september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Jee leatitia, wat een gedoe en als moeder wil je je kindjes natuurlijk ook lekker knuffelen als ze ziek zijn..... wat al jij wel geinfecteerd bent?

@goofychick wat gaaf de je man de baby ook al heeft gevoeld, ik voel "hem" alleen nog van binnen.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kersje, komt vanzelf hoor, dacht ook dat hij hem nog niet zou voelen want zo gaat het meestal maar dit was een ferme dreun, hahaha....was gisteravond ook nog aan het stuiteren in mijn buik, en vandaag is het rustig.....ik vond vanochtend te rustig opeens.....LANG LEVE DE ANGELSOUND........kleine ligt uit te rusten.....

Hier nog bagger, heb wel weer wat gegeten, twee broodjes....dus gaat de goede kant op maar ben dusdanig verzwakt dat alles me teveel is en elke keer weer uit moet rusten. Me dus maar ziek gemeld op mijn werk voor morgen en overmorgen. Gelukkig een goede reactie van mijn directrice.....of het toneelspel is weet ik niet maar ik ga van het positieve uit en dat het mailtje van de Arbo haar dus heeft wakker geschud.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @laetitia oh meis, dat is echt heel erg als je je kindjes niet kan knuffelen.....normaal al niet laat staan als ze zelf niet lekker zijn. Maar ze zijn al voor de uitbraak besmettelijk he, dus als je besmet bent ben je het toch al??? Of ben ik nou gek?

Laat het maar gauw vrijdag zijn.

@Duufke welkom hier!

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Duufke; Welkom en gefeliciteerd!

Laetitia; Jeetje wat shit zeg! Ook vervelend om in die onzekerheid te moeten zitten tot vrijdag, dat gaat nog een lange week worden dan... Helemaal als je je lieve schatjes niet eens mag knuffelen! Succes ermee:( Wat als je het blijkt te hebben? (ik weet niet of je dat al verteld had?)

Voelen; Ik heb afgelopen dinsdag ons kindje voor het eerst gevoeld:D Maar nu hoef je het kindje toch nog niet dagelijks te voelen he? Want ik heb het kindje nu al 2 dagen niet gevoeld. Ik maak me gelukkig geen zorgen maar toch eventjes voor de zekerheid checken haha.

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover, dan weten we of we blauw of roze kunnen gaan shoppen, SPANNEND!!!

Verder heb ik ontzettend veel last van mijn rechter bil, zo net naast het stuitje en ook vaak steken. Iemand enig idee wat dit kan zijn??

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ken het Laetitia! Ik kan Ilias ook niet knuffelen, want áls het daadwerkelijk kinkhoest is, dan wil ik hem niet aansteken. En dan kom ik 's ochtends uit bed en hij steekt zijn armpjes naar me uit... :( Zo zielig :(

6. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    duufke: welkom en gefliciteerd meid ;)

laetitia: wat moet dat moeilijk zijn dat je je kids niet kan knuffelen en idd zeker wanneer ze ziek zijn :(:( en nu moet je ook nog wachten tot as vrijdag?!?!?!?! :( vervelend allemaal zeg! hopelijk vliegen de dagen voorbij..

lady: jij ook al?!?! vind het wel heel sneu voor jullie dames... hopelijk is het snel over! kinkhoest?! dat hoor je toch ook niet meer zo vaak! beterschap!

juli10: wat spannend.. nog 3 nachten voor je het weet..!! ik zit hier ook mijn dagen af te tellen..!! wij mogen as zaterdag...!!!
    hier ook last van mijn stuitje vooral tijdens het fietsen :( zolang het maar niet erger wordt!!

verder hier vandaag een lui dagje.. gister naar een gezellige verjaardag geweest, vandaag ff niks, alleen even naar overgroot oma, even op bezoek bij onze ondeugende oma van 93 :)

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

We komen net van de kerk dus ik zit nu ff op de iPhone snel te reageren.

