Oh! Nou ik kijk meteen even! Wil me alleen niet opdringen dus doe hier wel een oproepje. Wie wil mijn buddy zijn? Stuur maar een pb'tje.
Dank jullie wel meiden!! Echt super om zo'n clubbie te treffen weer hoor. Was eigelijk februari uitgeteld en voelde met die mama's eigelijk vanaf het begin al niet zo'n klik. Maar hier wel Geweldig! Mel, tuurlijk is dat spannend die echo. Het gebeurt niet heel zelden dat er iets ontdekt word dat "niet goed" of "zorgwekkend" is. Maar in een heeeeeeeel groot percentage is alles gewoon goed. Je kindje word nagekeken, of er genoeg hartkamers zijn, alle hersendeeltjes er zijn, schedeltje gesloten? gehemelte gesloten? ruggetje gesloten? alle ribbetjes aanwezig? niertjes e.d op de juiste plek en het goede formaat....dat soort dingen! Probeer je geen zorgen te maken *I know...moet ik zeggen*
Ga je voor die tijd nog naar de VK? Dan zou je haar ook nog ff een goeie uitleg kunnen vragen..Ze zal je vast met liefde de info geven hoor.
Ik lag donderdag vol zenuwen in die stoel en ik hield me blik goed op t scherm! 20 weken echo is spannend! Maar wat mams zegt het is heeeeel vaak goed!
@littledreamer, thnx meid! @mams, ja heb de 17e nog een afspraak bij me vk. Denk niet dat er iets aan de hand is ofzo hoor, want afgelopen woensdag zei de echoscopiste (werkt in het ziekenhuis normaal en doet daar ook 20 weken echo's) Dat er voor zover ze kon zien alles helemaal toppie uit zag. Liefs
Hier geen nieuws.. Drukke meid in mijn buik! Voel der erg duidelijk en ook meerdere malen per dag! Erg fijn weer dat getrappel! Mijn kleine man die zegt in plaats van zusje .. soesje! Zo lief! Wijst tie naar het jurkje en zegt ie soesje! Verder gister nog door de gyn gebeld.... ik moet aan de fraciparine. Ze gaan me dinsdag leren hoe ik mezelf moet prikken... Vind ik iets minder.. 1 geluk dat ik niet bang voor naalden ben! maar vind het jammer dat heb medicijn 3 word..
@littledreamer, wat vervelend dat je moet prikken en aan medicijn nummer 3 bezig bent. hoop voor je dat je er baat bij hebt! Wat lief dat hij over zijn soesje praat! Lijkt me helemaal geweldig om zo te fantaseren met je kleine man. liefs!
Wist ik niet (meer) :blush: Beter het zekere voor het onzekere.. En valt het mee om zelf te prikken..
mamavangwenn; Ik ben buddy geworden met duufke, zou jij dit erbij willen zetten? Mams; Kan me voorstellen dat je nu het liefst 1,5 week vooruit zou spoelen. Lijkt me zo moeilijk... Ik hoop dat je veel afleiding zult hebben door pasen en de verjaardag van je kereltje. Wat leuk dat je man hem/haar ook heeft gevoeld. Littledreamer; Ohh geweldig, soesje! zo schattig.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/349144-september-2012-mamas-deel-2-a.html#post12481433 Komt allen!!!
Doe dat eens mams! goed idee alvast.. misschien daarna een link hier neerzetten zodat iedereen het hier kan vinden? Liefs!