september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hebben jullie elkaar allemaal op fb? haha Volgens mij heb ik van dit topic nog niemand.. Als jullie willen stuur me dan een pbtje met jullie naam erin voeg ik jullie meteen toe.

liefs

2. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ik zit er momenteel vrij weinig op, maar indd ik zou jullie dames ook wel in mn FB willen. PB is dus welkom!

3. Duufke22

Mooi Mams dat je even hebt mogen kijken! :D
    Alleen jammer van de ligging indd als je zulke ervaringen ermee hebt, maar maak je niet druk. Als het hartje klopt, dan klopt het :D

4. Duufke22

Oja, om toch nog even in te haken op de roze en blauwe kleuren discussie, ik vind een rose shirtje voor een jongetje echt super gaaf! Kan me alleen wel voorstellen dat mensen het kindje dan sneller vergelijken met een meisje, ipv een jongetje.. Maar dat zou me echt niks uitmaken haha!

5. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Nou ja, ik denk dat het vooral afhangt van welke kleur roze en of het een shirtje is met strikjes en ruches enzo.. vind tegenwoordig de meisjeskleren zo onwijs zoet, dan zou ik ook bijna obstinaat worden en een shirtje met een draak kopen (als ik een meid zou krijgen).
    Maar mijn man is wel sterk van het blauw-roze denken, weigert zelf ook een roze overhemd te dragen, terwijl ik denk dat het hem héél mooi zou staan met zijn donkere huid.. ach dan moet ik het maar met Photoshop doen, want anders wordt het echt niet wat! :D

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik vind roze voor een jongen ook super gaaf, vroeger was het zelfs zo dat pas geboren meisjes in een blauw dekentje werden gelegt en jongetjes in een roze dekentje!

in de loop der jaren is dat gaan veranderen.
    maar onze zoon krijgt toch echt wel een super stoere roze polo.

nog even over verkeerd geslacht te horen krijgen zo ken ik er ook een aantal en inderdaad is het vaak gek genoeg zo dat er gezegt word dat het een meid is maar uiteindelijk toch echt een jongen is.
    ik zou me er opzich niet zo druk om maken bij de 20 weken echo nog is even vragen!

@ florida het is hier super mooie weer jammer dat ik niet vol in de zon kan liggen!de eerste baby kleertjes zijn gekocht een grijs met wit gestreept pakje en precies de zelfde romper erbij!
    vandaag weer winkelen dus wie weet ga zo ie zo hier een luiertas kopen heb een uper gaven gezien voor 20$ kortom hopelijk genoeg ruimte in mijn koffer

7. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    weekenden zijn altijd een beetje druk, dus ben vandaag weer van de partij, vlug even bijlezen.

@sarah: sorry geen ervaring, ben steeds m'n gewone bikini blijven dragen tijdens m'n vorige zwangerschap en zal dat nu ook doen.
    Proficiat met je 16 weken

@laetitia: heb je vrijdag-verhaal gelezen, pff wat was dat zeg, zie net dat je het nog niet gehad hebt, hopelijk ben je niet geïnfecteerd hoor
    Ik vind het ook super moeilijk om steeds te moeten oppassen, ben niet immuun voor cytomegaal en mag haar eigenlijk geen kusjes geven op de mond of oppassen met snotneus, veel handen wassen, ... vrij vermoeiend

@springboon: wat jammer van je beste vriendin.
    toch nog lekker buiten kunnen zitten met je verjaardag, by the way: een verlate happy b-day!
    Dito hier, als je je verhaal kwijt wil mag je me ook gerust pb'en hoor
    Doe het maar rustig aan hoor als je al wat bloed verliest, is niet goed al die stress

@goofy: ben blij dat ik eindelijk terug wat meer energie begin te voelen, maar moet toch oppassen dat ik het nu niet overdoe hoor, nog een cadeautje gevonden voor je oudste mannetje?

@duufke: welkom hier en proficiat met je zwangerschap.
    Mbt tot je 'sex' vraag, als je er nadien geen hinder van ondervind, moet je je niet schuldig voelen, als ik het bij m'n dochter te 'ruig' deed, verloor ik bloed nadien, dus gyn had gezegd dat we moesten oppassen, dus zijn we nu ook wat voorzichtiger

@melanie: leuk zo'n collega's die met je inzitten.
    Dat voel je niet, ik dacht dat het een jongen was en bleek een meisje te zijn bij m'n dochter dus, je gevoel mag nog zoveel zeggen

@evita: niet alle feta is rauw, je moet gewoon goed de ingrediënten nakijken

@juli: wat leuk zo'n babyboom in de familie.

