september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Klopt hoor Juli, Melanie heeft 4 april. Ze zou eerst vandaag, maar volgens mij is het verzet.

Krijg nu steeds meer de kriebels Mams ;)
    Ben heel benieuwd.
    Ik kon overigens gisteren echt niets maken hoor van die echo waar we het over hadden op twitter...

2. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ mams: misschien kun je tekens afspreken met de vk ;) pinkje omhoog is jongen en twee vingers omlaag is meisje :p ofzo

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou zoals ik al zei...twijfel ik heel erg of het de NUB is, wat ik zag.
    Als et em is...dan is het een jochie. Als et em niet is...heb ik niks gezegd hahahaahahah

Kriebels kriebels!!!!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahaha ja das een goed idee.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    al word het sowieso moeilijk om niks tegen Tygho te zeggen. Hij ziet het kamertje straks toch ook...Is erbij als we in het dorp lopen en ik iets leuks zie en wil kopen.

Toch van de zotten dat wij onze mond moeten houden omdat schoonmoeders het niet wil weten!?

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Als je het niet aan Thygo vertelt, omdat hij het anders aan schoonmoeder verklapt zou ik er inderdaad maling aan hebben.
    Als je niet wilt dat hij het aan de rest van de fam. verklapt dan is het een ander verhaal ;)

7. mirjam2112

OH ja: Joehoe ! Gister 14 weken :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja dat is het punt...we zijn er nog niet uit of we het bekend willen maken of niet.

Jeeeeej officieel uit het 1e trimester :D

9. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    ik zou het ook niet voor 1 iemand verborgen houden voor je zoontje. als mensen het niet willen weten moeten ze maar naar Timboektoe tot de bevalling :p

ik heb het weer gehad met mijn scriptie. zit in de bieb en loopt hier een basisschool dingen te leren over WO2. op zich goed, maar niet bevorderlijk voor mijn concentratie :p dus nu ga ik weer naar huis en breien.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    In een Bieb moet je toch stil zijn?? ;)

11. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Mams en Dithje houden jullie eens op met roddelen over mijn echo op twitter :p
    Hoef het niet perse te weten hoor. Was gewoon nieuwsgierig of er iets van een nub te zien is.

Ben echt zo slecht in het schrijven en lezen op het moment. Heb er gewoon niet de rust voor. Ben te druk in mijn hoofd met de beurs.
    Hopelijk wordt het over 2 weken beter...

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihi...Nijn! Wij roddelen toch niet!!

13. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Nee, nee mams dat heet social talk of niet ;)

14. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    volgens mij was dat vroeger zo maar nu niet meer :p er zitten tegenwoordig ook mensen te bellen in de bieb (dat was ook iemand die aan het studeren was voor een inburgeringsexamen, dus misschien was hij nog niet aangekomen bij het hoofdstuk 'normen in een openbare bibliotheek')

15. mirjam2112

hahahahaha ik lig hier dubbel :cool:

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

hahaha ja zoiets:p

hopelijk voel je je snel weer wat beter meid!

17. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
  18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Meiden het klopt wat dithje al zei, ik had eerst mijn geslachtsbepaling vandaag, maar hebben het afgezegd en bij een ander bureau gegaan (schilde 40 euro.. is toch 4 pakken luiers) dus nu pas 4 april. Woensdag aanstaande dus..

Maar wat super ,lief dat jullie aan me denken.. Heb niet veel teruggelezen want ben echt BRAK! pff lijkt wel of ik net zwanger ben..

Dithje Veel plezier zometeen!! Ik denk aan je!

mams, wij nemen een enveloppe mee met een roze en blauw papiertje... Laat haar het er maar instoppen kijken we thuis wat het is geworden haha..

liefs Melanie

19. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Dithje nog eventjes en dan is het zover, ik denk aan jullie:D

Mams; Ik zou echt niet mijn mond gaan houden voor 1 persoon. Het is jullie kindje, jullie wensen en daar moeten anderen het maar mee doen toch??? Ik zou mijn mond ook echt niet kunnen houden dus ik ga het niet eens proberen haha.

Melanie; Ohh dat je dat zou kunnen, van mij mag ze het echo apparaat op mijn buik zetten en meteen kijken en roepen hahaha hoezo ik kan niet meer wachten??? Erg he!

20. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

"wat krijg jij in september-poll" heb ik ingevuld!

verder wel bijgelezen maar nu alweer vergeten wat er allemaal geschreven is.

Zometeen ff lekker me-time... de eerste "les" van de zwanger-fit cursus gaat straks beginnen dus nog even hier op zp rondhangen en dan zometeen me klaar maken voor de eerste avond. Zijn trouwens (voor mijn doen) wel errug laat, deze avonden... ze duren van 20.00/21.30 en moet vandaag om 19.30 al daar zijn ivm betaling en inschrijving enzo...

Meiden.. tot later!

Deel Deze Pagina