Of ik nu besmet ben weet ik niet... Maar omdat Collin nog geen uitslag heeft kan het zijn dat ik van Collin nog besmet kan raken. Vrijdag krijg ik te horen of ik besmet ben of niet en wat dan ev de vervolgstappen zijn. Wel weet ik dat in het geval van besmetting het grootste gevaar is dat de baby bloedarmoede krijgt en daar dan aan sterft (dit gebeurt in 9% van de gevallen)... Heb hier op zp aan de vk meer info gevraagd en als ik niks hoor ga ik morgen mijn eigen vk bellen... Vind het niet noodzakelijk genoeg om haar nu mee lastig te vallen ;)

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat dacht ik ook, toen vorige week mijn collega's het zeiden, omdat ik zo extreem aan het hoesten was. Later reageerde iemand op mijn symptomen op facebook ook al met kinkhoest en toen ben ik eens gaan googlen.
    Toename aantal besmettingen kinkhoest [Blik op Nieuws.nl - Zuid Holland]
    En toen de symptomen opgezocht en toch nog maar even terug naar de huisarts. Die heeft me bloed laten prikken. Maandag de uitslag.

9. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Kinkhoest komt normaalgesproken inderdaad niet zo veel meer voor, maar ik heb de afgelopen jaren ook al meerdere mensen in mijn omgeving gehad die het hadden.

@Leatitia, nogmaals heel veel sterkte met het afwachten en ook met het niet mogen knuffelen met je kindjes, bah!

Weten jullie misschien vanaf wanneer je moet gaan opletten op hoeveel je tilt en bukt?

10. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Lady: ook heel veel beterschap gewenst natuurlijk!

11. Laetitia

Ja kinkhoest komt idd weer veelvuldig voor. Hier in Limburg hebben ze zelfs al van een epidemie gesproken...

12. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ fabsie: ik tuil al minder. Ging een keer de tafel versjouwen maar dat deed erg pijn aan mijn buik. Dus dat die ik maar niet meer :)

@juli: dat is typisch voor bekken instabiliteit. Ff met je vk of huisarts overleggen, dan kun je voorkomen dat het erger wordt.

Ik heb al een hele dag erop zitten.vanochtend naar de kerk en daarna meteen naar huis en op de bus en nu in de trein naar schiphol. Ga mijn grote broer uitzwaaien die voor 5 maanden naar japan gaat :( 1 september is hij terug dus timing had nog slechter gekund;) maar vind het niet leuk dat hij nu zo ver weg gaat. Voor hem wel een droom die uit komt.

13. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Idd kinkhoest komt weer meer voor, ik ben in het begin ook verdacht van kinkhoest (misschien dat jullie het nog weten) en heb antibiotica gekregen, moest ook bloedprikken maar bleek het niet te zijn maar een flinke luchtweginfectie.

In ieder geval iedereen veel sterkte met ziek en zeer.

14. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hey dames
    ff een vraagje
    vanacht moest ik hoesten maar dat deed zon zeer in me baarmoeder gewoon omtzettend stekende pijn moest gewoon bijna huilen zon pijn deed t maar ik had zulke kriebels dus moest hoesten maar dat ging gewoon nie van de pijn heeft iemand dit wel eens meegemaakt?

en had even een vraagje hebben julie ideetjes voor hapjes want ben namelijk morgen jarig en wil wel eens wat anders proberen ..
    xxx

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ah mooi, dan kan ik de Limburger bij ons op de vloer de schuld geven ;)

16. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    als je beetje handig ben in de keuken.
    bladerdeeg hapjes.
    als je bladerdeeg vellen koopt. en die door midden snijd.
    kan je ze vullen met.
    een mix van ui paprika en mais en wat sambal.

een mix van fetta kaas en munt peper en zout.

of gehakt en ui en paprika.
    dichtvouwen en 20 minuutjes in de oven.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb trouwens aan de huisarts gevraagd of het kwaad kon voor de baby, dat ik zo vaak en hevig moest hoesten. Hij zei: Je kindje zit héél goed ingepakt! :D
    Dat is wel een geruststelling.

18. Laetitia

:D

Verder geen puf om te reageren.. Sorry

19. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL

whaha van mijn ipad ja joh wat slecht :D

20. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    mm klinkt goed krijg er nu al honger van hahah
    dank je wel
    maare mag je wel fetta hebben nu dan is tog rauwe kaas ?? of wordt ik nah gek...

Deel Deze Pagina