Mijn god, meiden wat is er gekletst, ga het niet allemaal teruglezen hoor................... Dus even ego..... Vandaag 18 weken! en aan mijn banner te zien moet ik al boekjes over sexuele voorlichting halen
same here.. toen mijn (nieuwe) collegas hoorden dat ik zwanger ben zeiden ze ´oh nu valt alles op zijn plaats daarom eet je zo veel´ maar dit is niet waar... (heb ik maar niet gezegt) ik kan (helaas) super veel eten zonder een gram aan te komen. Zelfs met moeite om op gewicht te blijven.. Maruhm nu ik zwanger ben houd ik makkelijker de kilo´s vast. denk dat het dus wel daar aan ligt hoor. gewoon andere hormonen nu, en je houdt vocht vast dus dat ook.
zooooo.. jullie hebben veel bijgeschreven. Wilde even kort kijken voordat ik de tafel moet gaan dekken enzo.. (even tijd voor mijzelf want oma is met de kids in bad ) haha.. wel gezellig zo.. maar ik zal later nog wel reageren want ben nu alweer helemaal vergeten wat ik allemaal (zo half/half) heb gelezen.. tot later!
Mijn god wat een geklets zeg, als je 3 dagen zou missen lig je heel wat achter haha. littledreamer; Ik denk dat het een meisje is. Zou heel erg gek staan te kijken als ze verteld dat het een jongen is. Nu dacht ik bij mijn zoontje ook dat het een meisje was, maar toen droomde ik wel over een jongen, nu droom ik echt over een meisje. Morgenvroeg zullen we het weten, ik ben ZOOOOOOO benieuwd! haha. Wat grappig dat je zo verslaafd bent aan water ijsjes, dit had ik bij mijn zoontje namelijk ook en begint nu ook alweer. Toen at ik er met gemak 5 op een dag. Kraamzorg; Hier wil ik ook geen leerling. Ik heb een aantal verhalen gehoord en daar zit ik echt niet op te wachten. Helemaal niet als je vol hormonen zit. Onze kraamverzorgster was echt helemaal geweldig, ik hoop dat we haar nu ook weer kunnen krijgen. We hoefden helemaal niks te vragen of te zeggen, alles ging vanzelf. Helaas kregen we voor de laatste 2 dagen een ander, vreselijk! Ondanks dat het maar voor 2 dagen was heb ik voor de laatste dag nog een ander gevraagd. Ze vertelde hele verhalen over zichzelf, heeft wel 3x die dag met haar dochter zitten bellen en stelde mij de vragen ipv andersom. Volgende dag kwam gelukkig een leukere vrouw maar kon niet tippen aan de eerste. Nu wil ik wel echt maar 1 iemand want dat was maar niks. Ik ga ook weer proberen borstvoeding te geven. Ging meteen heel erg goed maar na 2 maanden ben ik moeten stoppen, ik was meer aan het voeden dan wat anders. Uiteindelijk bleek ons zoontje ook een koemelk allergie te hebben. Missiemuis; Welkom en gefeliciteerd! Duufke; Gelukkig is alles goed met jullie ukkie. Maar ik vind het niet normaal dat je huisarts zo laks is, zolang en zoveel bloed verliezen kan toch niet gezond zijn??? Littledreamer, mamavangwenn en melanie; Het is bijna zover Ik mag morgenvroeg meteen om 9.10uur. Ga lekker op tijd naar bed, morgenvroeg douchen en aankleden en dan hup de auto in. mamavangwenn wat grappig dat je man zo op is van de zenuwen. Mijn vriend is ook wel benieuwd maar uit zich hier niet zo in. Hij zegt heel koeltjes; Tsjah ik zie het wel, daar kunnen we toch niets meer aan veranderen he. Terwijl hij na het eten zei; Ik denk dat het toch een meisje is haha. Hier ben ik degene die helemaal gek wordt van het wachten, zo erg!
ik mag donderdagavond pas om 18.00 uur. Dus moet nog een dagje wachten. @duufke: fijn dat alles goed was met de beeb.
Heeel veel plezier morgen juli en Melanie! Ik zou ook denken dat er meisjes bij komen maar volgens de september poll valt het verschil wel mee! Hier druk bezig met het kamertje. We hebben via marktplaats een kamertje gehaald voor maar 50 Euro. Het was alleen lelijk bruin en ben het nu wit aan het lakken wordt al zo leuk!! Heb wel veel last van harde buiken en hartkloppingen maar zolang het geen pijn doet kan het volgens vk geen kwaad ...