@enjoylife: onploffen niet echt, maar wel veel gevoeliger reageren op alles

voila bijgelezenen hopelijk niemand vergeten

succes met de nakende geslachtsbepalingen, ik moet nog 23 dagen wachten pfff :p

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ FB, hier ook die erachter zit..
    via PB kan ik wel wel vertellen ;)
    Mel en Duufke.. pb mbt fb :D

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden die willen Facebooken mogen me wel pb doen, dan voeg ik ze toe :)

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Zaterdag zijn we voor ons meisje haar grote bed gaan kopen.
    MINNEN Uittrekbaar bedframe m lattenbodem - wit - IKEA
    Van zodra we Ikea binnen kwamen was het 'waar is m'n grote bed, waar is m'n grote bed'. Ze keek er echt naar uit. 's Avonds na avondeten heb ik het bedje in elkaar gestoken en volledig klaar gemaakt, ze was er super blij mee, was echt leuk op te zien.
    Ze heeft zondag tot 10u geslapen :D, dat heeft ze nog nooit gedaan, moet echt wel een goed bedje zijn.

't Laatste jaar toch meer strubbelingen met m'n vriend, ze zeggen steeds dat kinderen een relatie kunnen doen veranderen en dat is wel zo, m'n vriend heeft het nogal moeilijk met het aanpassen dat de tijd die we vroeger samen doorbrachten niet meer het zelfde is in kwaliteit nu dat ons meisje er is. Dus soms hebben we hier ruzie om de stomste dingen, maar heb het gevoel dat het tij toch een beetje aan het keren is, we praten er wel veel over en moeten gewoon een aantal dingen van elkaar accepteren. Vond het wel spijtig want had het gevoel dat ik niet volledig van m'n zwangerschap kon genieten, maar het ziet er naar uit dat alles stilletjes aan beter begint te gaan, ben wel blij

Sorry even ego

11. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Meiden misschien een stomme vraag maar gaan jullie nog iets leuks doen met Koninginnedag? Ik vond het altijd een van de leukste dagen in het jaar, maar we hebben het een paar jaar niet kunnen vieren, en vorig jaar was echt een sof. Nu wil hij dit jaar niet meer ergens naartoe.. Maar het lijkt mij juist superleuk om naar Rhenen of Veenendaal te gaan!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Emjay, ik ga altijd shoppen met mn moeder op koninginnedag(kleine man mee) dat gaan we dit jaar ook weer doen.
    Gezellig in de winkels en op de kinderrommelmarkt.

Manlief gaat dan borrelen en savonds gaan we, indien we oppas hebben, nog ff samen weg.

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Melanie en Duufke: pb

Roze voor jongetjes: L heeft ook wel roze t-shirts hoor, vind het heel gaaf

Super MissyMaaike dat jullie het zo naar jullie zin hebben.

Heerlijk Evy dat jullie meisje zo goed heeft geslapen in haar nieuwe bed.
    Oooh wat goed zeg dat jullie zo goed praten en dat je nader tot elkaar komt.

Wij gaan meestal even de stad in (overdag dan), op de markt staat grote feesttent met muziek, Emjay. Vorig jaar niet heel lang gebleven omdat Luca niet lekker was. Dit jaar gewoon weer proberen. Is altijd reuze gezellig.

Voor dames die mij toe willen voegen op facebook. Stuur maar even een pb'tje

14. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    Ff inhaken op Facebook ik heb geen Facebook maar wel hyves
    Dus wie wil pb Me maar.....

15. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    Hiero met koningginnedag altijd na de stad met kids en rommelmarkt
    Is altijd super gezellig...

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb geen hyves ;)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb ook geen hyves

18. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hier ook FB! Goof heb ik al ;) dus wie nog meer wil pb me maar knuf!

19. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    heeft niemand hyves:(
    jammer ik heb namelijk geen facebook ....

20. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Ik heb nog wel Hyves maar ben toch meer actief of Facebook.
    Anders maakt je toch een account aan op Facebook Evita?
    Gezellig is dat zoveel bekenden van vroeger van school enzo.
    (Debby Grinwis mijn Facebook)

Deel Deze Pagina