september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen allemaal.

Lekker geslapen?
    was om half 7 wakker heb ik een appelkoek gegeten hihi en wat gedronken daarna in slaap gevallen tot half 10.
    Ben alleen iedere keer zo verkouden dat me ene oor dicht gaat zitten en zo irritant hihih.

Vandaag even nieuwe pyama broeken scoren mocht ik weer eens in het zh belanden heb ik in ieder geval wat fatsoenlijks aan me kont ahaha

2. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    Senna!!! wat ben ik blij om jou hier te zien:)
    toch nog weer hcg stijging! ik blijf duimen dat t goed gaat ;):)
    hier begint aan t eind vd dag mn buik op te zetten.. is opzich niet erg maar op t werk gaat t wel opvallen:$ en dat terwijl we het nog zeker tot half februari stil willen houden:) word niks ben ik bang:D

Carlo; ik hoop echt dat t niet fout gaat :( oh wat n onzekerheid:(

rammelaar/ sylvia; Gefeliciteerd

hier gister supermisselijk geweest.. echt niet willen eten maar wel gedaan.
    na t eten is t ff een uurtje weg en dan begint t weer :(
    vanmorgen ook misselijk opgestaan en hoofdpijn dus t is nu echt begonnen:$
    vanmiddag maar ff salmiak halen, dat hielp vorige keer echt super:)

3. Helena14 ja wat leuk om jou hier ook weer te treffen :d ik ben nog wel voorzichtig tot maandag hoor :D maar tot nu toe gaat het goed.

4. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    maandag weer n echo toch? hoop echt dat ze wat zien:)

5. ja gelukkig wel.
    ga komende dagen ook echt druk zijn.
    ik heb een handje van extreme misselijkheid en wil toch extra alles schoon hebben hihi.

6. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Jeetje wat hebben jullie gisteren gekletst zeg!

@ Sennaaa: Ohhwwww meid ik duim zo hard voor jou dat het maandag gewoon allemaal goed zit!!!! In ieder geval welkom meid :D

@ Carlo: Balen die onzekerheid! .. Ook voor jouw draaien mijn duimen!

@ Helena: Balen zeg die misselijkheid:(Ik ben echt blij dat ik alleen maar last heb van vlagen misselijkheid.

@ Jalou: Ik zag ineens iemand vertellen dat haar man verpleegkundige is en ook in Rotterdam woont. Toen bedacht ik me dat ik nooit antwoord heb gegeven op je vraag. Maar ik werk dus gewoon op een verpleegafdeling :D Dus we kunnen nooit directe naaste collega's zijn ;)

Hier is het redelijk rustig. Af en toe een vlaag van misselijkheid en een krampje en een steekje ( niet meer zo erg als een week terug gelukkig ). maar ook last van maagzuur, ik slik normaal al medicatie hiervoor, maar die mag ik nu niet meer innemen en moet dus tot maandag wachten want dan is mijn eigen huisarts terug om wat anders voor te schrijven omdat ik die assistente van de invaller niet meer te pakken kreeg ;)

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Nicolioo: ik zal de gegevens op de site zetten! (En het is niet zo moeilijk hoor.. dat lijkt alleen zo... de truc is altijd om iets simpels heel moeilijk eruit te laten zien :p)

Mijn afspraken bij de gyn waren altijd heel sumier en "saai". Dan kom je daar aan en wordt je naar binnen geroepen. Dan wordt er gevraagd of alles goed gaat, mag je je buik ontbloten en op het bankje gaan liggen. Hij luistert even naar het hartje en voelt of hoe de baby ligt en klaar. Werd alleen verteld dat alles goed was en daar kon je het dan mee doen. Heb ook geen extra echo's ofzo daar gekregen (hoefde voor mij ook niet direct)... kwam daar alleen omdat ik antistoffen in mijn bloed heb voor antigenen die manlief en de kids (allemaal tot nu toe) in hun bloed hebben. Mocht het bloed van de baby dan met mijn bloed in contact komen dan krijgt de baby ook antistoffen in zijn/haar bloed waardoor de baby dan het eigen bloed gaan afbreken. In dat geval zou de baby dus in de buik al een hele dialyse van het bloed moeten hebben (oud bloed met antistoffen eruit en nieuw bloed erin)... maar gelukkig is dat nu nog niet voorgekomen.

hier: nu al voor de 4e keer naar de wc en kom maar niet van die darmkrampen af... hoop niet dat de kids me hebben aangestoken.... pfffff....

