

Hier net even naar de Babymax geweest.
    Daar komt het lievelingsknuffeltje van mn zoon vandaan.
    Heb er even 2 bijgehaald, helemaal blij mee!

Voor de meiden die kids dicht op elkaar hebben, wat voor kinderwagen gebruiken jullie?
    Was even aan het rondkijken.

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Bedankt Kwebbel

6. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Jalou: ha, die naam staat ook bij ons op het lijstje.. :p moet alleen nog even de heiligen bij de namen zoeken en aan de hand daarvan kijken we welke naam het gaat worden... we hebben de naam dan wel anders gespeld dan jij nu hebt...

Whoppie: ja, zp kan errug verslavend werken.. (ik heb zelf periodes dat ik gewoon helemaal niet meer op zp kom omdat er anders echt niks meer gedaan wordt... haha). Fijn dat je nog niet zo heel veel kwaaltjes hebt... pijnlijke (.)(.) zijn heel normaal, denk dat de meesten dat nu wel al hebben..

Kwebbel: ik had voor de kids eerst een tandemwagen maar die vond ik erg zwaar (aangezien het oudste (en dus ook zwaarste kind) meestal voorop zit ligt het zwaartepunt erg ver naar voren waardoor het zwaar duwen wordt.) Nu hebben we een Mountain Terrain (deze maar dan oudere variant: http://mountainbuggy.com/en/buggies/double/duo) en die vind ik erg fijn. Het enige jammere vind ik dat die van ons geen verstelbare duwstang heeft (die had dat model niet)... omdat Collin straks toch al wat ouder is ben ik aan het kijken voor een gewone nieuwe kinderwagen want van de duowagen is een band (incl wiel) geklapt en ik weet niet of we daar nog een nieuwe voor kunnen krijgen (aangezien het een oud model is) Daarnaast vind ik het ook leuk om gewoon te shoppen voor een nieuwe kinderwagen ;)

7. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Laetitia, die Mountain lijkt me wel onhandig in winkels. Ziet er wel gezellig uit! Ik gebruik de wagen voornamelijk als ik even t centrum in ga. Nu met de Mutsy is het in sommige winkels al lastig om tussen de schappen door te passen.

8. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wat een geklep hierzo!

Nieuwe meiden welkom en gefelciteerd!

Kinderwagen.. die van onze zoon ziet er nog prima uit en die doen we door naar de baby!

Hier foliumzuur gehaald. Begin vanavond gelijk!

Weinig nieuws verder.. lekker augurk op in wijncervelaat gerold Hmm! En nu ga ik aan de maltesers.., :p

tot later!

9. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Littledreamer, die van ons ziet er ook nog prima uit.
    Maar ons zoontje is nog geen 2 als de 2e geboren wordt en verwacht niet dat hij dan al hele einden zelf kan lopen.

Hier trouwens helemaal trots.
    Gisteren ging ons zoontje voor het eerst helemaal los staan!!

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Die van ons is dan 2,5 loopt als een kievit en doen zo`n plankje achterop waar die op kan staan!

11. Laetitia

Kwebbel: de mountain terrain is niet breder dan een rolstoel. Dus als je met een rolstoel door een gangpad moet kunnen, kan dat ook met de kinderwagen...

Onze "gewone" kinderwagen hadden we al een tijdje weggedaan... na 5 kids raakte hij wel een beetje op.. haha

Wat leuk dat je zoontje gister ging staan!!!!

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    littledream jij weet dat cervelaat onder rauwe vleeswaren valt is laatst een heel topic over geopend hier?!
    net zoals salami.

13. Laetitia

zo'n plankje heb ik ook gehad, maar probeer hem wel eerst even uit voordat je hem aanschaft...wij hadden hem gekocht (2ehands) maar manlief en ik liepen iedere keer tegen dat plankje aan als we met de kids weggingen dus wij hebben hem nooit fatsoenlijk kunnen gebruiken... hebben hem uiteindelijk maar doorverkocht...

14. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @laetitia Sterkte met de ziekenboeg

@nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Dat wist ik niet anders had ik niet 6 plakjes op! :$

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
  18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Naja dan heb ik er nu nog van genoten! Vorige zwangerschap ook veel gegeten! dus maak me maar niet druk dat ik het gegeten heb! ;)

19. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Wij hadden de vorige keer al een meisjesnaam bedacht en we waren aan het twijfelen over een jongensnaam. Als we een zoon krijgen krijgt hij nu het andere naam omdat we die ook erg mooi vonden.

Ik heb het trouwens gisteren ook aan mijn moeder verteld. Ze wonen 2,5 uur rijden van ons vandaan dus moest wel via de telefoon. Ze was echt super verrast en blij.

Schoonpa had wel een wat rare opmerking. 'hadden jullie haast' Maar ach bij de vorige was er helemaal geen opmerking. Nu is hij ook dol op zijn kleinkind.

@ Leatitia: Wat sneu de zieke kindjes bij elkaar. Veel beterschap.

@ hanna mom: Fijn dat je wat eerder kan voor de echo. Zelf vind ik wat later iets fijner omdat je dan echt al een baby ziet. Maar ik kan me voorstellen dat je gerustgesteld wil worden.

@ Annie: jammer dat je zo moe bent maar 1 /3 van de eerste kwartaal is eigenlijk al voorbij he :)

@ hartje bij echo: Ik had van mijn vk ook begrepen dat het ook verschil zit tussen verschillende echo apparaten. De een is gevoeliger dan het ander. Ik moest ook voor de 20 weken echo naar de ziekenhuis hier omdat daar een gevoeliger apparaat is.

@ Jalou: Is de t shirt die je hebt besteld nog van goede kwaliteit? En had je het snel binnen? Het is wel bijna de helft van de prijs van de t-shirts van simply collors.

Iedereen voorspelt bij mij dat ik nog een zoon krijg. Ben benieuwd. Dat zeiden ze trouwens al toen wij ons eerste kind kregen. Naast zijn oog is een duidelijke ader te zien en hij had echt een jongens koppie. Volgens mijn ouders en schoonouders is dat een teken dat de volgende ook een jongetje wordt.

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    neej zou me er ook niet druk om maken , alleen gewoon uitkijken bij de volgende keer ;)

mijn moeder zegt ook nu mag je tegenwoordig niks meer eten zelf kaneel is niet goed en nu zijn ze in amerika aan het kijken naar pinda omdat kindjes hierdoor alergie zouden kunnen hebben bij de geboorte.....

Deel Deze Pagina