september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    @Laetitia: Helaas mag ik niet aan de pleisters of andere nicorette dingen. Dit zou nog slechter zijn dan het roken zelf. Snap het zelf niet goed waarom, maar wat doe je eraan. Ik neem nu dagelijks 1 of 2 trekjes van de sigaret van mijn vriend en dan is het klaar.
    Kan me herinneren dat een oud vriendin beter 5 sigaretten op een dag kon roken dan helemaal te stoppen, omdat de stress erger is voor de baby.
    De huilbuien zijn vandaag gelukkig uit gebleven.
    @HannaMom: Ik werk nog wel gewoon tot juli dit jaar. Dan houdt mijn contract op en op mijn werk hebben ze al voor vervanging gezorgd voor het geval dat ik ander werk zou krijgen. Ik had nl een aantal sollicitaties lopen, maar helaas niets uit gekomen.
    Nu ga ik toch maar niet meer solliciteren, tegen de tijd dat ik op gesprek kan komen zou het ook al zichtbaar zijn. Dat heeft helemaal geen zin om energie in te steken.
    Ook lastig als je net begonnen bent met nieuw werk, hopenlijk kunnen ze goede regelingen treffen.
    Hier: gelukkig vandaag een goede dag, mede dankzij mijn collega :D
    Heb vanmiddag een afspraak gemaakt met de VK. Ik kan februari terecht. Maar wat een rare assistante zeg.
    Eerst 6 min in de wacht gestaan, daarna deed ze heel kort af en gaf direct het bevel om de huisarts te bellen ivm andere medicijnen.
    Ik vroeg of het altijd pas in de 10de week was omdat ik me zo onzeker voel op dit moment. Maar ik moest me er bij neerleggen want iedereen heeft het zo, dus waarom bij mij anders?
    Stom mens, kan ze toch ook normaal doen! Ze zal wel ongesteld zijn geworden haha

2. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@ loez: Als ze zo tegen mij zou reageren zou ik bedanken en een andere vk zoeken.
    Dit is je eerste toch?? En trouwens al was het niet je eerste, het is toch normaal dat je onzeker en zenuwachtig bent :(

3. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    pff het instorten kan beginnen na het naar bed brengen van mijn draakje. Ik voel het ook echt al aan mijn buik dat ik wat rust moet nemen. Helaas net als een paar andere meiden te weinig kunnen doen vandaag:)

Bij mvm had ik me 's middags via internet ingeschreven en 's avonds belde ze voor een afspraak. Wat raar dat het zo lang duurt

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou vind ik ook hoor. Wat een muts zeg..:x

Enjoylife we hebben in ons nod 16-31 dec. toch nog een zwangere erbij.
    Kruimel1, had dezelfde nod datum als jou maar vandaag een positieve test.

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

even snel (ff geen puf...)
    vk: ik zou ook een andere zoeken als ik zo behandeld zou worden hoor (ook al is het alleen de assistente maar)... er zullen er toch wel meer zijn in de buurt?

MvM: Omdat ze met individuele consulentes werken en iedere consulente haar "eigen werktijden" bepaald, kan het soms zijn dat het een (paar) dag(en) duurt voordat je reactie krijgt. Maar anders kun je volgens mij ook bellen naar zo'n speciaal nummer. Dan krijg je iemand aan de lijn die jouw "aanmelding" doorsluist naar de betreffende consulente. Kan zijn dat ze je digitale aanmelding over het hoofd heeft gezien ofzo...

Hier: sinds vanmiddag last van mijn rug. Nu weet ik niet of dat alweer de eerste klachten van mijn hernia zijn (die speelt nogal eens op als ik zwanger ben) of dat ik gewoon te veel heb gedaan vandaag. Morgen maar eens afwachten... ben in ieder geval doodop en morgen krijg ik bezoek dus ik denk dat ik vroeg naar bedje ga en morgenvroeg maar even de troep van de kinders opruim voordat het bezoek komt.

Welterusten en tot later!!

6. Enjoylife

Ik ben gelijk even gaan feliciteren :D

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik zag het.:D
    Ik zag trouwens ook net dat ik nu 2000:$ berichtjes heb gepost.
    Met deze 2001 dus.;)

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Jeetje wat een nare assistente zeg.. Bij mij was ze heel aardig en feliciteerde me meteen. Ik kan ook al bij 8 weken komen, maar dat doen ze bij ons standaard. Ik zou het wel even melden bij je vk en dan kan je kijken hoe ze erop reageert en of je nog een ander wil zoeken.

9. Enjoylife

gefeliciteerd!!!:D

10. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    arlo87; Dat is een mooi wagen zeg. Die ga ik eens bekijken, de prijs is ook mooi!

