Hallo allemaal! Ik heb niet AL die pagina's gelezen, maar ik wil me ook aanmelden als een september mama! Nu 14wk en 26 sept uitgerekend! Hoop dat ik nog een beetje in de gesprekken kan rollen ghehe!
Welkom Duufke! We hebben ook een website waar de afspraken, geslachten, uitgerekende data enzo worden bijgehouden. Je kunt je aanmelden bij Laetitia en mamavangwenn.
welkom duufke, je er gewoon in mengen hoor, wij bijten niet melanie: oppassen als het inderdaad norovirus is! en het is goed dat je collega's je naar huis hebben gestuurd. het kan inderdaad zijn dat je lichaam moeite heeft nu om dag/nachtritme om te draaien met nachtdiensten. ik persoonlijk zou het overleggen met leidinggevende of je niet gewoon alleen overdag kan werken. springboon: lekker rustig aan doen en die bedreiging naast je neer leggen. en genieten van je verjaardag! laetitia: hopen dat je bij die 70% hoort. hoe gaat het met je mannetje? voelt hij zich nog steeds niet ziek, of dat onderhand wel.
hier nog niks gehoord van de vk... denk dat ik over een uurtje zelf ga bellen (weet niet hoe laat ze bericht van het ziekenhuis verwacht)... daarnaast is de oudste nu ook ziek. Ze begint iig ook de uitslag te krijgen. Ze zijn wat lamlendig vandaag maar niet echt ziek dus dat valt alweer mee. En Collin heeft weer energie voor 10.. pffffff
Springboon gefeliciteerd! Laetitia hopelijk heb je de antistoffen! Mel fijn dat je collega's zo met je mee denken joh! Goof hopelijk vandaag weer beter!
Jeetje leatitia, vervelend om nu in spanning te moeten gaan afwachten. ik vind een week wel lang, in het begin van mijn zwangerschap ben ik er ook op geprikt omdat ik met kleine kinderen werk en niet zo mogen werken als het zou heersen en ik geen antistoffen zou hebben (heb ze gelukkig wel) en gelukkig heeft het merendeel van de mensen ze wel en hoop van harte dat jij ze ook hebt. Beterschap met je zieke moppies. @springboon, heftig zeg, die mensen kun je zeker geen vrienden meer noemen! sterkte.
Welkom Duufke! En Laetitia heb je al wat gehoord? Beterschap voor de kids! Jeetje Springboon wat een ziekelijke manier om je jaloezie te uiten. Wat een loser! Lekker genieten van je verjaardag en er niet teveel bij nadenken. Dat zijn geen echte vrienden. Super Melanie dat je collega's zo meedenken.
@ Duufke: gefeliciteerd en welkom!!!!!!!!!!!!! @ Laetitia: succes met al je zieke kindjes! hopelijk blijf je zelf gespaard @ Melanie: oh bah, noro-virus. heb ik ook een keer gehad. daar ben je echt goed ziek van, lijkt me niet fijn als je zwanger bent! lief van je collega's dat ze zo goed voor jou en je kleintje zorgen!! @ Springboon: hopelijk blijft het bij dat kleine beetje bloed. maar dat zal haast wel lekker voor je laten zorgen de rest van je verjaardag!!! @ hier: terug van een dagje shoppen (al tijdje terug hoor, maar was echt kapot dus eerst even bijgekomen). wel goed geslaagd
hey dames, nog niks gehoord. De vk is nu het ziekenhuis aan het bellen of die al iets kunnen zeggen. Vandaag krijg ik trouwens wel te horen of ik de antistoffen heb kersje.. als ik ze niet heb dan is het nog even spannend tot vrijdag omdat ze dan pas kunnen bepalen of ik geïnfecteerd ben... verder hebben we vandaag echt een baaldagje gehad... allemaal in de pyjama en helemaal niks gedaan.. naja... papa heeft nog een muur gesloopt op zolder en hij is naar de winkel geweest omdat we anders geen avondeten zouden hebben Nu dus nog even spannend en w88 op telefoon van de vk..
@Springboon: gefeliciteerd met je verjaardag. Sterkte met de situatie rondom je zogenaamde vriendin, wat akelig dat ze je van zoiets beschuldigen en je dan ook nog bedreigen! Bah, aan zulke mensen heb je dus echt niks! Hopelijk blijft het bloedverlies bij dat kleine beetje en kun je ergens toch nog genieten van je verjaardag. @Laetitia: wat spannend allemaal. Ik heb in mijn vorige zwangerschap in precies dezelfde situatie gezeten, maar had gelukkig al antistoffen. Dat konden ze overigens nog zien in de bloeduitslagen van de intake. Vorige week zelf ook enorm in de stress gezeten, omdat de huisarts dacht dat ik Pfeiffer had. Maar gelukkig kreeg ik goede uitslag en bleek ook hierbij dat het merendeel van de mensen dit al (ongemerkt) heeft gehad. Ben vandaag echt zooooooooooooooooooooooooooo moe! Hoop dat de energie snel weer terug gaat komen, ben niet echt gezellig voor manlief zo!
Hey dames, even snel voordat ik naar bedje ga. De vk heeft net gebeld... ik heb de 5e ziekte nog nooit gehad en ook nog nooit enig stadium hiervan doorlopen. Het is nu dus nog even afwachten op de uitslagen van komende vrijdag. In de tussentijd moet ik mij (voor zover mogelijk natuurlijk) een beetje "afzijdig" houden van de kinderen... geen zoentjes geven, snotneuzen en kwijlmonden overlaten aan papa, etc... Nu ben ik moe en ga ik naar bedje toe. Tot morgen dames!!!
He gets, dus nu moet je toch nog afwachten. Hopelijk valt het allemaal mee en krijg je het niet! Sterkte!
Melanie, gewoon gevoel. Enne hier dus ook bijna overgeven, normaal mens had het ook gedaan maar ik kan dat niet.... Hier wel even naar buiten geweest maar kan nog niet goed eten om aan te sterken.....krijg ik direct reactie....juf van kdv die het ook had gehad was 5 dgn onde de pannen....en mijn jongste heeft het ook net 5 dgn gehad.....fijn....zie het al voor me: hoi directrice....ik moet me helaas nog afmelden want.....ze ziet me aankomen...... Verder blaf k me nog suf, krijg er gewoon harde buiken van, dus toch maar maandag naar de dokter. Sorry voor de ego....
Springboon....ronduit belachelijk dit.....maar jij weet het beter.....kb zal er toch niet ingrappen. Dikke knuf.
Nee.. geen antistoffen helaas... nu dus afwachten tot vrijdag. Eigenlijk zouden ze me nu een week bij de kids vandaan moeten houden, maar tsja.. dat gaat een beetje moeilijk als mama zijnde... Is trouwens wel moeilijk.. kids willen natuurlijk de hele tijd bij me komen hangen en knuffelen (zeker als ze zich niet lekker voelen) en dan moet ik ze steeds zeggen dat ze niet te dicht in de buurt moeten komen... is best zielig... pffff