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ben bang dat de zwangerschap hier weer niet goed is vanacht al niet kunnen slapen door een gevoel dat het niet goed was... en vanochtend bij het afvegen toch ook wat bloed ..... niet veel maar toch ..... !
    net nog wel een test gedaan en die knalt nog wel maar wil niks zegen !

mijn gevoel en bloedverlies spreken voor mijn bijna boekdelen ...
    ik hou jullie op de hoogte

9. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

he wat naar missy! .. Ik duim voor je dat het wel goed zit!

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    nou weet je wat het is .... was het alleen maar een klein beetje bloed was er niks aan de hand.... maar dat gevoel erbij vind ik zo eng

11. Laetitia

missymaaike: veel sterkte en ik hoop dat je gevoel het deze keer verkeerd heeft....... ik blijf natuurlijk voor jou (en ook voor alle anderen) duimen dat het goed zit!!!

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik weet precies wat je bedoelt. dat gevoel maakt mij nu ook zo bang.
    maar is het zo dat je iets aan een test al zou kunnen zien dan??

13. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Missymaaike en Carlo, sterkte.
    Aan een test kan je niet altijd wat zien.
    Heb ik ook gevraagd aan de vk op het forum.
    Al is het mis, je lijf kan nog wel even doorgaan met hcg aanmaken.

Laetitie, sterkte met de ziekenboeg, hopelijk knapppen jullie snel weer op.

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    vorige keer zag ik het aan mijn test dat het fout ging die was opeens van super knal naar bijna niet meer te zien.
    helaas is zo,n gevoel hellemaal geen goed teken ( helaas ) het lijkt wel of je lichaam je vast wil voorbereiden op iets zodat de klap minder hard is.

nou heb ik nu geen bloedverlies meer gehad en ik vraag me af of ik doordat ik wat buikpijn heb gehad ( denk darmen ) mezelf heb gek gemaakt vervolgens bloed verlies heb gehad en dat het toen voor mijn gevoel klaar as door mijn verleden ....

15. Laetitia

dat kan he missy.... zoals je lichaam iets ontzettend goed kan aangeven (qua gevoel enzo) kan het lichaam je ook ontzettend goed voor de gek houden....
    Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen he... (maar dat weet je al ;))

16. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Senna. Jeetje, heftig hoor. Vind je het daarom nu ook spannender? Dan loop je ook bij de gyn denk ik of niet?
    Ik heb idd eigenlijk ook alleen wat hoofdpijn en af en toe wat extra moeheid, maar dat voelt nog goed te doen!

@MissyMaaike. Dat klinkt wel als een goed teken ja! Laten we duimen op een megaplakbeeb!
    He bah, zie net dat je wat bloed had... We blijven duimen hoor!

@Jalou. Hier ook nog niet nodig hoor, maar vind het wel fijn het al in huis te hebben. Kwam een leuk pakket op mp tegen en had de vorige keer bijna niks, vandaar. Het staat nu op zolder haha.

@Laetitia. Je hebt dus altijd last van die hernia? Of begrijp ik dat verkeerd?
    Och, die zieke kindjes... Beterschap voor hen en succes voor mama!

@Juli. Misschien ga ik ook wel heen dan, even mijn moeder strikken :).
    En ik geniet nog steeds enorm van alle niet-kwaaltjes haha. Heerlijk!

@Carlo. He bah, wat een vreselijke onzekerheid! Nu weer wachten dus...

