september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gezellige drukte hier!!

Ik kom uit Rotterdam en ben 7september uitgerekend. Gisteren heb ik het aan mijn zus verteld. Het is toch best wel fijn als je met iemand over kan praten. De ouders zijn aan de beurt als ze terug zijn van vakantie.

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Carlo1987: ik ben 29, wordt in mei 30 en Beuningen is ook mijn geboortedorp. Ik denk echter niet dat we elkaar kennen, want ik neem aan dat je van 1987 bent. Tenzij je een oudere broer of zus hebt. Ik heb op de basischool de achtsprong gezeten.

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ach het is inderdaad maar een berekening, hier zijn ze tot nu toe nog nooit op de uitgerekende datum gekomen in ieder geval!:D

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    en het is trouwens echt een mooie wagen. Zitten de kinderen ook niet zo heel erg op elkaar, wat ik bij zommige wagens wel het geval vindt. Wij hebben er zo een iig niet nodig.
    @enjoylife: wat vervelend, ik heb het ook hoor. Slaap super slecht. Maar ja, we doen t er maar mee.

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Rosa5: dat is ook idd een fijne kinderwagen. Lijkt een beetje op die van ons....

Littledreamer: ik heb daar nu ook pas voor het eerst van gehoord hoor (via vk) (over cervelaat) heb die de vorige zwangerschappen wel gewoon gegeten.... (laatste zwangerschap was maart/april)

MissyMaaike: ja, maar als je het gebakken hebt dan mag je ook andere "rauwe vleeswaren" dus gerookte ham in een warm gerecht mag wel... maar is ook logisch want dan is het niet meer rauw ;)
    Ja, er is idd steeds minder wat je mag eten. Ach ja, het is gelukkig "maar" voor 9 maanden (en bij sommige dingen dan iets langer ivm bv) en het is voor het goede doel!

Gul83: Ach ja, liever een rare opmerking van schoonpa dan helemaal niks (en waarschijnlijk bedoelt hij he t niet verkeerd ;))
    Volgens mij is het zo dat als je nog bv geeft en je wordt zwanger dat de bv vanzelf ook minder wordt. Dus gewoon zolang het nog kan door blijven geven. Hij geeft zelf aan als hij te weinig krijgt!

En dat schrijven... tegen de tijd dat we aan juni/juli komen zul je wel al volleerd zijn :D

MamaAniek: als je misselijkheid echt erg wordt dan kun je altijd naar de huisarts gaan. Er zijn wel een aantal dingen die je dan kunt gebruiken die de misselijkheid minder (zouden moeten) maken.

Duo-wagen/draagdoek: hier hadden we toen Collin net geboren was ook (bij lange stukken) de oudste 2 kids in de duowagen en de kleine in de draagdoek. Dat ging wel fijn hoor... alleen het omwisselen van de zitgedeelte en wieggedeelte van de tweelingwagen is altijd een ramp maar dat komt ook omdat die nog uit de vorige eeuw komt...

Draagdoek heb ik trouwens altijd als erg fijn ervaren!

Enjoylife: geen idee.. ik heb hier gewoon de calculator (Wanneer ben ik vruchtbaar, bereken je vruchtbare periode met onze vruchtbaarheidscalculator - Zwangerschapspagina) gepakt en kwam uit op 7 september.. maar andere calculators zeggen weer 5 of 6 september. Ik wacht gewoon even af wat de vk zegt.... ;)
    In het ergste geval wordt ik een week vervroegd en zit ik op 1 of 2 september :p
    Maar de kids zijn bij mij tot nu toe allemaal op 39w6d gekomen. Dus wel vrij accuraat... (wel gerekend op de 1e datum van vk.. die wisselen ook nogal eens ;))

