wat leuk alle nieuwe zwangere dames welkom. en alle dames die de beeb al zo duidelijk voelen dat is ook wel super zeg. hier vandaag om 4 uur naar de verlos.. of zoals hier in turkije gewoon naar het ziekenhuis voor weer een mooie echo. we hopen dan dus ook het geslacht te weten. we zijn zo benieuwd. hier vanacht veel last van pijn in mijn buik. me heup doet ook zeer kan niet meer normaal lopen. zou dat dan nu al bekken instabiliteit zijn ik hoop het niet. want dan hebben we nog een lange weg af te leggen. @missymaaike wat een leuke fotos en geniet van je vakantie. @ alle andere dames. heb heel het weekend niet kunnen lezen. dus heb nog niet alles bij gelezen. hoop in ieder geval dat het bij iedereen nog goed gaat.
Ja dat denk ik dan ook maar.. Tegenwoordig als mensen vragen 'Zo, hoeveel willen jullie er wel niet!?' dan zeg ik altijd heel serieus : Elf
nou ik ben heel eerlijk.. als het kan en mogelijk is. je weet nooit wat je gegeven wortd zuden wij ook wel 10 kinderen willen hoor
geslacht: ja, ik ken dat gevoel. Alles is welkom. Thessa wil graag een zusje (wat ik heel goed begrijp ) en Joshua wil graag een broertje en een zusje.. haha... we zien wel wat het wordt. Maar we krijgen idd wel opmerkingen dat we zeker graag nog een meisje erbij willen krijgen enzo... En als we nog een jongen erbij krijgen zijn we ook dolgelukkig! Ik denk dat Thessa het uiteindelijk fijner vind als ze enig meisje is... ze voelt zich nu toch al zo speciaal dat ze als enige is die leuke jurkjes draagt enzo... En idd wat jij zegt goofychick. Je hebt broertjes en zusjes die heel goed met elkaar kunnen opschieten en je hebt er die totaal niet naar elkaar omzien. Dat heeft denk ik ook niks met het geslacht te maken.... Hier spelen ze ook heel graag met elkaar (maar ook heel graag alleen... ligt eraan wat ze willen doen.. haha) Op 20 april zullen we het waarschijnlijk weten en dan kunnen de kleren al voor een gedeelte weg. fabsie en titara: welkom! Dithje: hier heeft Collin de eerste 3 dagen in zijn nieuwe bed eerst vanalles uitgeprobeerd. Omdat hij nu zelf in en uit zijn bedje kon komen ging hij ook spelen als hij eigenlijk moest slapen. Maar hij was gelukkig niet in paniek ofzo. (we hebben wel altijd een nachtlampje aan staan op de kamer) En als hij moe was (is) dan kruipt hij zelf zijn bed in dus eigenlijk nooit problemen gehad. (ook niet met joshua en thessa trouwens) missymaaike: geniet van je vakantie!!!! mirjam: krijg jij ook al van die opmerkingen... ik hier ook al... "liever jij dan ik" of "hebben jullie wel verwarming" (we hebben allemaal zomerkindjes) en dat soort dingen... ach ja... gewoon langs je heen laten gaan bale van je man. Maar dan kan je wel alvast oefenen Hier maakte ik (bij de zwangerschap van Collin) altijd de opmerking.. we zien wel.. het duurt (als het goed is) nog lang voordat ik in de overgang zit Ben trouwens aan het kijken naar zwangerschapsshirts op cafepress.. daar heb je hendig leuke shirts.. bijv. deze: Large Families, lots of kids, quiverfull : Evil Genius Woman (large families ) elly: veel succes in het ziekenhuis! Het kan idd al bekkeninstabiliteit zijn. Ik weet niet hoe het bij jullie in turkije geregeld is maar met therapie en oefeningen kun je er voor zorgen dat de klachten maar minimaal verergeren... Ik wilde ook altijd graag een heel groot gezin, maar het moet natuurlijk ook wel mogelijk zijn.. en als ik zie hoeveel last ik nu alweer van BI heb denk ik dat het goed is dat dit de laatste wordt. Maja, zeker weten doe je het toch nooit... Vroeger wilde ik altijd graag 6 of 7 kinderen
Oh wat een GE-WEL-DI-GE t-shirts! Ik zou een heel aantal zo willen bestellen! Helemaal super! @geslacht.. weetje het is nooit goed. Als je twee kids hebt (jongen+meisje) verwacht men dat je dan nu dus klaar bent; heb je er twee van hetzelfde geslacht dan snappen ze niet dat je niet voor een derde wil en als je dan voor een derde gaat zou het alleen zijn zodat je van alles wat krijgt. Whatever. Ik doe gewoon waar ik me fijn bij voel en als dan blijkt dat ik straks zes stoere jochies heb rondlopen is dat toch mijn zaak? Ik zeg vaak tegen mensen dat we gaan voor een heel elftal, inclusief reserves. En je zal het niet geloven maar omdat mijn man Afrikaans is geloven mensen het ook nog. Overigens was in Uganda de grote vraag niet of het een jongen of meisje wordt maar dan zeiden ze "En??? Wordt het een tweeling???" Want een tweeling is het beste wat je als vrouw voor je man kan doen! Helaas, deze keer 'maar' eentje. (phew!)
