september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Thnx meiden!

Jullie gaan het horen van me ;) maar eerst nog een dagje heerlijk genieten van de zon. Morgen zal er wel niets van komen want dan wordt mijn doggie geopereerd :(

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier groeien de nagels ook heel goed momenteel hahaha.
    En mn haar groeit heel hard (overal, hoofd,oksels,benen,schaamstreek...noem maar op)
    Geen extra haargroei gelukkig.
    Had ik bij Tygho wel.

Vanmorgen weer fftjes geluisterd naar ons mupske :D
    Toch een lekker ding hoor, die angelsounds!

Dadelijk naar de dokter, weer een plasje weg brengen en recept ophalen voor mn schimmeltje. (hulde aan de de AB)

3. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    enjoylife: spannend!! ik ben benieuwd!

het wordt wel tijd dat er een meisje bij komt, anders is die van mij straks als we een keer een reunie houden wel heel erg in de minderheid. wel apart dat er in bepaalde maanden veel van een bepaald geslacht geboren worden. dat zie je heel vaak.

hier vanmorgen controle echo gehad, alles zag er goed uit en ze was druk aan het bewegen en zwaaien. na de 20 wk echo nog 1 keer naar de gyn en dan mag ik als de 20 wk echo goed was gelukkig over naar de verloskundige.

fabsie: hier sinds twee weken ongeveer een naam. een jongensnaam wisten we al voordat ik zwanger was, ik vind Dyon een hele mooie naam en mijn man ook, maar aangezien we bij 12 wk wisten dat het een meisje was zijn we maar meteen beginnen met kijken en we waren er snel uit gelukkig.

hier kan ik haar ook al goed voelen, wanneer ik rustig zit of lig. ze is nogal druk want ik voel het heel vaak. heerlijk is dat. ik kan het soms zelfs al van de buitenkant voelen, een meid met spierballen denk ik haha. ik kan het hartje telkens niet vinden met de angelsound omdat ze zo ontzettend druk is elke keer wanneer ik het probeer. maar ik hoor haar dan heen en weer schuiven en dan weet ik natuurlijk ook dat het goed zit. en nu ik zeker weet dat zij het is wat ik voel is dat onzekere gevoel wat je soms toch overvalt ook zo goed als weg.

4. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Gelukkig, ik ben niet de enige met haar! :) Ik doe van't zomer gewoon een tankini aan, dat bedekt het tenminste nog een beetje!

Nou ik werd net teruggebeld door het verloskundigencentrum voor de 20wkn echo... kunnen we pas 28 april terecht - dan ben ik 21,5 wk! Pffff ik moet dus gewoon nog dik 4 weken wachten! "Ja," zegt die vrouw, "dan had u wat eerder moeten bellen!" Jeetje als ik het eerder had geweten dat m'n eigen vk geen 20wkn echo doet had je me vorige maand al aan de telefoon gehad! :x Mogen gelukkig wel op zaterdag, anders had m'n mannetje nieteens meegekund. Schijnbaar veel september baby's in de regio!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Balen Emjay dat jullie zo laat pas terecht kunnen...

Wij zijn al wel met namen bezig Fabsie. Meisjesnamen hebben we 3 opties, waarbij we allebei (dezelfde) voorkeur hebben. Jongensnamen is drama! :( Onze meningen/voorkeuren liggen zo ver uit elkaar. Wordt nog wat...

Hihi het is hier ook heel gezellig Naomi :p
    Dus welkom en gefeliciteerd!

Zwaaaaai terug Goofy :D
    Hoe is het nu met je mannetje?

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    voelen: af en toe een plopje maar nog niet echt meer, kijk er al naar uit om het goed te voelen, bij m'n dochter was dit vrij laat, denk dat ik de 20w al voorbij was

Bij ons is het het laatste kindje, ik wou er graag twee en m'n vriend die hoefde na z'n dochter (vorige relatie) al niet echt meer (breuk was heel slecht verlopen mbt z'n dochter) dus, ben ik héél blij dat m'n wens van twee kan uitkomen.