Loez1984: Kan me voorstellen dat je het raar vindt om nu te gaan solliciteren voor een baan in juli. Dan zou je net ingewerkt zijn en dan alweer op zw.verlof gaan...
    Kan zijn dat het huilen van jou ook te maken heeft met het stoppen met roken. Toen mijn moeder stopte met roken heeft ze ook dagen lopen huilen en schelden. Na een week of 3 was het over en ging het allemaal goed... (helaas is ze daarna weer begonnen met roken)
    Kan me voorstellen dat het nog extra moeilijk is om te stoppen als je vriend ook nog rookt... Vind het al erg knap dat je het probeert! Even een stomme vraag, maar zouden die nicotine-pleisters of die speciale sigaretten niet kunnen helpen of mag je die ook niet? (moet je anders even bij vk navragen)

Stes29: Ik herken dat dubbele gevoel. Mijn beste vriendin heeft dit probleem ook. Ze wordt iedere keer zwanger en krijg dan weer een miskraam. Gelukkig heeft ze nu 2 kinderen (oudste 13 en jongste 8) maar ze zou er zo graag meer gehad hebben. Dus ze vind het altijd super dat ik zwanger ben, maar is ook altijd confronterend voor haar (en haar man natuurlijk ook, maar die laat zich er niet zo over uit)

KDV/opvang: Ik heb gehoord dat je met het regelen van de opvang voor kinderen in sommige gebieden (randstad enzo) vaak al heel snel je kind op de wachtlijst moet zetten dus dat zou ik wel al goed nakijken als dat bij jullie nodig zou zijn!!!! (Hier in het zuiden gelukkig niet. Ik had Collin een maand of 2 voor de geboorte ingeschreven en hij kon gelijk met 3 maanden gaan.. haha... ging stiekem zelfs al 2 weken eerder want ze vroegen of ik 2 weken wilde meehelpen aangezien iemand ziek was... haha)

Maar... wel iets om even goed na te kijken bij jullie in de buurt!

Het erkennen van het kind kan ook later in de zwangerschap (zelfs pas na de bevalling, maar als je dat pas na de bevalling doet moet je zelf je kind gaan aangeven na de geboorte)... wij hadden Thessa erkend toen ik 6 maanden zwanger was... (zijn pas 6 weken na haar geboorte getrouwd.. ik vond het niks om met een dikke buik te gaan trouwen :p)

Jalou: ja, ik zit ook al steeds met mijn hand op mijn buik als ik tv ben aan het kijken ofzo... moet ook echt oppassen als er mensen in de buurt zijn.. haha

Princess25: je kunt gewoon in bad gaan hoor. Het wordt pas gevaarlijk om in bad te gaan als je slijmprop al weg is en je ontsluiting begint te krijgen, aangezien bacteriën dan de kans hebben om naar je baarmoeder toe te gaan. Tot die tijd gewoon doen!!! (tenzij vk/gyn anders aanraadt ;))

Carlo1987: Hip en Thea hebben volgens mij vmk gehad. Bij de rest zit het gelukkig nog!!! (op de site zie je bij engeltjes wie er allemaal een mk hebben gehad) Ik kom uit Kerkrade (je weet wel.. Parkstad in Limburg... waar 't Loon laatst ontruimd is :))
    Wel bale dat je nu al last hebt van je bekken. Ik had dat bij Collin ook al zo snel... (maar zal hier maar geen horrorverhalen vertellen... het kan ook redelijk meevallen)

Ja, die topmark leek me ook al fijn, maar omdat die toch zo ver naar voren staat ben ik bang dat je straks toch het probleem krijgt dat het zwaartepunt zo ver naar voren ligt...

Juli10: ik heb ook gister naar de bugaboo donkey gekeken. maar met nog maar 1 zwangerschap te gaan hebben we dat budget niet :D Ik was ook al aan het kijken naar een phil&teds (http://philandteds.com/products/push/classic#_seveninone double kit).. die zijn ook heel handig en erg compact. Of (als we een gewone kinderwagen willen nemen) naar een Mutsy Slider. Die kun je erg compact inklappen en onze eerste kinderwagen was ook een Mutsy (of een Mutsaerts.. was ook al een oude) en die beviel ontzettend goed. Wij weten nog niet of we het geslacht willen weten. Als we het geslacht willen weten dan willen we het wel pas vrij laat weten (tussen 24 en 30 weken)... we krijgen tot nu toe altijd maar kleine kindjes en dan kun je het nog vrij lang zien ;)

