heb een pagina aan de website toegevoegd en enjoylife, ik heb de vrijheid genomen om jou er al op te zetten. Voor diegenen die het geslacht niet willen weten, die kunnen er ook op komen en dan zet ik ze gewoon in het groen (zoals bij mijzelf )
@dithje mooi buikje meid! @goofy, lekker balen van je schoonmaakster.. 3 uur de tijd en dan nog maar half werk leveren.. Misschien nog 1 keer het gesprek aangaan en er bij zeggen dat dit haar allerlaatste kans is.. Hier vandaag lekker druk bezig geweest. Morgen weer de nachtdienst in dus vandaag me huis nog maar even aan kant gegooid. Onze 2 hondjes zijn naar de trimster geweest.. Wat een schatjes zijn het dan toch zeg! Echt super sweet! Iemand van jullie trouwens ervaring met hondjes en een baby krijgen? Hoe laten we ze straks kennismaken bv? liefs
mams: dat is toch geweldig..!! wat een stoere vent! kende hij soms nog wat kindjes van de peuterspeelzaal? kan je idd heerlijk wat rust nemen, toch wel heerlijk zo tijdens de zwangerschap Annevd: welkom en van harte gefeliciteerd..!! missymaaike: dat is waar ook, dat was ik helemaal vergeten maar alleen de sfeer is idd al helemaal geweldig om mee te maken! dithje: wat een mooi buikje meid mamavangwenn: wat super zeg zo'n mooi gevulde doos.. tegenwoordig zit er meer reclame in als iets nuttigs! het enige voordeel is dat ze nu niet meer aan je huis komen na de bevalling om allerlei zooi aan te smeren Rizzie: wat een verschrikking om tijdens je zwangerschap je verstandskies weg te moeten laten snijden RESPECT!!! goofychick: wat bedoel je precies met de newbornset?? van stokke of wat houdt dat precies in?! en wat betreft je schoonmaakster.. als je niet tevreden ben, vertel het haar! bevalt het daarna alsnog niet, dan zal ik dr wegsturen. melanie: wij lieten ons hondje gelijk ff snuffelen toen we thuis kwamen erbij betrekken!! @kwaaltjes: die zijn idd vervelend, maar heb ze bij mn vorige 2 zwangerschappen niet gehad dus mag niet echt klagen. en het hoort erbij he.. iig een teken van zwanger zijn
weet je wat ik wel eens heb gehoord 'je moet ze aan de eerste poep luier laten ruiken ..en dan kijkn ehoe ze gaan reageren weet nie wat voor je hondjes je hebt? bij mij hielp t nie in ieder geval maar je ken t altijd proberen ik had een kruising rottweiler tossa inu die was heel groot en stond egt letterlijk en figuugrlijk te grommen en tanden te laten zien voor de box ik vond dat zo eng dat tie mss een x ee tik krijgt en de baby hapt ik heb hem toen met pijn in me hart weggedaan...
@ dithje mooi buikkie al superr @ mams helemaal super dat hij het zo goed deed beter als huilen he... @annevd welkom
Melanie, toen Tygho geboren werd moest ik een nacht in het ziekenhuis blijven. Toen Harmen ons de volgende dag kwam ophalen, ben ik eerst naar binnen gegaan met het mutsje dat Tygho meteen na zn geboorte op kreeg (waar dus nog wat bloed en huidsmeer in zat) Heb haar aangehaald en het mutsje gegeven, ze heeft eraan gesnuffeld, erin gelikt, het ding 3 keer door de kamer gegooid, kwam em terug brengen en toen heb ik Harmen geseind dat hij binnen mocht komen met Tygho. Maxicosi op de bank gezet en er zelf bij gaan zitten om te voorkomen dat hond erbij in dook. Ze heeft aan Tygho gesnuffeld en hem volledig afgelikt hahahaha. En daarna was het goed.
