september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ elly: gefeliciteerd!!!

@ juli: over alle september topics samen zijn er geloof ik al 8 jongens en 1 meisje op komst :)

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Inderdaad veel jongens, de mensen om mij heen die zwanger zijn hoor ik ook alleen maar over jongetjes. bij mijn nub waren ze duidelijk over het geslacht meisje, we zullen zien heb 18 april de 20wkn echo. morgen weer naar de VK.

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Elly een jongetje!

Stiekem hoop ik met je mee hoor Juli ;)
    Ik zou het ook heel leuk vinden om roze te mogen shoppen.
    Nog 3 nachtjes slapen!

Energie; is in volle glorie terug oftewel ik bruis van de energie :D
    Ben ik zo blij om. Bij L ben ik de hele zwangerschap extreem vermoeid geweest dus dit is echt een verademing.

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    SarahH; Oh wauw dan zijn de jongens echt in de meerderheid.

Dithje; Dan gaan wij de meisjes gewoon weer in de meerderheid brengen haha. Nog maar 3 nachtjes, spannend!
    Hier ook langzaam weer wat meer energie aan het krijgen, nog niet wat het zijn moet maar hier ben ik al blij mee.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw en jullie hadden ook al een jochie he??? Wat is zijn leeftijd?? Ik heb twee jochies en het is zoooooo leuk!!!!!

Veel jongentjes, nou denk dat ik de lijst aanvul......hoewel er wel dingen heel anders zijn dan bij de jongens. Zaterdag over 2 weken zullen we het weten, kan niet wachten....niet omdat ik ergens op hoop maar puuuuuur uit nieuwsgierigheid.......(beetje gevoel van cadeautjes opsporen die in de kast lagen met sinterklaas hahahahaha)

Kom morgen even bijlezen.....

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed plan! :p

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @elly gefeliciteerd meid! Leuk nog een jongen! Papa helemaal trots zeker?

Girls ik ben gebroken.. Ik ga lekker even slapen.. Tot morgen
    Liefs xxx

8. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    joh ik geloof dat ik gister/vandaag voor het eerst de baby voel! het is heel licht maar ik denk echt dat het de baby is t is een heel ander vreemd gevoel...duur helaas maar erg kort dus voordat ik het me echt kan realizeren is het weer voorbij.

9. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    @Nena, bijzonder gevoel is het hè?! Ik werd er gewoon helemaal blij van!

Hebben jullie trouwens ook zo'n last van haargroei? M'n buik is echt helemaal harig geworden, en m'n benen moet ik nu om de twee dagen scheren wil het er nog een beetje redelijk uitzien... Voel me echt net harige harry!

10. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Zo ben weer een aantal dagen afwezig geweest geweest omdat ik in de nacht zat en dus overdag slaap en daarna heerlijk van het zonnetje heb genoten. Gisteren de nacht uitgekomen, maar had een "brakdag" en nergens zin in :)

Vandaag hoop ik te weten te komen of we een jongen of een meid verwachten, moet alleen nog wel even geduld hebben want heb om 19.00uur de afspraak.

11. Enjoylife

@ emjay: nee geen last van extra haargroei, wel dat mijn nagels onwijs hard groeien :p

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Enjoy spannend meis!!! Hier zaterdag over twee weken......

Deze twee dagen stekker even uit mijn werk getrokken, zondag steken in mijn buik en migraine achtig gevoel, dus dacht even goed uitrusten....komt mijn jongste gisteren ziek van het KDV in de middag......de hele nacht lopen kermen van de pijn, vreselijk doorgelekt, in bad gedaan omdat zijn billen open liggen en dus aankomen geen optie is, was aangezet....ors gemaakt, en de rest van de nacht gewaakt......39,4.....ligt nu op de bank te slapen...is helemaal niks voor hem.....weg dagje uitrusten......
    Dus het volgende virus gaat ook ons huis niet voorbij.....

13. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Nena; Ohh leuk zeg, ik heb hem/haar vanochtend volgens mij ook voor het eerst gevoeld. Ik weet het nog niet zeker maar, jaaa nu weer:D Nu weet ik het zeker kan niet anders hihi Zo leuk.

Emjay; Ja vreselijk, hier op mijn buik. Dat had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Toen dacht ik;huh dat heb ik toch nooit gehad??? haha. Maar gelukkig was het na de bevalling ook weer zo verdwenen. Vind het wel beschamend met zwemmen dadelijk in de zomer. Maar goed, als dat alles is he:)

Enjoy; pff lijkt me ook vermoeiend zeg. Ohh wat leuk en spannend dat jullie vanavond de echo hebben. Ik ben benieuwd, alvast veel plezier!

14. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Goofy; ohh germ. Arme kerel en arme mama. Verwen hem maar extra goed vandaag, beterschap!

15. Enjoylife

Goofy: beterschap voor de kleine man!

Vind het zelf ook wel spannend hoor, zeker omdat ik eerst heel de tijd dacht een meisje en sinds 3 weken een jongen.
    Maakt natuurlijk niets uit maar hebben over namen zitten denken en voor een meisje weten we het wel en voor een jongen niet!

16. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ emjay: geen extra haargroei gelukkig, wel het idee dat ik om de dag mijn nagels moet knipten.

@ goofy: beterschap voor je knul!

@ enjoylife: sterkte met het doorkomen van de dag ;) en veel plezier vanavond!

@ nena: mijn kleintje komt de laatste paar dagen elke ochtend even kriebelen. Gister toen ik uit lag te puffen van het sporten deed het nog wat meer dan kriebelen :) echt zo fijn!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Emjay geen extra haargroei maar inderdaad ook snel groeiende nagels.

Heel veel plezier vanavond Enjoy!

Beterschap voor je mannetje Goofy!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks meiden!!!

Enjoy....hahaha dan wordt het een jongen, voor een meisje wisten we het ook altijd.....

Hier kunnen we niet wachten maar meer omdat we benieuwd zijn hoe ons gezin er definitief uit komt te zien. Nog steeds de overtuiging van een jongen.....moet uitkijkenbwant straks weet ik echt niet wat ik met een meisje moet hahaha,

Oh kleine weer wakker, wordt een dagje schoot zitten.

Zwjaait naar dithje en mams

19. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Beterschap Goofy! Hopelijk is je mannetje snel weer opgeknapt!!

EmjayHier ook een beetje haargroei op de buik, blegh! En ineens last van puistjes, ook al zo wat.

Net gebeld naar het echocentrum, 8 mei de 20 weken echo.... dat duurt nog wel even! Maar als het goed is gaan we de week ervoor een weekje naar Mallorca waar mijn broertje woont, dus gaat de tijd vast wat sneller.

Gisteravond met manlief op namenjacht geweest. We hebben één site doorgespit, mennnnnn wat zijn er toch veel namen! Zijn jullie al met de namen bezig? We hebben alleen gezocht voor een jongetje, daarna duizelde het voor onze ogen,haha.

20. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    ik zit normaal alleen maar bij het forum met de buikjes van de september mama's te kletsen..!! maar het ziet er hier toch ook wel gezellig uit! ;)

enjoylife: heel veel plezier straks!! ben benieuwd of er weer een jochie bij komt ;)

Deel Deze Pagina