@Charmedknorrie. Oh jaloers! Jij mag (in verhouding) al eerder! En sowieso 1 dag eerder haha. Geniet er maar van en veel plezier vandaag!

@Karin Je kunt al best positiekleding kopen hoor, heb je over een tijdje sowieso nodig en zit echt heerlijk bij je buik!

@Nicolioo. Jeetje, wat heb jij ook wat meegemaakt zeg! Nu dus ook bij de gyn? Wanneer mag jij op intake komen? Hoe voelt het nu voor jou?
    Ik lees dat jij dus idd ook bij de gyn loopt. Ik wil idd ook graag regelmatig een echo.

@Helena. Salmiak? Zal ik onthouden haha!

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Helaas denk ik echt dat het geen goed teken was mijn veel speeksel is ook weg...... kortom ik bel maandag de gyn en laat jullie wel horen wat eruit komt maar denk niet dat het heel veel zou zijn omdat mijn lichaam boekdelen spreekt

18. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bah, bah, bah (zacht uitgedrukt!), we blijven duimen hoor meid!

19. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    @laetitia dank je wel das waar ja het maakt nie uit hoeveel zwangershappen jr hebt gehad t blijft cker spannend.vooral als je in nov een miskraam hebt gehad.. dus dan blijft t extra spannend

@Carlo1987
    Ik heb in nov een miskraam gehaden ik voelde me meteen dat t niet goed zat alvanaf t begin en kreeg eerst roze achtig afscheiding en toen daarna helder bloed heb toen de ha gebelt en mocht bloedprikken en was toen mijn hcg 40 en 2dagen later was t 17 dus dan weet je t wel .
    Dus als je er nie gerust op ben Zal ik gewoon je ha of vk bellen
    Xx evita

20. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    Ik ben gewoon meer dan een uur aan het lezen om alles bij te houden, ga niet overal op reageren hoor.
    @Carlo en Maaike: ik hoop zo dat jullie lichaam je voor de gek houdt en dat er niks aan de hand is. Zit met open mond jullie berichtjes te lezen.
    Ik stress behoorlijk snel en kan slecht tegen verandering. Ik heb het er wel voor over om klachten te hebben, als alles maar goed blijft gaan. Ik ben zo bang dat het mis gaat. Heb nu al 9 dagen (voor de test) last van kleine steken in mijn buik. Elke 10 min voel ik wel wat anders en ben steeds bang dat het mis gaat, dus ik ga elk half uur naar de wc om te kijken of het nog goed is. Heb een erg levendige fantasie dus zie hele beelden voor me dat het mis is. Mijn vriend is al langzaam aan het kijken naar spullen, maar dat durf ik echt nog niet voor de 12 weken echo.
    @ HannaMon: Ik rookte ruim 8 pakjes in de week, ruim 200 sigaretten, en ruim 50 euro. Ben er zo erg mee bezig geweest dat ik dit allemaal weet haha. Probeer al bijna een jaar te stoppen en het lukt steeds niet, nu gaat het makkelijker. Alleen elke dag een trekje van de sigaret van mijn vriend en daar blijft het bij. Maar dat is er na 2 weken ook wel af.
    Ik blijf gewoon werken en was ook van plan om zo’n uitkering bij het UWV aan te vragen en daarna te gaan solliciteren. We redden ons 3 maandjes wel met minder inkomen. De sponsoren staan om de hoek :p Denk dat mijn huidige werkgever mij hier ook wel mee zal helpen als ze het eenmaal weten.
    De assistente heeft me wel gefeliciteerd, in de ene zin deed ze aardig en in de ander zin weer bitcherig. Eerst maar eens afwachten hoe ze de volgende keer gaat doen. Dan ben ik er zo klaar mee want dan kent ze mij nog niet. ..
    @laetitia: 6 februari is mijn eerste echo/intake. Zag dat de vorige keer de num lock niet aan stond :D

Deel Deze Pagina