Boomie2012: welkom en proficiat!!!
    Wij hebben het al aan mijn ouders en zusjes gezegd. De rest krijgt hij pas te horen na de 1e echo. (als ze het niet vantevoren al kunnen zien)

Hartogje: Ik vind het ook geweldig om jong moeder te zijn. Ben ook de 1 na jongste moeder op school. Er is er een die is net zo jong als dat ik ben, maar haar dochter is een jaar ouder. En er is nog een meisje (beste vriendin van Thessa, zijn samen opgegroeid op het kdv) met een nog jongere moeder, maar zij woont bij haar opa en oma omdat haar moeder ziek is)
    Knap dat je ook probeert te stoppen met roken.
    De data zal ik bijwerken op de site!

6. Laetitia

site is weer bijgewerkt!

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik heb nog een oudere zus van 26. en ik kom uit Weurt. ben op mijn 8e verhuisd naar nijmegen maar heb nog wel wat contact met mensen uit weurt enzo.

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Oh ja. Nee dan ken ik je denk ik niet. Maar wel grappig, zo dicht bij.

9. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Enjoylife. Mijn laatste menstruatie was 3 december en ik ben 8 september uitgerekend, dus jij rekent niet gek hoor!

@Loez. Dus nu even pauze van werken en sollies? Hier ben ik net vorige week begonnen... Houdt me nog maar even stil haha. Het is ook nog niet zeker hoelang ik hier kan blijven, dus we zien wel. We hebben mijn inkomen eigenlijk wel nodig, maar goed, ik blijf rustig en we zien wel.
    En wat down dus? Vervelend zeg! Hier ook wel wat emotioneler, maar niet zoals jij. Misschien moet je gewoon even aan de omschakeling wennen? En hormonen kunnen ook echt hormonsters zijn hoor...
    Waarom moet je op het werk uitleggen waarom je niet meer gaat solliciteren? Je bent hen toch geen verantwoording schuldig?

@Stes. Wat goed dat je toch elke keer die drang naar sigaretten kunt weigeren! Echt respect.
    Oh wat dubbel. Ik snap het helemaal! Een vriendin van mij heeft dit ook, maar hier de mazzel dat zij ook net zwanger is. Mijn schoonzus heeft ook moeite met zwanger worden en hier is het zo, dat wanneer er ook maar een kleine kans is, ik gewoon zwanger ben. Dus zie er wel wat tegenop... Maar goed, ze is altijd zelf heel meelevend, ik denk dat we elkaar wel begrijpen.
    @Kwaaltjes. Hier dus helemaal geen last van mijn borsten. Meer die dat ook niet hebben?
    @Spulletjes, ben al wel wat aan het rondsneupen, maar koop nog niks. Oh nee, dat is niet waar haha. Net een doos met zwangerschapskleding gekocht hihi.

@mamaaniek. Het is voor een goed doel, je kunt het! En anders helpen we je erdoor heen hoor!
    Haha. niet solliciteren is idd wel fijn. Hebben jullie het inkomen nodig? Anders kun je kiezen wat je doet natuurlijk...

@Jalou. Dus jouw zoontje is nu 1 jaar? Wow, respect dat je alweer zwanger bent zeg! Ik zou er niet aan moeten denken :p. Ieder zijn eigen (er was hier nog iemand met de kindjes heel kort op elkaar toch?).
    @Buik. Hier nog geen buik, helemaal niet en dat vind ik ook niet erg. Lekker nog verborgen houden ;).

@Princess. Kan me niet voorstellen dat in bad gaan slecht is. Maar het mag geloof ik niet te heet zijn.

@Carlo. Nu al bekkenklachten? Jeetje. Had ik bij de vorige trouwens ook heel vroeg, maar dom dom, niks aan gedaan toen. Nu zou ik er zeker mee naar de fysio gaan!
    Leuk die wagen! Hier geen duo nodig (gelukkig), tenzij het er 2 zijn natuurlijk :p.