@elly: proficiat met jullie jongetje :D

@emjay: haar op benen en oksels groeit hier toch ook sneller, hopelijk geldt dit voor m'n hoofd ook, wil zo graag dat het wat langer wordt :p
    Ik moet wachten tot 25 april, vind dit ook nog super lang hoor ;)

@enjoylife: spannend, zal aan je denken om 19u ;)

@goofy: hopelijk gaat het snel beter met de kleinste en krijg jij misschien toch ook nog even rust.

Gisteren na de middag hoofdpijn beginnen opkomen, tegen 's avonds zo hard hoofdpijn dat ik misselijk was, deze ochtend opgestaan en terug lichtjes hoofdpijn, dus drink vandaag wat meer water en voorlopig blijft hij sluimeren, hopelijk wordt het niet weer zo erg als gisteren.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Hier ook een tankini voor de zomer.
    Vind een zwangere buik heel er mooi maar wel met een stofje erover heen in het openbaar.

Jeeee 20 weken echo bij 21,5 week! Das echt wel laat zeg.

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik kom stiekem even kijken lig klaar wakker in me bed. ( In florida is het nu5.45) het is hier super mooie weer 28 graden dus mag niet klagen!

Met de kleine is het ook hellemaal goed gegaan in het motel gelijk even hartje geluisterd n wat was hij een kleine drukte makker.
    nu ga ik genieten van mijn vakantie waarschijnlijk d laatste met ze tweetjes.

een zonnige knuffel uit florida

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dithje, je hoort vaak dat de naam waar je het makkelijkst uitkomt vaak klopt met het geslacht he ;)

Evy, Wat fijn dat er dan toch die 2e voor jullie samen mag komen!

goofy, hoe is het met de kleine???

rizzie, fijn dat je straks naar de VK mag! Ik ook, na de 20 weken echo geloof ik.

Enjoylife, spannend meid!!!

Hier nog geen afspraak voor 20 weken echo. Zal er donderdag bij de VK wel wat over horen, dan kan ik maandag met de gyn overleggen of we die in het ziekenhuis doen of bij de praktijk.

Vandaag 14 weekjes!!! YEAH :D Vanmorgen dus ff weer geluisterd naar mn kleine moppie :D
    Heel duidelijk al, mooi sneltreintje hahahaha.
    Donderdagochtend afspraak bij de VK zodat de kleine man mee kan om te luisteren.

10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

even snel (ben erg moe).. ik heb mijn 20w-echo ook pas met 21+1... maar dat is op eigen verzoek. Ik kon een week eerder al terecht maar dan kon Thessa niet mee omdat ze die week op vrijdag school heeft... (om de andere vrijdag heeft ze vrij) dus moeten we een weekje langer wachten. Had gehoopt dat het misschien iets eerder dan 20w kon (op donderdag ben ik 20w en ik had de hoop om dan op dinsdag te kunnen, aangezien Thessa dan ook nog vrij heeft) maar dat deden ze helaas niet. Hier is de echo gewoon in het ziekenhuis en niet in een apart echocentrum. Hebben daarna ook afspraak met gyn over ev. bevindingen op de echo.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Leatitia, mag dat bij jullie dan?
    Hier mag er 1 volwassen begeleider mee naar de twintig-weken echo en zeker geen kinderen.

Vind het ook helemaal niet erg. Zo'n echo duurt best heel lang en ik zie een kind niet zo lang netjes blijven zitten.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Geniet van jullie huwelijksreis meid!!!

13. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    dithje dank je wel..!!:)
    missymaaike wat heerlijk lijkt het me daar in florida.. veel plezier!
    gelukkig hebben wij hier ook aardig weer en hoeven we dus niet HEEL jaloers te zijn.. stiekem natuurlijk wel een beetje ;)

ik voel mn kleine al steeds vaker, en steeds duidelijker ;) wat genieten zeg..!!! :):):)

kindertjes naar school brengen, straks met de jongste en zijn klas naar de boerderij.. jeej ;) morgen heerlijk zwemmen, hopelijk pas ik mn badpak nog.. :(

hier absoluut geen tankini of bikini, na 2 zwangerschappen wat striemen over gehouden en vind dat persoonlijk geen gezicht met een tankini of bikini.. :)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Met een goeie tankini zie je dat toch niet joh???
    Ik heb echt een gruwelijke hekel aan badpakken dus zo'n ding komt er hier niet in hahaha

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk genieten van je huwelijksreis MissyMaaike!

Ik vraag mij hetzelfde af als Mams Laetitia. Mogen jullie kinderen mee nemen? Hier mag dat absoluut niet.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland

19. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag meiden,
    zie dat er hier ook een clubje is :) Dus kom hier ook gezellig mee kletsen als dat goed is en ik jullie kan bijhouden :)

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    @MissyMaaike: Heeey, ben even een paar dagen niet in dit topic geweest en je bent gewoon al getrouwd en al en op huwelijksreis! Nou meid, van harte gefeliciteerd en geniet ervan! :D

@Evy77: Hier ook hoofdpijn... Ik zou eigenlijk afgelopen zaterdag mijn verjaardag vieren, maar ik kreeg vrijdagmiddag al hoofdpijn, zelfde soort als migraine, maar dan zonder overgeven (wat ik normaal wel heb). Normaal werkt dan: 2 paracetamol, in donkere, stille kamer, washandje op hoofd en 2,5 uur slapen... Maar dit keer niet! Het HELE weekend binnen gezeten (met dat mooie weer!) en ook vandaag is het nog niet helemaal weg, maar wel draaglijk. Bah! :(

@Emjay: Dat is inderdaad wel erg laat, die echo. Ik had hier wél 'op tijd' gebeld en netjes precies op 20 weken de echo gepland, krijg ik een brief in de bus met dat de afspraak verzet is. Op dit tijdstip en op deze dag... En als het niet schikt, moet ik maar bellen om een nieuwe afspraak te maken... :x Nou, gelukkig is het maar een dag later, maar het gaat om de manier waarop. Denk je een afspraak te hebben, wordt het eenzijdig aangepast. Het nieuwe tijdstip is ook helemaal niet handig met mijn werk... maar goed... Nog precies 1 maand!

Vanmorgen naar de VK geweest en alles was goed! Ben niet veel aangekomen sinds de vorige keer en mijn bloeddruk was ook prima. (112/65 geloof ik).

Daarna met mijn moeder en zoontje in Tilburg gaan winkelen. Was lekker weer! Alleen mijn moeder begrijpt het niet goed... Ik heb haar van tevoren gezegd: We kunnen niet uitgebreid winkelen, want Ilias moet rond 12 uur eten en dan naar bed. Dus in de Miss Etam wilde ze allemaal dingen gaan passen enzo... maar toen bedacht ze zich dat dat niet handig was met Ilias. ;) En ik zei nog: We moeten over een half uur eigenlijk alweer terug richting de parkeergarage...

Nou ja, wel geslaagd voor Ilias... Een broek, een bermuda, een shirtje en een polo, dus vroeg ik om korting bij de kassa. Daar deden ze niet aan, maar ik kreeg wel was-garantie. Zei een collega van de dame die mij help nog: Moet je wel op de bon zetten! Kom ik net thuis, alles in de wasmachine gedaan, kijk ik op de bon en... geen vermelding van wasgarantie. :( Nou, hopen dat de vlek er uitgaat en anders morgen mee terug en hopen dat ik hem toch nog kan terugbrengen...

Ilias ligt lekker te slapen en ik duik er ook zo in... Heb die slaapjes echt nodig en aangezien ik de andere 4 werkdagen niet KAN slapen tussendoor... ;)

Deel Deze Pagina