september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb het al gevonden!
    Wat leuk Melanie :D:D Lekker van genieten meis!

2. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    bedankt voor de reacties :) dacht zelf ook al zo iets, maar gewoon....ff checken ;)

@ dithje: ja ik had twee weken terug al een mail gehad met een bon die ik uit kon printen en vandaag kreeg ik ineens nog een brief binnen. dus ik dacht ik kijk gewoon of die ook echt werkt en dat was zo :D ben ook wel blij dat de doos nu fatsoenlijk gevuld was.

3. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Ik zag dat er al meiden zijn die de blije doos van prenatal al hadden opgehaald. Wanneer krijg je hier een uitnodiging van? Ik heb nog niets ontvangen.

Groetjes Deb.

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Dankjewel allemaal dames!!

Hier een foto van ons kleintje in 3D was toch best leuk om even te zien :)

Liefs Melanie

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik dacht dat je die pas met 7 maanden kon ophalen????

6. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ik dacht met 5 maanden.

@mel : leuke fotoo meid!

Ik zit in dubio! Nog een weekje en dan zou ik een echo mogen. Kost alleen zoveel geld. Of over een week, of over 5 weken. Ik ben zo ongeduldig! Ik wil het geslacht ook weten hahaha! Jaloers kreng ben ik ook he (a)

7. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    ahh wat schattig melanie..!! mooi zo in 3d :D:D

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Aaah zo lief Melanie!

Dat dacht ik ook Mams.
    Vorige keer ook pas met 7 maanden.

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Blije doos met 7 maanden.
    Krijg je een brief bij de WIJ.

Denk dat je de felicitas-doo bedoeld??
    Die heb ik vandaag ook opgehaald, en heb nog 2 bonnen liggen (1 op adres van mijn ouders, en 1 hebben ze extra gestuurd). Dus die laten we ophalen :)

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat leuk Little dat je de winactie hebt gewonnen!

11. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik heb ook al bericht van de blije door en de felicitas heb ik al!
    Ik kan m tot 24 april ophalen.

Ik heb de winactie gewonnen!

ik ben erg verdrietig Degene waar ik het over had dat de 20 echo niet goed was heeft te horen gekregen dat het echt niet goed is! Ik vind t zo erg! Leef zo met ze mee! :( BAH! Leven is soms zo oneerlijk!

Morgen om 10.00 ben ik aan de beurt!! Spannend!

Weltrusten meiden!

12. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    littledreamer: wat vreselijk...!! sterkte!!
    en ook gefeliciteerd met de winactie.. dat was een leuke actie ;)
    alvast heel veel plezier voor morgenvroeg! geniet ervan om weer ff naar je beeb te kijken!!

hier weer ad rennie.. mannetje kwam thuis met kapsalon.. heerlijk ze waren alleen de salade vergeten :( maar ik had al last v maagzuur en ik had nog maar net een paar happen op en ja hoor...!!! ik kon mn eten afstaan aan manlief! vanwege die vreselijke maagzuur!!

zijn nadeel tijdens het eten: een zwangere vrouw naast hem op de bank die gigantisch zit te bulken!! (boeren) :D:D:D:D:D:D

dus ad rennies en nu maar lekker naar bed! welterusten dames!!

13. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik kreeg een mail met een bon. Ik kreeg die mail op dezelfde dag als het tijdschrift en dat was gisteren. Zat oa avant fles in, Bibi speen met i Love mama, paar pampers, mini sudocreme, 4 paar sokjes en nog wat dingen.

Verschilt echt per persoon wanneer ze hem mogen halen maar in het wij tijdschrift stond rond de 5 maanden.

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Weet niet waar je woont, maar ik ben bij echotijd geweest.. 25 euro voor 20 minuten spieken.. 10 foto's en een stukje in 3d mogen zien.. Echt super en het vrouwtje was zoo super lief, heb haar daarom ook maar een leuke fooi gegeven..

liefs

15. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Nou bij ons komt het al rond de 55 euro, maar dan mogen wel in de avond ivm werk van vriend. En dan is het alleen het geslacht bekijken.
    Wij hebben wel een enorme lieve man voor de echo's dus ik zou graag daar blijven komen. Maar goed, na wat rekenen hebben we besloten toch die echo te doen. 5 weken duurt gewoon te lang haha!

16. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Melanie; Jeetje dan hebben jullie het echt goedkoop gehad. Wij moesten €30 euro betalen en ze liet eventjes het hartje zien kloppen en daarna meteen naar het geslacht kijken. Nu hadden we geluk dat er een stagiaire was waardoor ze wel 5/6 keer hebben gekeken.

Bij ons zoontje waren we ergens anders geweest (was nu voor studie gesloten) en daar betaalden we ook €25. zei keek ook al echt eventjes of het hartje goed was, liet het hartje luisteren, keek of en blaasje gevuld was enz. Dat was toen echt fijn.

Littledreamer en mamavangwenn; Heel veel plezier vandaag!!!! Ik ben benieuwd. Littledreamer jij hebt natuurlijk al de echte 20wkn echo, vind je het spannend? Ik vind het toch wel spannend, heb hem pas bij 21 weken dus nog eventjes geduld.

17. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik mag zo! 20 weken echo en ben zenuwachtig! Krijgt T een een broertje me zusje

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    De kleine is vanmorgen erg druk. Normaal niet! Alleen in de avond

19. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Little: succes! Alles zal vast goed zijn en lekker genieten van die kleine op het scherm ;)

@ andere meiden die vandaag voor echo gaan: veel plezier!

@ geslachtsbepaling: Hier 30euro, heb een half uur echo gekregen en heel veel foto's uitgeprint en alle foto's op een usb-stick meegekregen .

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel veel plezier Little!

Jeetje wat goedkoop Melanie.
    Wij waren 50,- kwijt voor een kwartiertje. Moet wel zeggen dat ze meer bekijkt dan alleen het geslacht. Zij kijkt ook echt al naar het hartje, de hersenen, open ruggetje, hazenlipje etc. Een mini 20-echo zeg maar...

Vandaag weer een werkdagje. Eind van de middag iets eerder weg om naar de kapper te gaan. Werk vandaag in Meppel en mijn schoonzus heeft daar een kapsalon. Ga ik aan het eind van de middag daar even heen om mijn haren te knippen, eindelijk!!

Deel Deze Pagina