Leatitia; Wat leuk, ik kom ook uit limburg! Als je uiteindelijk een mutsy slider wilt dan kun je eens bij ons komen kijken;) Ik heb de zwarte, in 2010 gekocht. Aangezien wij zeker weten een duo wagen willen willen we deze op marktplaats gaan zetten.

Hanna mom; Ja idd om te zien wat het wordt, vorige keer hadden we het hartje nog niet gehoord, raar achteraf gezien dus dat was erg leuk. Daarnaast ging ik de dag erna naar de 9 maandenbeurs dus heb ik lekker gericht kunnen shoppen.

Ik heb mijn zoontje 2 maanden borstvoeding gegeven, dat wil ik nu ook weer gaan doen.

Kwaaltjes vallen hier nog reuze mee. Ik heb levendige dromen, sneller geirriteerd, een enorme opgezette buik dag in dag uit en af en toe wat steekjes. De zwangerschap van mijn zoontje was helemaal super zonder gekke dingen dus ik hoop dat ik dit geluk nu weer heb.

Fijne avond allemaal!

11. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @loez; nou lekker verder bellen! Er zijn genoeg verloskundigen hoor. En 10 weken vind ik erg laat, ik heb bij 6,5 week al de intake en kan nu al niet wachten.

@mvm;Vorige keer heb ik ook meegedaan, maar nu doe ik het niet ivm werk en ik ga geen bussen urine buiten zetten, ik woon in een flat.

@kwaaltjes; nog niets aan de hand, vorige keer ben ik erg ziek geweest , misselijk!

12. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Jeetje, heeft even geduurd maar heb me weer bijgelezen.

Had nog een cb test liggen, heb die vanavond gedaan en die gaf 3+ aan, zit dus wel goed in mijn hcg.

Ik kom trouwens uit noord-holland, een dorp tussen alkmaar en haarlem in.

13. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Mag ik me bij jullie aanmelden?
    Ik ben nu 5,5 weekjes zwanger van ons eerste kindje en op 2 september uitgerekend (volgens mijn berekeningen dan :)

In het kort mijn verhaal. We lopen al sinds onze kinderwens bij de gyno ivm cystes en een regelmatige menstruatie maar een onregelmatige eisprong (dit komt zelden voor en de artsen kunnen het nog niet verklaren ;) Na 4 maanden op de wachtlijst voor de FA te hebben gestaan hebben wij op 23 december een behandelplan opgesteld en op 24 december kregen wij ons kerstcadeautje : een positieve test :D:D

Moeders voor moeders is vanavond geweest en 24 jan hebben wij onze eerste echo in het SFG.
    Het kwartje valt nog niet helemaal dat wij zwanger zijn. Maar het lijkt me super leuk om met meiden te praten die hetzelfde voelen als ik :) en onze ervaringen met elkaar te delen!

Allemaal gefeliciteerd met dit wondertje!!! :D:D

14. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ha Karin, gefeliciteerd. Inderdaad een mooi kerstkado! De wonderen zijn de wereld nog niet uit gelukkig.

15. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik kom morgen even reageren. Kreeg vandaag brief van de gyn afspraak staat op 16 om 11.20 en tegen mij zei de assistente 14.30 dus even bellen!

En er stond op de brief geschreven dat de gyn 1e termijnecho zelf doet.. dus heb ook een echo! LEUK!

Ik ben kapot ga slapen!

Tot morgen en truste!

16. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Volgens mij heb ik intake en controle gelijk bij de gynaecoloog.

Ik las dat er een buikje forum bestaat van septembermama's Waar kan ik dat vinden?

Heb heel de dag gewerkt ben best wel moe en gestressst!!!

Voor mijn gevoel heb ik al een bolle buik en regelmatig pijn links en rechtsonder in mijn buik, af en toe vlagen misselijkheid en een zeurende buik tot verveling aan toe, vraag mij toch af wat dit kan wezen. Er schoot ook even door mijn hoofd kan ik niet verder zijn?

Wij willen tot 12 weken wachten met vertellen, maar een vriendin van mij weet het al want die had het al een beetje door :D

17. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Gefeliciteerd en Welkom natuurlijk;)

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, die vriendin ben ik!:D

Voor jullie allemaal: Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!:D

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey dames,

sorry... even geen puf om te reageren. Ik heb de wijzigingen genoteerd en zal ze vanmiddag bijwerken op de site!

Tot later!!!!

20. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Gefeliciteerd Karin!!! Jeetje wat fijn dat jullie met de kerst dan eindelijk een positieve test in handen hadden!

Deel Deze Pagina