@Woonplaats.
    Ik kom uit Friesland. Veel meiden uit het zuiden zie ik wel!

@Juli. Je gaat dan met 17 weken een pretecho doen om te kijken wat het wordt? Nee, dat doe ik niet. We twijfelen ook elke keer om we willen weten wat het wordt, maar ik zou het dit keer denk ik wel willen weten. Maar kan wel wachten tot 20 weken hoor ;).

@Boomie. Welkom! Druk leven zeg, maar je geniet er enorm van zo te horen :).
    Mijn moeder weet het al, de rest moet nog even wachten. Ik denk dat we na de echo op 31 januari de rest van de directe familie wel inlichten.

@Hartogje. Dus jij ook bij de gyn? Ik ook, maar eerste intake is bij de vk. Dat heb jij niet zag ik?

@Gul. Ik wou dat ik bv had gegeven! Dochter is inmiddels bijna 3, dus zou dan nu toch al wel gestopt zijn, maar ik heb haar helaas maar 2 weken bv kunnen geven. Wil het zeker wel weer gaan proberen, hoop dat het dit keer beter gaat lukken!

@Rosa. He, nog een noorderling! Gezellig :D

@Uitgerekende datum. Dit wordt straks na onze eerste echo wat definitiever. We zien wel dames!

@Laetitia. Ik ben idd ook een voorstander van de draagdoek, ideaal! Dat van cervelaat (en ook salami) wist ik niet... Cervelaat eet ik niet, salami wel soms. Maar op de pizza mag dan dus weer wel?
    Haha, 39wk en 6dagen? Jij weet dus waar je op moet rekenen :p.
    @KDV. Ik bel hier een week vantevoren en dan kan mijn dochter nog terecht haha. Ja, dorpen in Friesland he ;).

Nou dat was een heel verhaal, ben weer bij (rustig op het werk, dat scheelt!). Hier gaat het echt goed, gisteravond lekker warm gedouched, want had het steenkoud. Vanavond kruip ik met een filmpje op de bank denk ik, want ben home alone. Geen kwaaltjes en daar geniet ik echt nog van! Moet mezelf soms er zelfs weer even aan herinneren dat ik zwanger ben haha. Nou, ik ga weer even wat doen.
    Doeg meiden!

10. Laetitia

Ja, dat was ik :p

Ja, dat is hier (Zuid-Limburg) ook zo hoor... behalve als je dan weer naar Maastricht gaat.. dan zit je wel weer op een wachtlijst...

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    goedemorgen mama,s zo er is weer een dag voorbij en een stapje dichterbij de 12 weken :)

hoe gaat het met iedereen ?
    met mijn gaat het redelijk ben alleen het te veel hebben aan speeksel nu al zat.... en las ergens op internet dat dit tot week 16 meestal blijft en als je pech hebt 9 maanden lang en er kan dus niks aan gedaan worden pfff frustrerend , gelukkig is het voor een goed doel !

12. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Zo vandaag is de informatrice van MvM langs geweest. heb weer een paar mooie blauwe flessen staan. Vanaf volgende week dinsdag mag ik gaan verzamelen:) Het is soms best een heisa maar wel voor een goed doel.

Hanna, tja het is inderdaad wel kort op elkaar. We wilden al wel wat sneller een kindje, maar het was de 1e keer zonder voorbehoedsmiddel gelijk raak. Ik had er ook totaal geen rekening mee gehouden. Geen foliumzuur enzo. Ik ben nu over de ergste schrik heen:) En nu maar hopen dat het er geen 2 zijn haha.

Verder nog geen kwaaltjes. Ik heb vanmorgen een buik foto in de septemberbuikjes forum gezet. 's avonds is tie al echt groter.

En ik lees hier heel veel over duowagens. Ik vind ze verschrikkelijk! Sorry, maar ik hoop dat ik zonder kan. We gaan het proberen, maar als het moet dan zullen we er toch een aanschaffen. Heb op babydump 1 gezien voor 180 euro. Zien we dan wel weer.

