september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Evy, nee hier geen paasvakantie.
    Vrijdag en maandag vrije dag en verder gewoon school.
    Hier alleen meivakantie vanaf koninginnedag

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hallo

Hier ben ik ook weer is een keer! na zo een 2 weken .. shame on me!!
    Ik lees wel bijna elke dag op mob mee maar reageren vind ik 3 keer niks op tel! Sorry!

Duufke ik vind het belachelijk dat je HA zo laks is! Fijn dat de VK je wel serieus neemt!

Geslacht zie dat al meerde meiden het weten! leuk!

Kraamzorg hier de vorige keer een leerling. MAakt niet uit.. Alleen liep de borstvoeding amper.. en gaf ze me geen goede uitleg.. Toen ik stuwing kreeg vertelde ze me dat ik het nu niet meer op gang zou kunnen krijgen en beter kon stoppen.. dit geloofde ik :(.. wat blijkt later het weer opgepakt en je moet gewoon blijven doorzetten... Het is niet meer echt op gang gekomen. Daarom nu liever geen leerling..

Verder ben ik het kwijt!

Donderdag hebben we de 20 weken echo en hoop dan ook het geslacht te weten...

ik kom braaf later en vooral vandaag nog reageren ....

Maar nu eerst kopje thee!

3. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    @Sarah Hier! vind je de Facebook-pagina...

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ehhhhh Evy topper, alleen kan ik hem niet bekijken......?

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hier hebben ze ook geen paasvakantie.... ze hebben komende vrijdag vrij en de maandag en dinsdag (dinsdag hebben de leraren studiedag) Op donderdag hebben ze dan lenteviering op school (school is neutraal-bijzonder onderwijs dus daarom lenteviering ipv paasviering) maar het is nu nog maar de vraag of Thessa deze week nog naar school kan (en of ik kan helpen want ik zit bij de organisatie van lenteviering)... ach ja... we nemen de dag voor de dag...

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Little dreamer, hier wil ik absoluut geen leerling, en niet omdat ik het niet vertrouw of zo....maar ik weet van mijn eigen werk dat je je handen dan nog vol hebt aan het normaal draaien van je klas in mijn geval of je dienst....ook eentje die net van de opleiding komt vind ik niet fijn waarom niet......omdat ik nog twee kids heb lopen die ook de nodige aandacht behoeven dan, en dat is best pittig dan.
    Enne, vind het heeeeeel slecht dat een leerling zegt dat je moet stoppen met de BV, dat had ze volgens mij toch helemaal niet mogen doen maar met haar begeleider moeten bespreken???

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Littledreamer, ik zou ook geen leerling meer nemen zomaar hoor.
    Vorige keer ook 1 gehad en die deed echt alleen maar de baby verzorgen en verder op dr krent bij de visite zitten,
    Gelukkig kwam die maar 1 dag en kreeg ik daarna een hele fijne kraamhulp.

Jeetje, donderdag al 20 weken echo!!
    Dat zal hier nog wel een week of 5 duren.
    Mag volgende week pas bellen voor afspraak.

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #4608 Lyanna, 3 apr 2012
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
    Goedemorgen meiden.

Sorry dat ik nog niet zoveel hier ben, maar wil dat vanaf nu toch wat meer gaan proberen. Als tenminste de pijn in mijn rug het toelaat.

Gisteren heb ik controle gehad bij gyn en echo, maar bij deze ga ik geen afspraak meer maken.
    Ik zat om 13.39 nog in wachtkamer en om 13.55 zat ik alweer in auto. Hij had zo'n haast, raffelde bloeduitslagen snel af en echo was helemaal een aanfluiting. Mijn rugklachten hoorde erbij volgens hem en niet eens even vragen waar pijn en zo zat en wat ik het beste kon doen. Scherm stond mijlenver weg, kon het maar net een beetje zien. Hij zegt: dit is hoofd, dit is ruggengraad en hartje klopt en beweegt goed. Ziet er goed uit en klaar was hij alweer. Niet eens hartje gehoord, heb hartje nog maar 1x zien kloppen. :(
    Ons zoontje was er ook bij en die werd er zelfs niet bij betrokken of ij zijn broertje/zusje wel kon zien.
    Toen 2 afspraken gemaakt en in 15 minuten tijd zat ik dus weer in de auto.

