Oke Nu mag t in t openbaar me oma heb ik t zelf verteld! .. We krijgen een MEID!!!!! Voelt lekker dat zo neerzetten! ik voel me zo trots!!
nu begint het me toch wel te kriebelen hoor... hihi.. ik denk wel dat ik hier voor de bevalling wel bekend maak wat het gaat worden...
Sansa vond het leuk om naar cinema te gaan, maar ze is toch nog iets te klein, ze vroeg steeds 'is het gedaan?' Hiernet bezig met reactie op te schrijven en dan blokkeert m'n pc :x @duufke: goed dat de nieuwe ha je serieus neemt en dat je nu toch al iets meer weet. Ben hier ook heel ongeduldig hoor, maar kan het extra geld er niet aan geven @melanie: proficiat met je ... , super! Leuke foto's! Vooral die met het voetje @mams: hier niet overgeven, maar vandaag weer super misselijk pff @lyanna: hier gaat die buik ook hard, tja alles is al eens uitgerokken hé @littledreamer: leef ook met hen mee, spijtig toch. Door dit soort nieuws ben ik ook toch wat angstiger voor m'n echo binnen 20d hoor, snap jouw gevoel wel. Je beebje keek ook gewoon uit naar z'n echo Ook proficiat met je meisje , super! @mamavangwenn: hopelijk lukt het nog een beetje en vind je energie voor straks tijd: voor mij gaat de tijd ook maar traag hoor, zit al af te tellen sinds m'n echo op 11 weken, dan is wachten tot 18 weken LANG @laetitia: duim voor je dat je morgen een goed resultaat krijgt hoor mocht ik iemand vergeten zijn, sorry
Bekijk bijlage 235901 Net even gemaakt.. Ga straks eens vergelijken met de andere 2 zwangerschappen.. Buik is voor mijn gevoel kleiner dan bij hun...
littledreamer: leuk zeg een meisje!! ze halen de jongens nog in als het op deze manier doorgaat. leatitia: ik hoop dat je het nog wel bekend maakt, het is zo leuk om te weten
ik zal het vantevoren wel al laten weten.. maar niet gelijk met 20 weken.. (jullie moeten toch nog iets van spanning hebben )
das flauw laetitia leuk leuk weer een meisje, zullen er straks meer meiden als jongens zijn???????? ik heb zelf het idee van een meisje en vriendlief ook en verder niemand iedereen denkt jongen verder..... nog twee weken dan zullen wij het weten...
ik vermoed hier een meisje. maar wij zullen het pas weten bij de bevalling. hoe erg ik het ook van anderen wil weten, ik vind het leuker om het zelf niet te weten of ik moet het heel duidelijk kunnen zien bij de 20 weken echo (kans wordt groter door dit forum ) mooie buik springboon!
@springboon wauw mooi buikkie @little super joh een meid!!! nah lkkr roze shoppe hier nog 2 weken *zucht* duurt zo lang @mamavangwen je weet tnu wel en en en???
Gwenn krijgt een zusje!!! Helemaal blij zijn we. Papa gaf aan dat hij een stiekeme voorkeur voor een meisje had.