Dit weekend gaan we het vertellen aan mijn ouders. En ik ben bang dat ik ook eerder uit de kast moet komen tegenover vrienden. Ik doe aan zaalhockey en ik denk niet dat ik mijn buikje van verbergen in mijn shirtje en rokje. En er zitten allemaal mama's in dat team die echt wel weten hoe een zwangerschapsbuikje eruit ziet:)

13. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    missymaaike, ik wist niet dat veel speeksel ook een kwaaltje was. Ik heb er geen last van en kan me er ook niets bij voorstellen. Wel lastig dan? niets tegen te doen?

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    het is ook een kwaal die weinig voor komt .... ( ik zou eigelijk lotten moeten gaan kopen want ik tref wel altijd de dingen die bijna niet voor komen)
    mmm hoe zou ik het is uit leggen het is net of je een grote slok drinken neemt en die steeds in je mond hebt en door slikt en na 3 minuten staat je mond weer vol !
    het is inderdaad heel lastig het doorslikken is niet altijd fijn maar uitspugen kan ook niet altijd.
    bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook en werd en toen al hellemaal gek van en heb toen al uitgezocht of er wat aan te doen is en helaas zijn het de minder fijne dingen van een zwangerschap en heb ik het er even mee te doen

15. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ah jammer zeg. Ik hoop voor je dat het dan inderdaad over is na het 1e trimester.

16. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Mijn zoontje is ook nog net een geworden.

@missymaaike: Lastig kwaaltje zeg. Ik hoop voor je dat het na de eerste drie maanden voorbij is.
    Hmmm nu is dit lees gaat mijn speeksel klier ook te keer. ;)

@ jalou: Doe je voor het eerst mee aan mvm of is het al de tweede keer?
    Deze keer ga ik ook meedoen en maandag komt de consulente langs om het een en ander te bespreken.

@ Hannamom: Ik hoop voor je dat bv dit keer wel gaat lukken. Bij mij is de bv niet vanzelf begonnen maar na veel kolven en veel dingen te eten wat zou moeten helpen is het toch wel begonnen. Ik zou ook 6 maanden bv geven maar geef dus nog steeds. Zoontje had veel krampen en was ook erg ongeduldig. Net toen het een beetje leuk werd zou ik eigenlijk gaan afbouwen. Dat heb ik dan maar niet gedaan :cool:

@ Boomie: Zo'n rozetje had ik ook gezien en vond het ook wel leuk. Je doet zo'n shirt denk ik ook niet vaak aan.

@ Princess: Ik wou dat wij een bad hadden :) Geniet er maar lekker van hoor. Kan geen kwaad. Maar zou wel uitkijken met aroma's en zo die je in bad doet. volgens mij kan je niet alles meer gebruiken maar weet niet welke.

Ik ga maar weer verder met de was. Laatste dag van de kerstvakantie moet goed benut worden :p

17. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Laetitia. Oh ja haha, jij was dat. Jij vond het ook best te doen zei je toch? Mijn dochter is al zindelijk en alles, dat vind ik persoonlijk errug fijn!

@Missymaaike. Wat een vervelend kwaaltje zeg! Heb wel wat meer speeksel dan normaal, maar niet wat jij beschrijft. Hoop dat het snel over is zeg!

@Jalou. Ik heb me ook aangemeld voor mvm, ben benieuwd wanneer ik iets hoor! Beide vorige keren kon ik helaas niet meedoen, dus ben wel blij dat ik nu wel iets voor die andere meiden kan betekenen!
    Haha, ja, als het er 2 zijn wordt het helemaal aanpoten... Maar zelfs dan komt het wel goed!
    Ik snap dat je geen duowagen wilt, misschien is een draagdoek ook iets voor jou?
    Veel plezier met vertellen van 't weekend!