Ik heb deze gyn ook gelukkig nooit gehad bij de IUI, heb hem 1x met nacontrole gehad bij de MA en toen ik met 37 weken zwangerschap en 40 weken in zkh lag aan mijn bed. Maar als ik het dus zo kan plannen geen afspraken meer bij hem.

Heb nu 23-4 weer controle en 14 mei de 20 weken echo.

Ik lees net dat jullie FB pagina hebben, mag ik ook lid worden?

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Is de fb pagina afgeschermd?

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hier hebben we een van mijn vriendinnen als kraamverzorgster gevraagd. Ze heeft bij haar werkgever aangegeven dit zelf ook graag te willen doen en hopen zodoende dat ze dan ook tijd heeft. Geeft me wel een vertrouwd gevoel iemand die we alle 2 kennen.

Nog maar 1 dagje slapen en dan weer lekker gluren naar ons frummeltje. Eindelijk weten we dan wat het gaat worden. Ben wel echt benieuwd.. Ik wil het alleen wel geheim houden voor familie en real life vrienden. Ik zal het dus ook in het besloten gedeelte van FB zetten.. Zodat de rest dat niet kan zien haha.

Liefs!

11. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
  12. Laetitia

het is een besloten pagina.. stuur ff een pb dan voeg ik jullie aan mijn vrienden toe en stuur ik een uitnodiging voor de pagina (moeten jullie mijn verzoek wel eerst accepteren ;))

13. Laetitia

elly ik heb je toegevoegd!

14. Rizzie

Rizzie Actief lid

11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    springboon: we wonen idd wel erg dicht bij elkaar in de buurt, grappig zeg! kleine wereld ook he. als we ooit reunie hebben kunnen we carpoolen :)

Duufke: jee wat vreselijk om je zo lang al zo ellendig te voelen. fijn dat je VK zo goed reageerd. geef die HA er maar van langs, kan toch niet dit!

paasvakantie: hier ook geen vakantie, ze zijn alleen vrijdag en maandag vrij.

kraamzorg: ik vind het echt vreselijk dat er iemand in mijn huis rondloopt die ik niet ken, ik heb dan het gevoel alsof ik niet mijn eigen gang kan gaan. bij de oudste heb ik 1 uur per dag kraamzorg gehad, alleen om mij en de baby even te controleren, beviel me ontzettend goed. toen de jongste kwam moest ik minimaal 24 uur afnemen, ik heb toen met haar afgesproken dat ze na 1 uur hier te zijn geweest naar huis kon elke dag en dat ik dan wel gewoon die 24 uur aan zou schrijven. ik voelde me dan ook wel erg goed hoor na beide bevallingen, op wat moeite met zitten ivm de hechtingen na had ik niet echt ergens last van. ik weet niet of ze nu weer een minimum hebben wat je af moet nemen, dan hoop ik dat het zoals de vorige keer kan. ik wil er niet voor kiezen om het helemaal niet te nemen, want wil wel dat de baby goed bekeken wordt.

15. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Volgens mij wel.. ik kan trouwens wel zien wie er lid zijn, maar verder nog niks want ik ben nog niet geaccepteerd!

16. Laetitia

ik zie geen verzoeken meer staan om lid te worden op de fb-pagina... heb je wel een verzoek gestuurd? (dat kan volgens mij ergens rechts-bovenin)

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Rizzie... Bij HGK (heb ik gewerkt) en was de minimale uren zorg 24. Dit is tot heden nog zo :) De minimale zorg, wordt het ook wel genoemd..

18. Laetitia

ik weet niet hoe het hier zit met de zorg. Wij hebben altijd de "normale" zorg gehad. Ik ben tot nu toe de eerste dagen niet in staat geweest om "gewoon alles te doen" dus is het wel fijn als iemand dat voor je kan doen. Wel kwam het regelmatig voor dat iemand sneller klaar was met alles en dan dus ook een halfuurtje ofzo eerder naar huis kon. (dan tekende ik de uren wel gewoon af).... Manlief vond het altijd een crime... die voelt zich dan helemaal nutteloos... dus hebben we nu afgesproken dat hij de week van de kraamzorg wel gewoon blijft werken (wel thuiswerk.. dus dan hoeft hij niet op locatie te zijn.. ivm de kids) en dan daarna 2 weken vrij neemt...

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb net vrrzoek gestuurd op FB pagina.

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik heb ook een verzoek gestuurd op fb

Deel Deze Pagina