@mamaAniek, gebruik je wel voor het ledikantje speciale verf? Stel je beebje gaat straks leren te staan en hapt wil je natuurlijk niet dat hij schadelijke verf binnenkrijgt.. Pff meiden nog 906 minuten.. Dan krijgen we onze echo.. Maar ik ben niet zenuwachtig ofzo hoor hahaha.. Net nog lekker even wat op het terras (onder een hittelamp) gedronken.. Vanaf morgen weten we of we ouders worden van een zoon of dochter.. Toch wel spannend!! Nja nu lekker me bedje in. Heb trouwens nog (zoals wekelijks) een foto gemaakt van me buik en opgemeten.. 81cm inmiddels.. weer 3 cm gegroeid en dat in 1 week super blij mee.. Foto volgt. Slaap lekker girls! Liefs Melanie
@Melanie, ja hebben we speciaal naar gevraagd in de winkel! Ik merk dat sinds wij het geslacht weten het allemaal nog echter is geworden! Gelijk kleertjes shoppen hihi.
Vandaag nog meer baby kleertjes gekocht zo ook zijn eerste pakje een vestje een broekje en bijpassend rokpertje voor $4,50 ook spijkerbroekjes mee genomen voor$1,50 alle winter kleding gaat nu hier super voordellig weg en dat is jet wat wij nodig hebben dus ben flink aan het shoppen! Helaas kan ik geen foto.s plaatsen vanaf me tel .... over een kleine 10 dagen ben ik thuis en kom ik het jullie.showen hoe is het met de rest van de zwangere meiden?
@waterijsjes: ik ben ook dol op waterijsjes op t moment. Ik heb nog niet echt een product wat ik moet eten. Tot week 10 at ik wel veel appels. @juli en melanie: veel plezier en succes vandaag! @all: nee, zoveel bloed is niet goed. Vannacht weer maar 4 a 5 uurtjes geslapen. Vaak naar toilet en gekmakende krampen. Ik zit nu al met mn blik op de klok. Nog even en ik kan bellen. Morgenavond een avonddienst, maar durf me niet ziek te melden. Ben om het hutje ziek man hihi..
duufke: succes straks! als je je zo slecht voelt kun je je denk ik toch beter wel ziekmelden, als je het uitlegt zullen ze het echt wel begrijpen. je moet extra goed om jezelf denken nu.
@duufke: goed dat alles goed gaat met je beebje Laat je straks maar horen bij de ha hoor mama's met de geslachtsbepaling, succes vandaag Ga vandaag om 14u voor de eerste keer met ons meisje naar de cinema, we gaan naar 'Plop wordt Kabouterkoning'
Wow wat een koopje MamaAniek Joh Melanie 3 cm in een week! Jij gaat hard, leuk!! Hoe laat mogen jullie vandaag? Whaaa MissyMaaike ik word jaloers van jouw shopmodus en de bijbehorende prijzen Heerlijk joh dat jullie zo goed slagen. En Duufke, al gebeld? Veel plezier Evy! Hier; vanochtend bij de vk geweest. Alles is goed. Beebje doet het goed, mooi hartslagje gehoord. Mijn baarmoeder zit al tot net onder mijn navel Bloeddruk was wel wat laag 105/45 dus zorgen dat ik altijd zoute drop bij mij heb voor als ik flauw word.
Duufke hoe is het afgelopen? Ik at de eerste weken ook zo graag appels terwijl ik daar normaal niet gek op ben! Meiden met echo spannend! Ik kan niet wachten tot morgen! Vind het ook een beetje eng. Een mama uit een ander topic waar ik in mee praat heeft eergister te horen gekregen dat hun meisje de darmen buiten het buikje groeien. En gister hoorde ze dat het misschien trimosie 18 heeft. Zo erg! Ik kan alleen maar hopen dat het goed komt! Daarom vind ik de echo een een beetje eng.. evy leuk en spannend!! De rest kwijt! Zo mannetje weer ophalen van psz! Weet je waar ik zo van baal.. De naam die wij bij ons zoontje hadden als het een meisje word ziet mijn vriend niet meer zitten ..... Baal ik van .. wachten wat het word en dan maar een naam gaan zoeken! Tot later!