@Gul. Nog zo'n dappere mama met een jong kindje! Respect hoor.
    Ik had nu ineens ook meer speeksel haha. Raar lichaam.
    @BV. Ik had veel te weinig melk, moest elke keer bijvoeden, was soms letterlijk wel 40 minuten bezig met aanleggen, had vreselijke tepelkloven en 2 keer bijna een borstontsteking. De tweede keer had ik er genoeg van. Volgende dag was ik gelukkiger en mijn dochter ook. Nou ja, ze heeft in ieder geval 2 weken gehad en ik weet dat ik mijn best heb gedaan. Hoop desondanks dat het volgende keer toch gemakkelijker gaat...
    Succes nog met je was! Hier hangt er ook alweer 1 te drogen, 'a load a day keeps the chaos away' :cool:.

18. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    pff, mijn zoon is echt een draak vandaag. Gezellig een dagje met hem thuis:( Heb hem nu maar weer op bed gelegd want hij heeft in totaal vandaag nog geen uur geslapen.

Ik doen voor de 2e keer mee met MvM. dezelfde informatrice als de eerste keer kwam nu langs. Ze herkende me ook nog zei ze:) Mijn moeder heeft toen ze zwanger was van mij ook meegedaan dus ik zet de traditie voort:)

Bij de 1e heb ik ook bv gegeven voor 7 maanden. Geen problemen, ik vond het heerlijk. Alleen dat gekolf op mijn werk, dat was wel zwaar. En hij had er na 6 maanden genoeg van, dus toen ben ik maar gaan afbouwen. Ik hoop dat het deze keer ook weer lukt.

Haha bij mijn zoon hebben we een droger gekocht. Ik ben daar nu zo blij mee!!

Gul wanneer is jou zoontje jarig. Die van mij is 9 december jarig

19. princess25

princess25 Niet meer actief

@gul83 : Had ik nou net lekker badzout erbij gegooit met een heerlijk luchtje. Nou ja, ga er maar vanuit dat het niet al te kwaad kan, had het water maar iets kouder gedaan, normaal gesproken doe ik het namelijk best heet.

over teveel speeksel heb ik ook niet echt veel van gehoord. Lijkt me behoorlijk vervelend. Maar goed, je moet maar denken dat het voor een goed doel is!

Hier nog niets gehoord van mvm. Hoe lang duurde dat jullie gebeld werden? Ik heb mij vorige week aangemeld. Nu ben ik nog geen 6 weken, dus een ramp is het niet.

Vandaag echt een dag dat mijn hormonen aan het werk zijn. Niet misselijk ofzo, maar echt mijn emoties zijn niet te pijlen. Of....heb gewoon een pechdag. Eerst bij honden aan de lijn doen, stootte ik mijn hoofd, knalde daardoor tegen de verwarming en lag ik op de grond. Lekker handig dus. Verder de hele dag suffig. Wilde veel doen in huis, maar het is gebleven bij wassen en ons toillet schoonmaken.
    Daarna nog even de stad in geweest. Bij de action hebben ze van die houten luxaflex te koop in het wit. Van die mooie brede. Lijkt me mooi voor in de kinderkamer. Bij de bouwmarkten e.d. zijn ze giga duur. Normaal ben ik niet zo van de action enzo, maar ze hadden een voorbeeld hangen en het voelde goed aan.
    Ook nog een mooie klok tegen gekomen voor op de kinderkamer. Kon deze niet laten liggen. Als het inslaan nu al begint.......hoe moet het dan komende 8 maanden, haha.

Was net ook nog even boos geworden op mijn mannetje. Hij is behoorlijk slank, kan er weinig aan doen, maar hij weet dat hij wel goed moet blijven eten. Een grote eter is het namelijk niet. Dus werd net boos op hem, dat hij goed moet blijven eten, omdat hij anders straks te slank wordt. Toen werd ik ook nog emotioneel. Heb mijn excuus al aangeboden, maar maak me gewoon zorgen. Hij is toch de vader die straks het goede voorbeeld moet geven.

20. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een bank-hang-dag met knallende hoofdpijn. En net even met mijn vriend naar kinderwagens, etc gekeken en daar word je dan toch wel weer heel vrolijk van!

Deel Deze Pagina