Thnx meiden voor jullie tips! Wij hebben 2 kleine hondjes.. 1 malthezer leeuwtje en 1 shi-tzu.. Dus die zijn wel in toom te houden op zich maar 1 van onze hondjes lijkt aan ADHD te lijden zo druk ze is.. de ander heeft zelf al eens een nestje gehad dus ja die zal wel iets rustiger zijn neem ik aan. Maar ik ga ervan uit dat het goed komt.. liefs Melanie
@Naomi deze bedoel ik.....is geweldig....mijn jongste heeft er 6mnd ingezeten, je kan ook een wippertje op tafel zetten maar dat is toch anders, ze zitten nu er echt bij. De Tripp Trapp® Newborn Set
hahahaha fijn dat het functioneel is Ik liep vorige zwangerschap in de winkel en zei tegen mn moeder...moet je nou eens kijken wat een achterlijk ding. lol
Voel me niet zo ok hier....net voor het eten heftige kramp....nu wat ik ook doe krijg ik weer buikpijn. Probeer me niet druk te maken maar dat doe ik natuurlijk stiekem toch wel.....K**zooi......even aankijken maar....
Mss je darmen heb ik namelijk ook doet egt ontzettend zeer. Als je t egt nie vertouwd zou ik ff bellen met je vk of de ha post.
Ik had idd ook kramp vorige week. Toen zei de vk dat waarschijnlijk mijn darmen geïrriteerd waren en mijn baarmoeder prikkelden. Dan voel je pijn in je baarmoeder maar het komt daar niet vandaan. Ik hoop voor je dat het over gaat! Is heel vervelend! Ik heb vandaag te veel gedaan en gestresst. Nu moet ik blijven liggen want als ik beweeg heb ik buikpijn. Nou ja, morgen minder doen dan maar Heb verder niet alles terug gelezen.
OEi...altijd schrikken die kramp. Net heel ff paar sec hartje geluisterd weer. Zit alweer hoger dan 2 dagen terug! Verklaart ook waarom ik zo hard groei ineens!
een meisje erbij op de lijst! wat leuk....... nog drie weekjes dan weten wij het ook. Gister bij de vk geweest alles was goed, een hele duidelijke hartslag die kwam en ging en hoorde heel veel bewegingen. 4 ons afgevallen weer, bloeddruk 110/60 dus helemaal goed.
Ja ik hou me ook voor dat het mijn darmen zijn of mijn groeiende baarmoeder, fijn is anders. Hou het wel in de gaten...
Hier twee jochies totaal van slag, pas slapend om kwart voor elf, en de jongste ligt nog naast me in zijn slaap na te snikken. Oudste zei, nadat hij bij de deur stond en ik zei dat hij weer moest gaan liggen: maar ik wil naar schooltje.....helemaal in tranen, ik wil naar juf puk......
goedemorgen!!! dat stokke stoeltje lijkt me heel handig.. maar ik vind m er niet zo mooi uitzien. ik hou wel v die aparte dingen.. dithje & melanie, vandaag is het zover voor jullie dames! ik ben benieuwd Have fun bij de geslachtsbepaling! voor mij nog een weekje wachten mn koffie is op, spullen pakken en dan de kindjes naar school brengen! fijne dag dames
Mams; Wat fijn dat het zo goed is gegaan met je grote kerel. Dithje; Wauw wat een mooie buik! Annevd; Welkom en gefeliciteerd! Missy; Oh jeetje wat erg zeg, zal je maar gebeuren Mamavangwenn; Dat is een hele mooie doos dan. Goofy; Zijn je krampen weer over? Ik schrik dan ook altijd heel erg maar zijn dan altijd mijn darmen gelukkig. Stokke newborn set lijkt me ook heel erg handig maar onze tafel is groot genoeg om er een wipper op te zetten als het nodig is dus dat vind ik dan zonde geld. Daarnaast wil ik eigenlijk ook geen 2e triptrap erbij halen.
@juli, krampen zijn weg....wel toe aan weekje bahama cruise hahahaha zonder kids, zeg elke keer tegen manlief als het druk is geweest met de kids......en ik totaal niet aan mezelf toe ben gekomen....zo tijd voor een weekje bahamas ALLEEN @naomi, er zijn hoezen voor hoor....hahaha.....persoonlijk vind ik de bloom stoel weer niet mooi....staat niet bij ons interieur...onze tafel is ook groot genoeg maar tis toch anders...hoef je je tafel niet leeg te maken iig hi hi... Zo even ontbijt tafel afruimen, heb al een badritueel van doorgelekte jongste achter de rug, brood gemaak, eten gegeven was gedraaid en vloer schoongemaakt omdat meneer de vloer erg schoon vond en dus zijn diksap er maar over uit strooide.....dussssss.......