ja, ik ben ook blij dat ze bij de echo maar 1 kindje zagen.. haha... alhoewel 2 kids uiteraard ook welkom zijn.. (maar met al 3 kids in huis ben ik blij dat ik ze 1 voor 1 krijg )
Lol springboon, bij mij gaat die bh meestal ook direct uit, dan lijkt het precies of m'n boobs er willen uitspringen. Na m'n dochter en BV was m'n B-cupje afgeslankt tot een A-cupje, maar nu zitten al m'n vorige bh's weer goed vol wat een leuke foto's missymaaike, super dat jullie gastkindje er ook bij kon zijn, een hele toffe verrassing. Zo'n zalig weer gehad en mooie jurk geniet van jullie vakantie! Wauw mamavangwenn, heel mooi gedaan hoor die muurschildering, ze zal wel blij zijn zeker? Onze dochter is er precies van overtuigd dat het een broertje wordt goofy, tegen iedereen die het vraagt zegt ze "een broertje" lol, ben benieuwd wij willen geslacht ook weten zodat we idd misschien kleertjes kunnen wegdoen mams ik doe hier ook meestal nog m'n gewone kleding aan, zodat je goed kan zien dat het wel degelijk een zwangerschapsbuikje is . Alhoewel het niet kan missen want alles zit gewoon vooraan welkom fabsie, ik ben ook voor 24/9 uitgerekend, heb een dochter uit juni 2009 jij ook welkom hoor titara ja mirjam het is al niet leuk als iemand anders het zegt, maar m'n vriend zegt dit soms ook en daar wordt ik serieus kwaad van, hij had niet zo'n erge kinderwens meer dus ja, voor hem komt het allemaal niet zo gemakkelijk, maar we doen ons best wij moeten nog overschakelen naar het grote bed dithje, gaan dit volgende week doen en hoop dat dit goed gaat, praten er nu ook al regelmatig met haar over, voor mij zal het ook gemakkelijker worden met m'n buik Merk dat ik terug wat meer energie begin te krijgen, maar die omschakeling van winter naar zomeruur doet er natuurlijk niet veel goed aan hé. Vandaag weer wat mottig, maar gedurende het hele weekend niet, goed hé! Gisteren lekker naar een beurs geweest over huis & tuin en in de namiddag naar een plantenmarkt, lekker genoten.
Hier ook weer meer energie gelukkig!!! Werd ook wel weer een keer tijd. Elke avond om 8 uur zitten te gapen is ook niet wat he
Ik ben bezig met me laatste weekje MvM.. Blijft toch bijzonder dat je door een beetje plas kunt helpen.. Wij zien wel op hoeveel kindjes we straks in totaal uitkomen, eerst deze eerste maar eens krijgen lang op gewacht en dat ga ik echt geen 2e keer meer doen.. Liefs
Jeetje laatste weekje alweer. Hier nog 3x ophalen geloof ik. Maar heb afgelopen week niet mogen plassen ivm de antibiotica.
Lig overigens nu in de tuin te genieten van het gekriebel aan de binnenkant van mijn buik. Vandaag voor het eerst dat ik het zo duidelijk en lang achter elkaar voel. Wel snel, maargoed. Tygho voelde ik met 18 weken, Mylan met 15 en morgen ben ik er 14 dus dat kan best
nou dames daar ben ık dan. net terug van het ziekenhuis en wij hebben het geweldige nieuws gekregen dat we weer een jonge krijgen wat zijn we gelukkig
proficiat elly!!! melanie: ik kan me voorstellen dat je op dit moment nog wel kijkt hoe het allemaal gaat lopen met kindjes... MvM: hier vorige week maandag de laatste ophaling gehad. wat gaan jullie vanavond met eten doen? Hier namelijk nog helemaal geen idee....
Elly wat leuk gefeliciteerd !! laetitia: Deze vind ik leuk : No we plan to keep on going till we get an ugly one
Wat een opmerkingen krijgen sommigen zeg wat betreft het aantal en jongen/meisje. Hier gelukkig nog niks van dat alles. Alleen nu ik zwanger ben, wordt een collega van me bestookt met vragen of ze niet ook eens aan een tweede zou beginnen. En dat terwijl ze het graag bij één willen houden. Moet ze het keer op keer uitleggen. Vind ik erg sneu en de reacties die ze dan krijgt zijn best onfatsoenlijk! Mvm: ik vind het een goed doel, doe ook nu weer mee, maar zal wel blij zijn als dat piesen in een kannetje weer klaar is hoor. Nog 2 weekjes geloof ik. Mijn dochter denkt overigens dat ze een broertje krijgt. Zelf kreeg ik tijdens de termijnecho ook ineens de ingeving dat we een zoontje krijgen, maar ja, de kans is 50-50 he... Ik weet nog niet of we het geslacht willen weten. Bij mijn dochter heb ik een auto-ongeluk gehad in Andorra en belandde daar in het ziekenhuis. Daar kreeg ik een extra echo en toen vermeldde de gyn daar even tussen neus en lippen door dat we een meisje kregen. We wilden het toen eigenlijk niet weten. Maar achteraf was het ook wel weer makkelijk. Ach, heb nog even de tijd om daar over na te denken.
Elly; Gefeliciteerd, wat leuk een kleine boy! Nu zijn er al 3 jongens en pas 1 meisje op komst. Ik ben benieuwd of de jongens in de meerderheid zullen blijven. Ik wil het ook weten Hier zeggen de meeste ook; nu hopen jullie natuurlijk een meisje he??? Maar eerlijk gezegd hoop ik hier ook wel een beetje op. Een jongen zou ik net zo geweldig vinden maar het lijkt me ook zo leuk om lekker roze te kunnen shoppen en te kijken hoe een meisjes variant van ons er uit zal zien haha. Nog 1 week en 2 dagen en dan weten we het.